APUA! Nännien jatkuva särky?
Odotan kolmatta lastani rv. 17 ja olen kärsinyt lähes alusta asti siitä että nännejä särkee jatkuvasti. Kipu tuntuu sellaista jomotuksena ja särkynä läpi päivän. Välillä saattaa olla lyhyitä hetkiä ettei särje ja sitten yhtäkkiä taas alkaa. Aiemmissa raskauksissa ei ole tällaista ollut. Olen yrittänyt suojata rintoja ns. imetyssuojilla, vanulapuilla, lämpimillä vaatteilla mutta mikään ei tunnu auttavan. Kohta tulen hulluksi kun särky/jomotus on jatkuvaa. Joskus nännit on niin hellät että pelkkä kankaan kosketus sattuu. Onko kenelläkään muulla tällaista ja loppuuko tämä koskaan?? Voinko itse jotenkin edesauttaa kipuilun loppumista ? Kohta alan kiipeilemään seinille....joten hyvät neuvot olisi tarpeen.
Kommentit (3)
Lohduttavaa kuulla että en ole yksin tämän asian kanssa, vaikka en tällaista kyllä toivoisi kenellekään. Välillä jo epäilin vaikka mitä...kun aiemmissa raskauksissa ei tällaista ollut. No kaipa tämä on vaan kestettävä, onneksi raskaus on muuten sujunut ongelmitta.
Tsemppiä odotukseen sinullekin, momentti!
ja kaikkien lasten ikäeroksi olisi tulossa aika tarkkaan 2 vuotta..
mulla myös kolmas tulossa ja nännit on olleet niin järkyttävän kipeät että. en ole minä mitään apuja tähän löytynyt tosin...