Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri antoi pyörän lapselle, nyt myyn, annanko rahat kaverille

M
24.10.2018 |

Kaveri antoi pyörän lapselle. En siis pyytänyt mitään vaan sanoi et antaa oman lapsensa käytetyn pyörän. Nyt jää jo pieneksi mietin et annanko rahat hänelle siitä mitä tulee ehkä 40-50e

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika - ansaitset parempaa!!!

Vierailija
2/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette muuta sopineet niin pidä rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä; jollet pyörää saanut ihan hetki sitten....  

Vierailija
4/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanteesta on vuosi, niin et.

Jos antoi toissaviikolla, niin anna rahat tai ainakin puolet.

Vierailija
5/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt on pieneksi jääny niin taitaa siitä olla jonkin aikaa. Pidä rahat itelläs.

Vierailija
6/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäise siltä kaverilta, ettei ole kohta entinen kaveri.

Vierailija
7/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa puolta voitoista kaverille. Todennäköisesti kaveri kohteliaasti kieltäytyy, mutta ainakin olet tarjonnut.

Vierailija
8/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antamisesta kulunut aikaa ja lapsesi käyttänyt pyörää, niin kyllä sen voit myydä kuin itse ostamasi.

Itseäni ketutti aikoinaan, kun annoin yhdelle tuttavalleni suuren määrän askartelutarvikkeita ja neulelankoja, mitkä hän sanoi käyttävänsä myyjäistavaroiden tekemiseen. Hän kuitenkin möi suurimman osan tavaroista jollekin toiselle. Myyjäisiin oli väkertänyt pari avaimenperää villalangasta.

Vierailija
9/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin kaverilta, että "Hei onko sulla käyttöä tälle pyörälle, kun se jää nyt meidän Ottiliaonervalle pieneksi? Jos ei, laitan sen myyntiin." Jos ei halua sitä takaisin ( kuten 99% ihmisistä ei halua), laittaisin saadut rahat uuden pyörän ostoon. Rahaa en kenellekään menisi tuollaisessa tilanteessa tarjoamaan.

Vierailija
10/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän antoi pyörän lapselle, niin siitä saadut rahatkin kuuluvat lapselle. Ei sinulle.

Vierailija
11/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyisin kaverilta, että "Hei onko sulla käyttöä tälle pyörälle, kun se jää nyt meidän Ottiliaonervalle pieneksi? Jos ei, laitan sen myyntiin." Jos ei halua sitä takaisin ( kuten 99% ihmisistä ei halua), laittaisin saadut rahat uuden pyörän ostoon. Rahaa en kenellekään menisi tuollaisessa tilanteessa tarjoamaan.

Tekisin näin ja kertoisin kaverille, että käytän rahat uuteen pyörään. Muutaman kympin takaisin maksaminen tuntuisi hassulta omassa kaveripiirissä.

Vierailija
12/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi myydä saatua käytettyä tavaraa.

Vierailija
13/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna puolet. Ottaa vastaan tai sitten ei.

Vierailija
14/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa puolta voitoista kaverille. Todennäköisesti kaveri kohteliaasti kieltäytyy, mutta ainakin olet tarjonnut.

Tämä.

Vierailija
15/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, jos kerran on sun kaverisi. Muuten voi olla, ettei ole kun/jos kuulee, että oot myynyt...

Toki ei kuvittele, että pitäisit pyörän loputtomiin, mutta jos itse antoi sulle, niin varmaan voisi kuvitella, että annat sen tarvitsevalle eteenpäin.

Tai osta joku kiva pikku juttu ja sano, että myit pyörän, mutta haluat ilahduttaa häntäkin kun antoi sen teille.

Vierailija
16/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kehtaisi myydä saatua käytettyä tavaraa.

Kun nykyään on niin, että ilmainen ei mene, ellet ovelle tuo, mutta muutaman kympin kun pyydät niin johan on jonossa ostajia...

Vierailija
17/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna eteenpäin, koska se olet saanutkin?

Vierailija
18/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itse rahat. Teidänhän se nyt on.

Vierailija
19/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin haluaako kaveri itse pyydä pyörän kun olet nyt hankkiutumassa eroon siitä. Ei varmaan jaksa alkaa kaupittelemaan, joten sit vaan myyt ite ja pidät rahatkin ite.

Vierailija
20/30 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän antoi pyörän lapselle, niin siitä saadut rahatkin kuuluvat lapselle. Ei sinulle.

Ai vähän niin kuin lapsilisätkin....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan