Miten niin monilla naisilla on ihan karsean näköisiä miehiä?
En kyllä huolisi tuollaisia, jos ei mitään silmäniloa löydy, tai ei tarvitse komea olla, kunhan ei olisi ruma. Eikö teillä ole mitään kriteereitä, olisihan niitä nyt fiksummankin näköisiä olemassa?
Kommentit (16)
Mun mies ei kyllä ole ruma, vaan ainakin mun mielestä komea ja ihana. Toisaalta, jotkut yleisesti komeana pidetyt miehet on musta lähinnä vastenmielisiä ulkonäöltään. Joten eiköhän jokainen valitse puolison joka mielyttää omaa silmää ja kaikilla se maku vaan ei ole sama.
Mieluummin otan fiksun kuin fiksun näkösen
Samaa voisi kysyä toisinpäin. Miksi niin monella miehellä on karsean näköinen naisystävä/vaimo?
Jos mies on kiva ja luonteeltaan sopiva, niin alkaa näyttääkin paremmalta. Kaunis ei ole kaunis, eikä ruma ole ruma, kun tarpeeksi kauan katselee.
Saattaa olla ettei apn mielipide siitä mitä on komea ole kaikkien naisten mielipide.
Luonne on pitemmän päälle tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Monella on karsean näköisiä koiriakin. Ajatella! Kauneuskäsitys ei olekaan kaikilla sama! Tai yhdessäolon kriteerit.
Miehet nyt vain yleensä ovat rumia. Eivät osaa pukeutua, eivät peseydy, eivät viitsi kampaakaan hiuksillensa näyttää....Eivät ole silmänruokaa ei. Vain 5% miehistä on mukiinmeneviä, loput saisivat opetella edes sukimaan kulmakarvansa....
Suurin osa miehistä ja naisista on keskivertotaviksen näköisiä, todella rumia tai kauniita ihmisiä näkee hyvin hyvin harvoin.
Itselle rakkaat ihmiset yleensä näyttää omaan silmään jotenkin paremmalta. Mun mies on varmasti oikeesti ihan tavallisen näköinen, mutta minusta hän näyttää hyvältä. Ei mun lapsetkaan varmaan muiden silmään ole maailman suloisimmat lapset, mutta minulle he ovat.
Mä harvoin näen omaa silmää miellyttäviä miehiä. En edes ole mitenkään komeuden perään, mutta suurin osa miehistä vaan ei kiinnosta ulkoisesti... tosin tutustuttaessa voi asia muuttua, silmä tottuu itselle rakkaaseen. En tiedä miksi olen aina pitänyt tummatukkaisista miehistä, pitää olla vielä sopivan tumma, ei liian tumma, mutta ei ristivärinen.
Kunhan on jykevä leuka, niin kelpaa.
Johtuu nettimarkkinoista.
Pakko laskea rimaa niin kauan että joku löytyy.
Kadulla tulee vastaan upeannäköisiä miehiä, samoin salilla, baareissa, yöelämässä, kaikki varattuja perheenisiä.
Mutta treffisaiteilla ja tinderissä ihan karseita röhkijiä ja henkselin paukuttajia jotka kutsuvat itseään raamikkaiksi ja urheilullisiksi. Sieltä kun jonkun kelpuuttaa niin lopputulos on se, että ei ole ulkonäöllä mies pilattu. Yleensä vielä koppavakin.
Mulla on ollut muutama komea mies, mutta silkkoa sisältä.Nykyinen ei varmaan vastaa kauneusihanteita mutta parempaa en voisi/haluaisi edes löytää. Kauneus on katoavaista, mutta ihmisen luonne ei valitettavasti ainakaan hirveästi muutu<3
Siksi että monet naiset eivät pidä tavallisen näköistä miestä karseana.
Raha.