Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentopäästöjään voi hyvittää rahalla, mutta mihin rahat menevät ja mistä voi tietää oikean summan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa tuolta omatunto

https://hiiliporssi.fi/

Vierailija
2/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö muuten kuinka paljon Suomen soista on turveteollisuuden käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän ihmetellyt noita päästöhyvityksiä. Päästöt on jo aiheutettu. Ei niitä voi ottaa takaisin. Pikemminkin kuvittelisin päästöhyvityksen tekevän hallaa ympäristölle, kun omia kulutusvalintojaan puntaroivat valitsevat helpommin lentämisen, koska voivat saada silti hyvän omatunnon ja kuvittelevat aiheuttavan lennollaan pienemmät päästöt.

Vierailija
4/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuupa mieleen historian opetukset eräästä tekopyhästä ryhmästä ja niiden kusetuksista: "kun kolikko kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa"

Vierailija
5/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paljonko? Sen tiedän että linnunpoikaset kuolee noihin tehtyihin ojiin suolla.

Vierailija
6/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös perustaa firman, joka vastaanottaa noita päästöhyvityksiä.

Vierailija
7/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin perustaa oman ympäristökeräyksen. Jokaista saamaani tuhatta euroa kohti istutan puuntaimen jollekin suolle.

Vierailija
8/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljonko? Sen tiedän että linnunpoikaset kuolee noihin tehtyihin ojiin suolla.

0,7 prosenttia.

Ja kun turveteollisuus lopetetaan, niin tänne aletaan raahata kivihiiltä venäjältä ja käytetään nykyistä enemmän ydinvoimaa.

Vierailija
9/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0,7 prosenttia.

Ja kun turveteollisuus lopetetaan, niin tänne aletaan raahata kivihiiltä venäjältä ja käytetään nykyistä enemmän ydinvoimaa.

Ja vielä tietysti tällainen lisätieto tähän

Nykyisin soita ja turvemaita on Suomessa yhteensä noin 9,08 miljoonaa hehtaaria eli 29 prosenttia maapinta-alasta.

Vierailija
10/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän ihmetellyt noita päästöhyvityksiä. Päästöt on jo aiheutettu. Ei niitä voi ottaa takaisin. Pikemminkin kuvittelisin päästöhyvityksen tekevän hallaa ympäristölle, kun omia kulutusvalintojaan puntaroivat valitsevat helpommin lentämisen, koska voivat saada silti hyvän omatunnon ja kuvittelevat aiheuttavan lennollaan pienemmät päästöt.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Osaako joku kertoa tarkemmin noista kompensointimaksujen hyvityksistä.

Vierailija
11/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 50€ ennallistettavaa suota. Olen ainakin tehnyt jotain ja en ilmaston vaan metsäakanlintujen poikasten puolesta.

Vierailija
12/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 50€ ennallistettavaa suota. Olen ainakin tehnyt jotain ja en ilmaston vaan metsäakanlintujen poikasten puolesta.

Montako neliötä suota sait?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan