Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia mieslapsen kanssa?

Vierailija
24.10.2018 |

Pelkäänpä, että olen naimisissa mieslapsen kanssa? Miten tästä selviää? Miten mieslapsen kanssa kannattaa toimia? Opettaako Siperia todella, vai taantuuko mieslapsi siitä entisestään.

Esimerkki. Mies ei nuku kunnolla, koska tyyny ei ole sopiva. Okei, toimin varmaan aluksi väärin kun hommasin hänelle uuden tyynyn (temput koko M). Liian pieni - ei hyvä. Ostin isomman (temput koko L). Liian iso - ei hyvä. Ostin keskikokoisen untuva tyynyn. Ei hyvä - syy x. Käskin kokeilla erilaisia kokooja taloutemme 10 erilaisesta tyynystä. Ei sopivaa.

Aamuisin marisi, kun oli niskat kipeät ja olin laittanut "väärän" tyynyn. Illalla nukkumaan mennessä hän on kuulemma niin väsynyt ( katsottuern tv:tä sohvalta 3 tuntia) ettti jaksa etsiä siihen yöhön sopivaa tyynyä...

Nyt käskin hommata ihan itse sopivan tyynyn kaupasta, en jaksa enää säätää.

Miten mieslapsen sää toimimaan itsenäisemmin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temput = tempur

Vierailija
2/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä temput ja nakkaa pellolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisi jo tokan tyynyn kohdalla vapailla markkinoilla.

Vierailija
4/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi tuollaista itkuvauvaa päivääkään - onko se pikkutyttö vai mies?

Vierailija
5/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Miksi lähdet miehen juttuun mukaan? Mitä isommalle mutkalle hänen vuokseen väännyt, sitä vaativammaksi hän muuttuu. Rupea itsekin aikuiseksi äläkä suostu hänen äidikseen.

Vierailija
6/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen nyt pikkuhiljaa itsekin tajunnut, että holhoaminen on vihoviimeinen juttu.

Toki kuuntelin aamukitinää pari viikkoa ennen kuin päätin "auttaa" ja ostin ensimmäisen tyynyt.

Loppuuko se kitinä sitten pikku hiljaa, jos vastailee näihin elämän suuriin kriiseihin johdonmukaisesti, että voi voi.

Vai hankinko kuulonsuojaimet?

En haluaisi erota, kun on muuten hyvä mies. Ehheheh.

Vierailija
7/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sanoa miehelle että hommaa oman tyynynsä itse, niin saa sellaisen kuin haluaa. Miksi ylipäätään ostat miehelle erinäisiä tyynyjä?

Vierailija
8/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi hankkikoon itse oman tyynynsä. Ei ole sun asia höösätä, sen pitää kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
9/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit sanoa miehelle että hommaa oman tyynynsä itse, niin saa sellaisen kuin haluaa. Miksi ylipäätään ostat miehelle erinäisiä tyynyjä?

Näin juuri. 👍

Mieslasta ei voi olla ilman äitivaimoa.

Vierailija
10/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tv-shopin bamboopillow, oikeasti paras tyyny ikinä, sen jälkeen en ole herännyt kertaakaan käsien puutumiseen tai niskakipuun.

Ainut huonoasia on ettei ainakaan mulle sovi mahallaan nukkumiseen.

Ostaisipa joku nainen mulle joskus jotain lahjaksi tai painaisi edes alastoman vartalonsa mua vasten.

Vierailija
11/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olenkin joku äitisikö? No tämä äitisikö on niiiin valmis verottamaan pienokaisensa kohti itsenäistymistä.

Vierotuksessa kannattaa varmaan käyttää samoja tutuksi tulleita käytösmalleja kuin ylläpidosta vieroituksessa ja unikoulussa? Huh, onneksi on kokemusta kahdesta oikeasta lapsesta niin tietää mitä on luvassa. Itkua, piinaa ja hammastenkiristystä.

Kannattaa varmaan olla lempeän johdonmukainen ja antaa mieslapselle paljon syliä ja läheisyyttä.

Onko kukaan verottanut mielekästä? Onko vinkkejä?

Vierailija
12/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, autocorrect. Äitisi= äitivaimo

Vierailija
13/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hassaa rahoja (miehen?) tyynyihin mieheltä mitään kysymättä tai miestä kauppaan mukaan ottamatta ja mies on mieslapsi?

Tämä on taas sitä naisten kuuluisaa logiikkaa ilmeisesti? 

Vierailija
14/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsen saa itsenäistymään? Antamalla hänelle vastuuta asioista jotka kuuluu hänelle ja joista hän pystyy vastuun ottamaan. Meillä jo 10 v valitsee itse tyynynsä ja jos se ei tunnu sopivalta valitsee uuden.

Vierailija
15/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hassaa rahoja (miehen?) tyynyihin mieheltä mitään kysymättä tai miestä kauppaan mukaan ottamatta ja mies on mieslapsi?

Tämä on taas sitä naisten kuuluisaa logiikkaa ilmeisesti? 

Jep. Kuka sen paapomisen aloitti? En minäkään vastustaisi jos joku ostaisi minulle tyynyjä omilla rahoillaan. Totta kai sitä ajattelee, että tämä on vissiin toisen vastuulla kun se kiertelee kaupoissa hoitamassa asiaa.

Vierailija
16/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ne tyynyt sen jälkeen, kun kyllästyin kuuntelemaan joka aamuista kitinää ja valitusta siitä että " meillä ei ole sopivaa tyynyä hänelle" . Koin sen vähän syyllistävänä, koska olen kaikki tyynyt ja peitot kotiin ostanut (omilla rahoillani). Päätin ratkaista oman ongelmani ( en jaksa kuunnella aamuisin kitinää) ostamalla lisää tyynyjä.

No ei auttanut,kitinä jatkuu.

Vierailija
17/17 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kuten miehesi määrää. Onko muka muita vaihtoehtoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän