Onko sulla käytössä joku itsetehty uute, shotti, voide yms. kauneuden, terveyden tai hyvinvoinnin tueksi?
Tarkoitan siis jotain joka aamuista lusikallista hunajaa ja ceylon-kanelia libidon vahvistamiseksi, itsekeitetty inkiväärishotti vastustuskyvyn lisäämiseksi, yönyli seissyt sitruunavesi aineenvaihdunnan käynnistämiseksi, joka iltaista pakurikääpäteetä nivelten tukemiseksi tai jotain muita vastaavia valkosipulimaitoja yms.?
Kerro omastasi ja miten se vaikuttaa?
Uskotko sen tehoon oikeasti?
Jaetaan kokemuksia ja vinkkejä!
Kommentit (17)
Ei ole mitään erityis aineita käytössä. Syön ravintorikasta oikeaa ruokaa, josta saan kaiken tarvitsemani ja voin hyvin.
Oon toissakesästä lähtien väsännyt joka aamu viherpirtelön päiväksi n 700 g kasviksia. Peruspohja on inkivääri, sitruuna, kurkku, salaatti, persilja, lehtipinaatti ja hamppu. Vaihtelevasti mukaan lehtikaali, porkkana, tomaatti, punajuuri, maca, pakurikääpä, avokado, nokkonen, vihreä tee, glutamiini ja chia. Vähän kauden mukaan.
Nyt oon testinä ollut yli viikon ilman ja oon selvästi väsyneempi, ei huvita mikään. Makeanhimo on tajuton ja vois syödä vaikka hevosen iltaisin. Myös ummetusta on ja tukkoinen olo muutenkin, tulihan pirtelöissä kuitua paljon ja ainakin haluan uskoa että vitamiinien saanti oli hyvä. Toki jos mättää kilon vihanneksia niin se on pois jostain muusta, pysyin myös sutjakkana.
Valkosipulia koitan muistaa joka päivä syödä raakana, se vaikuttaa selvästi staminaan enkä ole esim flunssassa juurikaan.
Joskus kun urheilin kovaa niin palautumiseen auttoi selvästi lisäravinne bcaa (aminohappoja).
Sitruunavettä juon joskus ihan huvikseen, siitä en osaa sanoa.
Mutsi vannoo taas että jokapäiväinen pakurikääpä on parantanut hänen atopiaansa.
Ainiin ja inkivääri selvästi auttaa oikeasti niveliin, en niksu ja naksu eikä kolota niin kovasti. Pitääkin alkaa taas panostamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Oon toissakesästä lähtien väsännyt joka aamu viherpirtelön päiväksi n 700 g kasviksia. Peruspohja on inkivääri, sitruuna, kurkku, salaatti, persilja, lehtipinaatti ja hamppu. Vaihtelevasti mukaan lehtikaali, porkkana, tomaatti, punajuuri, maca, pakurikääpä, avokado, nokkonen, vihreä tee, glutamiini ja chia. Vähän kauden mukaan.
Nyt oon testinä ollut yli viikon ilman ja oon selvästi väsyneempi, ei huvita mikään. Makeanhimo on tajuton ja vois syödä vaikka hevosen iltaisin. Myös ummetusta on ja tukkoinen olo muutenkin, tulihan pirtelöissä kuitua paljon ja ainakin haluan uskoa että vitamiinien saanti oli hyvä. Toki jos mättää kilon vihanneksia niin se on pois jostain muusta, pysyin myös sutjakkana.
Valkosipulia koitan muistaa joka päivä syödä raakana, se vaikuttaa selvästi staminaan enkä ole esim flunssassa juurikaan.
Joskus kun urheilin kovaa niin palautumiseen auttoi selvästi lisäravinne bcaa (aminohappoja).
Sitruunavettä juon joskus ihan huvikseen, siitä en osaa sanoa.
Mutsi vannoo taas että jokapäiväinen pakurikääpä on parantanut hänen atopiaansa.
Pakurikääpä on ihan ok. Tosin atopiaan auttaa kyllä oikea ravinto.
Teen kasvonaamion miehen siemennesteestä, johon laitan ripsauksen inkivääriä ja muusattuja karpaloita ja vitamiinitippoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuorin ihoni sokerilla ja hunajalla, en koskaan millään muulla.
Mulla taas puhdistusgeelin sekaan ripautetut kahvinporot toimii. Pitää olla hienojakoista jauhatusta, kuten Löfgsberg.
Teen aamuisin vihermehun, jossa on noin puoli kiloa kasviksia. Vaihdellen selleriä, omenaa, sitruunaa, inkivääriä, kurkkua, lehtikaalia, päärynää jne. Piristää, vahvistaa vastustuskykyä, lisää vitamiinien saantia.
Kukapa nyt ei kasvisten tehoon uskoisi.
Muutama shotin jälkeen kyllä tuntee itsensä kauniiksi ja rohkeaksi. Ei tarvitse olla itsetehty!
Teen ite kuivashampoon (arrowjuurijauhe+kaakaojauhe) ja suolasuihkeen (pelkää suolavettä suihkepullossa). Kuorintana käytin ennen suola+hunaja-yhdistelmää tai ruokasooda+sitruuna, mutta nyt on alkanu ilmetä couperosaa, eli on vaihdettava johonki hellävarasempaan. Kropalle tykkään edelleen välillä tehä kuorinnan suolasta, hunajasta ja oliiviöljystä. Teen muuten myös ite oman sokerivahan, jolla teen brassivahauksen ja joskus käyn kainalotkin läpi. Vihaan niin kamalasti höyliä!
Flunssakausina teen inkiväärishottia pulloon itelle ja miehelle aamusin otettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuorin ihoni sokerilla ja hunajalla, en koskaan millään muulla.
Eikä tule mikromuovia sokerikuorinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis jotain joka aamuista lusikallista hunajaa ja ceylon-kanelia libidon vahvistamiseksi, itsekeitetty inkiväärishotti vastustuskyvyn lisäämiseksi, yönyli seissyt sitruunavesi aineenvaihdunnan käynnistämiseksi, joka iltaista pakurikääpäteetä nivelten tukemiseksi tai jotain muita vastaavia valkosipulimaitoja yms.?
Jaetaan kokemuksia ja vinkkejä!
Sanoman toimittaja metsästämässä juttua?
Että mä vihaan näitä -aan-päätteisiä juttuja.
Tasan ei jaeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaetaan kokemuksia ja vinkkejä!Sanoman toimittaja metsästämässä juttua?
Että mä vihaan näitä -aan-päätteisiä juttuja.
Tasan ei jaeta.
Ihme kiukkupussi 😣
Upsista.