Uus kirjasto ihan turha oodi ja tosi kallis!!
Se olis pitänyt olla asuntoja. Kirjastot = ei mitään hyötyä ja kaikista turhin mistään. Sinne meni taas meijän rahat ihan turhaan. Tää on ihan naurettavaa mihin ne laittaa rahat ja vaan sen takia kun joku lukutoukka haluaa. Kirjastoja on ihan älyttömästi jo!!!
Kommentit (29)
Kirjasto on tänä päivänä jotain ihan muuta kuin kirjojen säilytyspaikka. Ihanko oikeasti luulet, että kirjastot ovat vain lukutoukkia varten? Etkö ole koskaan käynyt missään kirjaston tapahtumassa tai hakenut kirjastosta jotain muuta aineistoa tai lainamateriaalia kuin fyysisiä kirjoja? Tiesitkö, että useista kirjastoista voi lainata esim. pelejä?
Joo ja tuolla uudessa Oodissa kun lainaus muuttui maksulliseksi, niin eihän koko kirjastossa ole enää mitään järkeä. Halvemmalla saa kirjoja kirpputorilta. Voi sentään kun kaikki menee hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjasto ei ole ihan samanlainen kuin silloin 1980-luvulla, jolloin viimeksi kävit kirjastossa. Tutustupa nykykirjastoon, sen tapahtumiin, koulutuksiin ja aineistoihin - saatat vahingossa oppia jotain.
Totta, vahingossa.
Ihan vain muutama esimerkki siitä, mitä kirjastoissa tällä vuosituhannella on: http://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Tapahtumat
Mm. syyrialainen ilta, nukketeatteri, opi käyttämään Facebookia, satutuokioita lapsille, sirkuksen työpaja, tuolijumppaa senioreille ja digineuvontaa.
Kyllä tällaiselle on tilausta.
98 miljoonaa vaan makso....tohon olis sannut 1000 kaupungin asuntoa. Blääh tää on typerää niin tyhmää että ei enää mitään rajaa. Tosi hyvälle paikalle tollanen mut ihmiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain muutama esimerkki siitä, mitä kirjastoissa tällä vuosituhannella on: http://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Tapahtumat
Mm. syyrialainen ilta, nukketeatteri, opi käyttämään Facebookia, satutuokioita lapsille, sirkuksen työpaja, tuolijumppaa senioreille ja digineuvontaa.
Tilausta ehkä, mutta pitikö just kirjastoista tehdä tuollaisia hälinäpaikkoja?
Viimeinen rauhallinen ja hiljainen julkinen paikka ja sekin pilattiin kaiken maailman sirkushuveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen rauhallinen ja hiljainen julkinen paikka ja sekin pilattiin kaiken maailman sirkushuveilla.
Käy kirkossa hiljentymässä?
Vierailija kirjoitti:
Kirjasto on tänä päivänä jotain ihan muuta kuin kirjojen säilytyspaikka. Ihanko oikeasti luulet, että kirjastot ovat vain lukutoukkia varten? Etkö ole koskaan käynyt missään kirjaston tapahtumassa tai hakenut kirjastosta jotain muuta aineistoa tai lainamateriaalia kuin fyysisiä kirjoja? Tiesitkö, että useista kirjastoista voi lainata esim. pelejä?
Mä en ole käynyt sen jälkeen kun mä lainasin jotkut kuva kirjat mun lapsille. Siitä tuli kauhee numero ja oisin tarvinnu tulostaa mut ei käyny sekään. Juopoille toi on varmaan kiva paikka mä tovon että ne on aina siellä ja paskaa ja kusee ja hajottaa kaiken. Mä en oo ikinä tunenu ketään joka kävis kirjastossa ja meitä vituttaa kun kirjastot saa aina kaiken. Ihmisillä ei väliä yhtään ja asunnot surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole käynyt sen jälkeen kun mä lainasin jotkut kuva kirjat mun lapsille. Siitä tuli kauhee numero ja oisin tarvinnu tulostaa mut ei käyny sekään. Juopoille toi on varmaan kiva paikka mä tovon että ne on aina siellä ja paskaa ja kusee ja hajottaa kaiken. Mä en oo ikinä tunenu ketään joka kävis kirjastossa ja meitä vituttaa kun kirjastot saa aina kaiken. Ihmisillä ei väliä yhtään ja asunnot surkeita.
Kirjoitustaidoistasi sen kyllä huomaa, että ei ole paljoa kirjoihin koskettu.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit.
Mutta en todellakaan ole käynyt enkä käy kirjaston tapahtumissa. Siellä ei ole mitään mikä minua kiinnostaa.
Lapsena lainasin jotain tv sarjoja sieltä. Mutta aikuisena kirjastossa ei ole kirjojen lisäksi mitään muuta.
Kaikki ohjelmat löytyy internetistä. Jossa on PALJON suurempi kokoelma kuin kirjastossa.
Miksi kukaan kävisi lainaamassa pelejä kirjastosta?
Tietokonepelit on käytännössä ilmaisia tai lähes ilmaisia.
Konsolipelaajat haluavat omistaa pelinsä.
Lapsena lainasin NES pelejä mutta en kirjastoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole tilausta.
Syyrialainen ilta????????
Järjettömät noi hinnat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen rauhallinen ja hiljainen julkinen paikka ja sekin pilattiin kaiken maailman sirkushuveilla.Käy kirkossa hiljentymässä?
Kyllä, minäkin lähden kirkkoon kirjoittamaan gradua...
Vierailija kirjoitti:
98 miljoonaa vaan makso....tohon olis sannut 1000 kaupungin asuntoa. Blääh tää on typerää niin tyhmää että ei enää mitään rajaa. Tosi hyvälle paikalle tollanen mut ihmiset ei.
Niinpä.
Valtio on korviaan myöten veloissa. Helsinki on korviaan myöten veloissa.
Yhteiskunta on köyhtyy koko ajan.
Koulutukseen ei ole rahaa. Terveydenhuoltoon ei ole rahaa. Köyhille ei ole rahaa. Poliisiin ei ole rahaa. Oikeuslaitokseen ei ole rahaa. Lista on lähes loputon.
Mutta tuollaiseen on rahaa melkein sata miljoonaa euroa?????
Lainaaminen maksullista? Linkkiä?
Mua ärsyttää Oodissa se, että se vie resursseja muilta kirjastoilta, lähikirjastot ovat tärkeitä. Keskittäminen on tämän päivän kirosana.
Surkea on se yhteiskunta, joka ei sivistystä arvosta. Taannutaan vaan takaisin, se onnistuu helposti jättäytymällä vain some-sivistyksen valtaan. Näkeehän sen jo ihmisten surkeana oikeinkirjoitustaitona ja kyvyttömyytenä ilmaista itseään selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen rauhallinen ja hiljainen julkinen paikka ja sekin pilattiin kaiken maailman sirkushuveilla.Käy kirkossa hiljentymässä?
Kyllä, minäkin lähden kirkkoon kirjoittamaan gradua...
Onko sinulla kotia?
Vierailija kirjoitti:
Surkea on se yhteiskunta, joka ei sivistystä arvosta. Taannutaan vaan takaisin, se onnistuu helposti jättäytymällä vain some-sivistyksen valtaan. Näkeehän sen jo ihmisten surkeana oikeinkirjoitustaitona ja kyvyttömyytenä ilmaista itseään selkeästi.
Sinäkö sen määräät mikä on sivistystä?
Vähän turha pytinki, eräänlainen komistuskulissi poliitikoille: onpa meillä nyt hienoa! Sisällä sitten kaikkea turhaa nykyajan hörhöilytapahtumaa. Siis kuka tarvii sellaista? Asunnottomille hyvä lämmittelypaikka tosin. Olis mieluummin tehty lisää kunnollisia pieniä sivukirjastoja, joista saa lainata oikeita kirjoja, aikuisille ja lapsille! Päättäjät ja kirjastopomot sais hävetä.
Kirjasto ei ole ihan samanlainen kuin silloin 1980-luvulla, jolloin viimeksi kävit kirjastossa. Tutustupa nykykirjastoon, sen tapahtumiin, koulutuksiin ja aineistoihin - saatat vahingossa oppia jotain.