Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä karsiutuu opiskelemaan IT-alaa?

Vierailija
23.10.2018 |

Sain äsken sähköpostin missä tuleva IT-tradenomi pyytää apua SSD:n vaihtoon ja Windowsin asennukseen. Se tarkoittaa käytännössä että menen hänen kotiin, ja teen työn omilla työkaluilla ilman minkäänlaista korvausta. Hyvässä lykyssä minut häädetään heti toimenpiteen jälkeen jonkun tekosyyn nojalla.
IT-tradenomi. Mitä ihmettä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tietotekniikan diplomi-insinöörin joka on ihan käsi kaiken tekniikan kanssa, ohjelmistojen tekeminen onnistuu mutta osaaminen rajoittuukin sitten sille kapealle osaamisalueelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kaveri opiskelee IT-alaa, ei osaa tehdä vaadittuja tehtäviä, joutuu aina pyytämään kavereilta apuja - on siellä kun ei tiedä mitä muutakaan tekis / on siellä pakolla ettei vanhemmat lemppaa kotoa veks, jotta voi rauhassa pelata pelejä ja kuolata waifuille mukavassa huoneessaan

Vierailija
4/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti miehiä :,-(

Vierailija
5/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja minä tiedän amk:ssa opiskelleita it-inssejä (jos valmistuivat?), jotka äiti oli pakottanut jatko-opiskelemaan... Hyvin menee, Suomi, mutta menköön.

Vierailija
6/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa IT-alan opetukseen sisältyy noita SSD:n vaihtoja. 

Vierailija
7/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varsinaisesti ymmärrä koneista mitään, siis siitä infrapuolesta, mutta silti olen koodari. Koulussa ohjelmoinnin kursseilla olin itseasiassa aina pari parhaan joukossa, vaikkei aiempaa kokemusta ollutkaan. Tietynlaista ajattelutapaahan tuo vain vaatui Koodaamisessa olen siis oikein hyvä eikä yhtään haittaa vaikken muuta osaa.

Vierailija
8/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautapuoli ei ainakaan kuulu it-tradenomin koulutukseen. Ei ehkä windowsin asennuskaan. Toki sen verran on harrastuneisuutta syytä olla että käyttiksen osaa asentaa.

Vierailija
9/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautapuoli ei ainakaan kuulu it-tradenomin koulutukseen. Ei ehkä windowsin asennuskaan. Toki sen verran on harrastuneisuutta syytä olla että käyttiksen osaa asentaa.

Ja sitten sen verran ongelmaratkaisukykyä että suoriutuu noista asioista. Päässä on liikaa keltaista jos luulee voidansa käyttää vieraita kuten ap kuvailee.

Vierailija
10/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain äsken sähköpostin missä tuleva IT-tradenomi pyytää apua SSD:n vaihtoon ja Windowsin asennukseen. Se tarkoittaa käytännössä että menen hänen kotiin, ja teen työn omilla työkaluilla ilman minkäänlaista korvausta. Hyvässä lykyssä minut häädetään heti toimenpiteen jälkeen jonkun tekosyyn nojalla.

IT-tradenomi. Mitä ihmettä?

Sain äsken sähköpostin missä lentäjä pyytää apua laskutelineen vaihtoon ja uuden tutkajärjestelmän asennukseen. Se tarkoittaa käytännössä että menen hänen lentokoneensa luo, ja teen työn omilla työkaluilla ilman palkkaa kummempaa korvausta. Hyvässä lykyssä minut häädetään heti toimenpiteen jälkeen jonkun tekosyyn nojalla.

Lentäjä. Mitä ihmettä?

t. Lentokonemekaanikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi