Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri antoi pyörän lapselle, nyt myyn, annanko rahat kaverille

M
24.10.2018 |

Kaveri antoi pyörän lapselle. En siis pyytänyt mitään vaan sanoi et antaa oman lapsensa käytetyn pyörän. Nyt jää jo pieneksi mietin et annanko rahat hänelle siitä mitä tulee ehkä 40-50e

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillari on sen verran isompi ostos, että ennen  myyntiä kysyisin haluaako takaisin.

Mä sain miehen siskon tolaltaan paljon pienemmästäkin. Olivat (mieheni ja sisko) ostaneet toisen siskon ekalle lapselle luisitmet ja ne olivat kiertäneet serkuksia 4 kpl ennen kuin päätyivät meille. Vein ne teroitettavaksi. Ja kun meidän muksun jälkeen ei kummankaan suvussa ollut nuorempia niin myin ne lopulta pois, sain jopa 5€ Joo, ei olisi kai saanut, ei tää sisko niitä kyllä varmaan omiinkaan nurkkiinsa olisi ottanut säilöön .... lapsenlapsille / pikkuserksille  sitten varmaan 20v kuluttua... Jessus.

Vierailija
22/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kysynyt vastaavassa tilanteessa, haluaako takaisin vai laitanko kiertoon. Jos ei halua takaisin, on mun oma asia lahjoitanko vai myynkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyviin tapoihin kuuluu että lahjoitetut tavarat myös lahjoitetaan eteenpäin eikä tehdä niillä voittoa.

Nyt kun kyseessä on kaveri kysyisin haluaako pyörän takaisin, voihan olla että hänellä on lähipiirissään joku toinen jolle haluaa sen lahjoittaa.

Vierailija
24/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen toinen ketju jossa jeesusteltiin kuinka bloggari MYI yhteistyöpalkkiona saatuja vauvansänkyjä...

Vierailija
25/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fillari on sen verran isompi ostos, että ennen  myyntiä kysyisin haluaako takaisin.

Mä sain miehen siskon tolaltaan paljon pienemmästäkin. Olivat (mieheni ja sisko) ostaneet toisen siskon ekalle lapselle luisitmet ja ne olivat kiertäneet serkuksia 4 kpl ennen kuin päätyivät meille. Vein ne teroitettavaksi. Ja kun meidän muksun jälkeen ei kummankaan suvussa ollut nuorempia niin myin ne lopulta pois, sain jopa 5€ Joo, ei olisi kai saanut, ei tää sisko niitä kyllä varmaan omiinkaan nurkkiinsa olisi ottanut säilöön .... lapsenlapsille / pikkuserksille  sitten varmaan 20v kuluttua... Jessus.

Toisille tunnearvo on tärkeä asia.

Vierailija
26/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kysynyt vastaavassa tilanteessa, haluaako takaisin vai laitanko kiertoon. Jos ei halua takaisin, on mun oma asia lahjoitanko vai myynkö.

Ei, vaan kerrot reilusti, että olet tavaraa myymässä, etkä anna ymmärrä "kiertoon" laittamisella, että aiot antaa jollekin ilmaiseksi.

Vierailija
27/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiertää svussa paljon lastentavaroita pinnasängyistä pyöriin ja luistimiin. On itsestään selvää että lahjoittajalta kysytään haluaako takaisin tavaran ennen kuin se laitetaan eteenpäin.

Vierailija
28/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluat myydä, mikset annan hyvän kiertää?

Vierailija
29/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän antoi pyörän lapselle, niin siitä saadut rahatkin kuuluvat lapselle. Ei sinulle.

Ai vähän niin kuin lapsilisätkin....?

Lapsilisät maksetaan vanhemmalle, ei lapselle. Ne on tarkoitettu lapsen aiheuttamiin menoihin. Jos taas pyörä on ollut lahjoitus lapselle, se on lapsen omaisuutta.

Vierailija
30/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan