Itsetunto nollissa, olen lauta ja mulla on outie.
Olen urheilullinen nainen, ja omasta mielestä kasvoistakin kaunis. Mutta. Itsetuntoni on aivan nollissa, minulla ei ole juuri tissejä. Näytän pikkupojalle yläkropasta. Toinen häpeän aiheeni on jalkovälissa oleva outie pillu. Erosin exästäni 1,5 vuotta sitten,mutta en ole näiden ongelmien takia pystynyt aloittamaan suhdetta/saati harrastaa seksiä vaikka olen ollut todella ihastunut ja vientiä olisi riittänyt.
Onko kellään samallaisia tuntemuksia? Vertaistukea, mitä vaan?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi edellistä taisi olla löröv***uja, ei jatkoon.
Kaltaisellasi säälittävällä ihmisperseellä ei ole varaa huudella edes netissä.
Kirjoittaisi lörövitun edes niinkuin se kirjoitetaan.
Itse olet sairas.
Outiessa on enemmän näettävää ja koettavaa, omasta mielestäni kiihottavampi kuin "piilopillu". Rintoja ei tarvita seksissä.
Näin. Joskus vielä opit nauttimaan kehostasi. Miehet nauttivat jo.
Onko kellään samallaisia tuntemuksia? Vertaistukea, mitä vaan?[/quote]
Moi, auttaisiko sun itsetuntoasi, jos harrastaisit valokuvamallina olemista? Olen pari kertaa onnistunut vastaavassa tilassa olevan naisen huomaamaan oman ihanan seksikkyytensä näkemällä minulla seisokin kuvauksen aikana. Olen aina ollut alkkarit jalassa, jotta seisova penis näkyisi. Kaikki kuvat jäi aina kuvattavalle, sillä kuvaus tapahtuu aina hänen kännykällä.[/quote]
Missä tollainen tapahtuu? Jossain hotellissako vai sinun luona tai studiossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään samallaisia tuntemuksia? Vertaistukea, mitä vaan?
Moi, auttaisiko sun itsetuntoasi, jos harrastaisit valokuvamallina olemista? Olen pari kertaa onnistunut vastaavassa tilassa olevan naisen huomaamaan oman ihanan seksikkyytensä näkemällä minulla seisokin kuvauksen aikana. Olen aina ollut alkkarit jalassa, jotta seisova penis näkyisi. Kaikki kuvat jäi aina kuvattavalle, sillä kuvaus tapahtuu aina hänen kännykällä.
Missä tollainen tapahtuu? Jossain hotellissako vai sinun luona tai studiossa?
Missä tahansa haluamassasi lokaatiossa. Laita viestiä osoitteeseen lab1alike@suomi24.fi niin sovitaan järjestelyt tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot joku toinen tyyppi.
Kirjoitatko täällä itseksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli kyse on fitness-mallin ulkonevista häppäreistä - niin so what?
Joka toisella häppärit näkyvät enemmän tai vähemmän.Yhdellä suomalaisella ex-huippumallilla enemmän ;)
Hoikilla naisilla yleisemmin koska ulompia ei ole juurikaan ja sisemmät eivät sisällä rasvakudosta. Ne eivät ”laihdu”
No ei. Pienet häppärit kun on pari milliä leveät niin ei ne näy, vaikka olisi kuinka "laihat" isommat häppärit. Enkä ole koskaan kuullut sellaisistakaan. Joillain pienet häpyhuulet on sentin, kaksikin leveät.
n50japäälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella häppärit näkyvät enemmän tai vähemmän.Yhdellä suomalaisella ex-huippumallilla enemmän ;)
Hoikilla naisilla yleisemmin koska ulompia ei ole juurikaan ja sisemmät eivät sisällä rasvakudosta. Ne eivät ”laihdu”
No ei. Pienet häppärit kun on pari milliä leveät niin ei ne näy, vaikka olisi kuinka "laihat" isommat häppärit. Enkä ole koskaan kuullut sellaisistakaan. Joillain pienet häpyhuulet on sentin, kaksikin leveät.
Sisempien häpyhuulien keskileveys on 21,8mm/puoli eli YLI 2cm!
Tässä tutkimuksessa pienimmät havaitut häpyhuulet ovat olleet 7mm/puoli.
https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1111/j.1471-0528.2004…
Mieluummin faktaa kuin mutua, kiitos!
Onko sinulla, n50+, kommenttia tuohon linkin faktalaatikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu kirjoittelee päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on päällä?
Tuo on aika köyhää kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on päällä?
Tuo on aika köyhää kirjoittelua.
Tuo oli aiheeton nosto.
n50japäälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, uskallatko tavata minut kahvin merkeissä? / Aikuinen mies
Aikuinen mies kirjoitti:
n50japäälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, uskallatko tavata minut kahvin merkeissä? / Aikuinen mies
Kysytkö nyt jäseneltä n50päälle (viivapillu) vai ketjun aloittajalta, Crazywomanilta (ulkonevat sisemmät häpyhuulet) ?!?
Hoikilla naisilla yleisemmin koska ulompia ei ole juurikaan ja sisemmät eivät sisällä rasvakudosta. Ne eivät ”laihdu”[/quote]
No ei. Pienet häppärit kun on pari milliä leveät niin ei ne näy, vaikka olisi kuinka "laihat" isommat häppärit. Enkä ole koskaan kuullut sellaisistakaan. Joillain pienet häpyhuulet on sentin, kaksikin leveät.[/quote]
Niin, uskallatko tavata minut kahvin merkeissä? / Aikuinen mies[/quote]
Kysytkö nyt jäseneltä n50päälle (viivapillu) vai ketjun aloittajalta, Crazywomanilta (ulkonevat sisemmät häpyhuulet) ?!?[/quote]
Ketjun aloittaneelta, jos hän vielä on mukana.
Ketjun aloittaaneen häppärit minäkin tahtoisin nähdä. Viivapillu ei kiinnosta lainkaan.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittaaneen häppärit minäkin tahtoisin nähdä. Viivapillu ei kiinnosta lainkaan.
M46
Viivapill on varmaan tiukka ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Viivapill on varmaan tiukka ?
K: Miten häpyhuulien koko liittyy lantionpohjan lihaksistoon?
V: Ei mitenkään.
Näyttäisi olevan Pakistanilaisella teleoperaattorilla töissä ja kyllä hänellä on penis, eli ilmeisesti kyse on löysästä esinahkasta jota vieno kesätuuli heiluttaa.