EU kieltämässä kertakäyttövaipat 2021
Veikkaanpa että tällä palstalla syntyy kaikkien aikojen paskamyrsky.
Kommentit (56)
En oo ehtinyt vielä lapsia hankkimaan. Nyt tulikin kiire!
Vierailija kirjoitti:
Sama ajatus mulla!!! Ehkä tämä on nyt se juttu, joka saa vauvatalkoot käyntiin heti ensi vuodeksi. 😂
Uskomaton vaippavuori katoaa olemasta! Voisko muuten sen kakan jotenkin hyödyntää.
trolloll, mutta näin pitäisi tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ajatus mulla!!! Ehkä tämä on nyt se juttu, joka saa vauvatalkoot käyntiin heti ensi vuodeksi. 😂
Ei vaan jokaisen pitäisi aloittaa kestovaippailu jo nyt, se on sallittua jo nyt.
Just joo. Ja samalla kaikki kertakäyttöiset terveyssiteet ja tenat.
Eikös tämä ollut SDP:n lakialoite?
No huhhuh :D Eiköhän jostain muusta voitaisi parantaa muovin kulutusta kuin vaipat.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko myös vanhuksia?
Toivottavasti koskee.
Käytän itse kestositeitä, sillä saan kertakäyttösiteistä kivuliaan ihottuman hyvin nopeasti.
Olenkin miettinyt, että miten ihmeessä sitä vanhana pärjää jos joutuu vaippoihin johonkin hoitolaitokseen. Tuskin julkisella voi edes vaatia mitään kestovaippoja vaikka alapää olisi täynnä verta vuotavaa ihottumaa. Sen verran karua julkinen hoiva näyttää olevan.
Mutta jos kertikset kielletään, niin sehän ratkaisee ongelmani.
Työtön voisi perustaa vaippapalvelun, josta haetaan vaipat pesuun ja tuodaan puhtaat tilalle. Ei herkkänenäisille.
Missä ihmisten lähdekritiikki? Ei tällaista ole oikeasti päätetty missään. Hypoteettisena pohdintana toki mielenkiintoinen aihe.
Käyttäkää kestovaippoja niin ei tarvi pelätä tuota kieltoa.
Kertakäyttökulttuuri ja valkoisen roskaväen mellastus on tulossa tiensä päähän.