Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetunto nollissa, olen lauta ja mulla on outie.

Crazywoman
24.10.2018 |

Olen urheilullinen nainen, ja omasta mielestä kasvoistakin kaunis. Mutta. Itsetuntoni on aivan nollissa, minulla ei ole juuri tissejä. Näytän pikkupojalle yläkropasta. Toinen häpeän aiheeni on jalkovälissa oleva outie pillu. Erosin exästäni 1,5 vuotta sitten,mutta en ole näiden ongelmien takia pystynyt aloittamaan suhdetta/saati harrastaa seksiä vaikka olen ollut todella ihastunut ja vientiä olisi riittänyt.

Onko kellään samallaisia tuntemuksia? Vertaistukea, mitä vaan?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pienirintaisuudessa ole mitään vikaa. kun olet vielä urheilullinen ja sinulla on kauniit kasvot, löytyy kyllä miehiä jotka rakastavat sinua juuri sellaisena kun olet. itsekkin olen mies ja minusta kuulostat todella hyvältä. olen seurustellut sekö todella isorintaisten, että pienirintaisten kanssa ja kaikki ovat olleet kauniita, ei se ulkonäkö ole rintojen koosta kiinni.

treenaamalla voit vaikuttaa pepun muotoon, se on minusta paljon tärkeämpi asia kuin rintojen koko. ja tuolla outiella nyt ei ole mitään merkitystä. harmittaa että kärsit itsetunto ongelmista ja toivon että pääset niistä vielä yli. asia on varmasti vaikea sinulle, mutta älä jätä elämää elämättä sen takia, ehkä auttaisi yrittää ylittää pelkosi ja tutustua johonkin mieheen paremmin, tai harrastaa seksiä, että huomaisit miten sinusta pidetään sellaisena kun olet

Vierailija
2/80 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin harrastaa seksiä kanssasi.

t. urheilullinen m32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih miten makeaa kerrontaa

missä sinut tapaisin ah ihana nainen jolla on paikat sellaiset että oksat pois, aivan ihanaa kuultavaa 

mielläni alkaisin seurustella kanssasi, olet nainen jota olen etsinyt pitkään

älä muuta itsessäsi mitään

missä asuitkaan

Vierailija
4/80 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ja outie on ihan mahtavia molemmat. Älä turhaan kärsi itsetunto-ongelmista. Kyllä sinulle vientiä löytyy ihan varmasti. T. Mies

Vierailija
5/80 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se ei ole sun "pillu" vaan pippeli. Muista nyt kun aamulla menet kouluun, niin poikien vessa! Sitten kun kasvat isommaksi voit tulla kaapista tai tunnustautua transuksi. Ette kai te muut tosissanne tota juttua uskoneet?

Vierailija
6/80 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen mimmi oot..

Etköhän ole suuren mies joukon ihailema...

Usko pois vaan...

Kyllä on naisessa paljon tärkeämpiä piirteitä kuin rintojen koko...sulla on monta muuta hienoa piirrettä.

Niinkö näet täältäkin löytyy niitä jotka haluais tutustua tuollaisena kuin olet sinuun...

..

Vierailija
7/80 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkoa

Mut nehän voi olla herkät..tunnokkaat...innokkaat..ei roiku...löytyy hyviä puoliakin...

🤔

Vierailija
8/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, sulla on sentään ollut mies joten olet sentään kelvannut. Mulla ei myöskään ole tissejä ja aivan oksettava roiskeläppäpillu enkä ole kelvannut kuin kertapanoiksi miehille.

Vierailija
9/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outie on parempi kuin innie ja mitä isommat häpyhuulet, niin sitä parempi. Pienet rinnatkin on kivat.

M45

Vierailija
10/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pimpsan ulkonäkö kyllä naista huononna..

En miehenä ymmärrä jos häppärit on ulkonevat tai ei...

Tunne miten koet kun sua hyväillään tai saat suuseksii..nautitko siitä on musta tärkeempää. .

Ethän ite niitä ole päässyt valitsemaan..

Ihan turhia murheita tai rintojen koko. Minkä teet jos ei ole rauhasia paljon eikä sporttisella naisella ole rasvaa..

Ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet..

Mä voisin hiplata sua päivittäin..ja antasin sulle kehuja....kun jaksat harrastaa sporttia ja olet hoikka ja voit olla seksikäs...mielummin hoikka kuin ylip...

Eikuin leuka pystyyn ja nauttimaan naisellisuudestasi..

Vierailija
11/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa silarit. Solved.

Vierailija
12/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehenä ollut vastaavanlaisia ulkonäköpaineita nuorena. Nykyään harmittaa lähinnä se, että annoin asioiden häiritä niin paljon. Olisi pitänyt vain rohkeasti antaa mennä. Nimittäin myöhemmin opin ymmärtämään, että pelkäsin ihan turhaan.

Nuo manitsemasi asiat ovat osa sun persoonaasi. Yritä nähdä se positiivisen kautta. Koska takuuvarmasti löydät kumppaneita, jotka jopa nauttivat näistä ominaisuuksistasi.

Vierailija
13/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddy maksaa tissit

Vierailija
14/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat setit, paitsi että tissit on pienet j a lisäksi ruman muotoiset suipot kettikset. Pienet rinnathan ei itsessään ole välttämättä huono asia jos ne on nätin muotoiset.

Paska tuuri käynyt minulla, täytyy sanoa. Tunnen itseni täysin epänaiseksi.

Vierailija
15/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat setit, paitsi että tissit on pienet j a lisäksi ruman muotoiset suipot kettikset. Pienet rinnathan ei itsessään ole välttämättä huono asia jos ne on nätin muotoiset.

Paska tuuri käynyt minulla, täytyy sanoa. Tunnen itseni täysin epänaiseksi.

Kaikilla näitä erilaisia juttuja on, mitkä itseä hävettää. Todellisuudessa ne ei ole muille niin isoja juttuja. Mua hävetti nuorena penikseni muoto. Vaikka kokoa olikin, tunsin itseni epämieheksi. Myöhemmin tajusin, ettei mussa oikeesti mitään ”vikaa” ole.

Vierailija
16/80 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt asennemuutos! Ne sun tissit ja pillu on sua itseäs varten, sun nautinnoksi. Ei miesten katseltavaksi. Jos ne toimii oikein eli tuottaa sulle mielihyvää, ne on just oikeanlaiset.

Ja kukaan heteromies ei kyllä kieltäydy pillun kynnyksellä siksi, ettei vako miellytä silmää. Sen on miehelläkin tarkoitus miellyttää ihan muita elimiä.

Vierailija
17/80 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoissa ei koko ole kovin tärkeä juttu. Tärkeämpää on se, että ne ovat pehmeät.

Vierailija
18/80 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän pienirintaisista naisista joiden sisemmät häpyhuulet työntyvät ulos häpyvaosta.

Aikuisviihteen puolelta esim Lilly Ford ja Victoria Knight.

M 46

19/80 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että ap ei oo lauta vaan ennemmin Jonne Laudalta.

Vierailija
20/80 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50japäälle kirjoitti:

Luulen kyllä, että ap ei oo lauta vaan ennemmin Jonne Laudalta.

Minä en luule, koska vastasin tuolla edempänä ketjuun, enkä itsekään ole. Valitettavasti meitä pienitissisiä roiskeläppäplluisia naisia on ihan oikeasti olemassa.