Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen heijastimen saisi pysymään koululaisella?

Vierailija
24.10.2018 |

Hakaneulalla heiluvat heijastimet ovat aamulla kiinni mutta iltapäivällä on takissa vain reikä. Mikä olisi paras ja vähän isommallekin vähiten nolo vaihtoehto?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ommeltava, liimattavat. Liivi (hmmm) tai käteen/ jalkaan klipsinauha.

Vierailija
2/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtakeista repiä heijastimia ja solmulla kiinni. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te oikeasti voi noin avuttomia olla :D:D:D

Vierailija
4/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon pistänyt liimattavia heijastimia reppuun. Vaatteisiinkin, mutta kaikissa vaatteissa ei ole, reppu on aina ainakin pimeinä kouluaamuina mukana.

Vierailija
5/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heijastinspray:

https://m.clasohlson.com/fi/Heijastinspray-Albedo-tekstiili/41-1339

Onko miten riittoisaa ja pysyykö hyvin vaatteissa (ulkotakkeja ei tarvitse usein pestä)? Aika kallista mielestäni.

Vierailija
7/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastin nauhaa pään ympäri ja nitojalla kiinni. Pysyy hyvin kiinni.

Vierailija
8/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä.

Ominaisuuksia pitäis olla sitä ja tätä lajia, mutta mitään se ei sais maksaa.

Vierailija
9/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille sialle, että jos ei ala heijastimet kestämään niin otat puhelimen pois....

Vierailija
10/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteeseen laitettava lätkä. Olen itsekin jäänyt heijastimesta kiinni ja saanut reiän takkiin niin monta kertaa, että olen siirtynyt noihin. Takin helman kiristysnauhassa roikkuu minulla myös heijastin. Ei ainajaan takki repeä. Reppuun on kätevä laittaa koristeeksi vetoketjuun pehmolelun mallinen heijastin.

Sitten on myös heijastavia lankoja, jos tykkäät kutoa. Ne ei kyllä korvaa heijastinta kokonaan.

Vierailija
11/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useassa kaupassa myydään ainakin villalankoja, jotka sisältävät heijastinnauhaa. Eli jos vaikka kutoisit pipon/lapaset kyseisestä langasta?

Usein lapaset pysyvät mukana ja hieman teinimmällekkin tämä "huomaamaton" vaihtoehto sopii ;)

Vierailija
12/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluaako jäädä auton alle ja vaikkapa halvaantua kaulasta alaspäin loppuelämäkseen.

Tai käyttää sitä pirun heijastinta. Mulla on käteen lätkäistävä heijastin ja sit takin vyönsolmukassa roikkuu toinen.

Suosittelen pistämään esim. Koulukassiim/reppuun heijastimia ja sit toi käteen pistettävä aina kun menee kouluun. Sen saa pois sitten kuitenkin jos se on nii "noloo" tulla nähdyksi heijastimen kanssa

Vierailija
13/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kintaat tai hansikkaat, joihin on printattu kuvio heijastin"maalilla". Itsellä Moikon neulotut sormikkaat ja tarkoitus olisi tulevaksi talveksi ostaa myös heijastinkintaat. Kalliita ovat mutta tyylikkäitä, Made in Finland.

Vierailija
14/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitin hihaan sellaisen heijastavan tähden.

Vierailija
15/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pistetään hakaneula taskun sisään kiinni ja sitten koulupäivän ajaksi heijastin taskuun.

Vierailija
16/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille sialle, että jos ei ala heijastimet kestämään niin otat puhelimen pois....

Just näin. Lapselle itselleen vastuu heijastimen käytöstä.

Vierailija
17/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen pitää huoltajana ottaa päävastuu.

Vierailija
18/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tapana lasten nukkuessa käydä viljelemässä apteekin heijastinteippiä sinne sun tänne vaatetukseen, yleensä hihoihin tai lahkeisiin, reppuunkin, sellaisiin kohtiin joita koulumatkalla eniten heiluttelevat. Eivät huomaa pieniä teippauksia, mutta autoilija huomaa.

Vierailija
19/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hiharemmit katoaa ihan yhtä nopeasti kuin hakaneulaheijastimet. Voihan sitä tietty kokeilla jos omat pilttisi pitäisi tavaroistaan parempaa huolta kuin minun huolettomat hemmot.

Stadiumissa on heijastinhanskoja ja -hattuja. Ne on aika pientä kokoa tosin. Meilläkin on repussa heijastimia, jotka on pysyneet matkassa hyvin. Nämä on erilaisilla klipseillä ja ketjuilla kiinnitettäviä, ei hakaneulalla.

Yritän ostaa sellaisia talvivaatteita ja kenkiä, joissa on edes joku avuton heijastinpätkä.

Aion uhmata kohtaloa ja ostaa tänäkin talvena ulkoilijoiden vilkkuvat led-lamput takkeihin lisäksi. Viime vuonna toisella meni rikki päivässä, mutta yrittänyttä ei laiteta, vai miten se meni.

Vierailija
20/23 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuorivaatteita halunnut pilata hakaneuloilla joten olen silittänyt niihin heijastimet kiinni. Huolella kun leikkaa niin näyttää ihan kuin ne kuuluisi vaatteeseen