Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinköhän nyt ihan tyhmästi, kun hain työtä, jota en edes halua tehdä?

Vierailija
24.10.2018 |

Hain päiväkotiin ja olin ihan varma, että en edes pääse haastatteluun. En tiedä miksi hain sinne. Varmaan siksi, kun ajattelin, että pitää hakea johonkin.

Valmistuin juuri, eikä mulla ole yhtään työkokemusta. Ajattelin, että ei mua noteerata mitenkään.

Sain sitten kutsun haastatteluun. Haastattelu on perjantaina! Mietin kuumeisesti mitä teen! Päiväkodeissa on pulaa työntekijöistä, mutta niin on sairaaloissakin ja viihdyn parhaiten vanhusten kanssa. Kaikkein mieluiten työskentelisin kotipalvelussa.

Menenkö kuitenkin haastatteluun ja sanon, että ei kiinnosta? Teeskentelenkö sairasta? Perunko haastattelun? Otanko paikan vastaan, jos saan? En oikeasti tykkää päiväkodista yhtään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vienkö turhaan johtajan aikaa, jos menen haastatteluun? Vienkö paikan joltain muulta, jos otan sen, vaikka ei kiinnosta? Vai otanko haastattelun kokemuksena? Auttakaa!

Ap

Vierailija
2/7 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus lähihoitajan ongelmia. Menet sinne töihin ja etsit vaikka samalla mielekästä työtä. Pitemmälle pääset jatkossa kun mietit ensin, teen vasta sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene, kysy, kuuntele! Ei ole pakko ottaa vastaan jos ei tunnu hyvältä.

Vierailija
4/7 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, olen pahoillani mutta en ole enää käytettävissä sillä sain paikan muualta." Pieni valkoinen valhe ei ole ketään tappanut.

Mitä pikemmin ilmoitat päiväkotiin, sitä huomaavaisempaa se on heitä kohtaan että heille jää aikaa kutsua joku muu.

Vierailija
5/7 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ToniToni kirjoitti:

"Hei, olen pahoillani mutta en ole enää käytettävissä sillä sain paikan muualta." Pieni valkoinen valhe ei ole ketään tappanut.

Mitä pikemmin ilmoitat päiväkotiin, sitä huomaavaisempaa se on heitä kohtaan että heille jää aikaa kutsua joku muu.

Tässä on vain se ongelma, että kaupungilla sana kiirii ja heidän on helppo tarkistaa olenko oikeasti muualla töissä.

Ap

Vierailija
6/7 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ToniToni kirjoitti:

Tässä on vain se ongelma, että kaupungilla sana kiirii ja heidän on helppo tarkistaa olenko oikeasti muualla töissä.

Ap

Eivät varmaan ihan noin kiinnostuneita sinusta ole.

Vierailija
7/7 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa! Ota yhteyttä kotihoidon rekryyn ja huomaat olevasi unelmiesi työssä jo ennen perjantaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan