Soitteleeko miehenne teille työmatkoiltaan?
Mulle soittelee, tuntuu että olisi parempi ettei soittelisi. Masennun vaan, kun olen itse lasten kanssa kotona neljän seinän sisällä nämä pimeät illat ja hän soittelee hotellilta, jossa juuri ottanut työkaverin kanssa oluen. Niin sitä olutta ennen ehtineet työpäivän jälkeen kierrellä kaupungilla ihan rauhassa.
Itsellä työpäivän jälkeen lasten ruokailu- ja harrastusrumba, sitten pimeys ja nuorimmat nukkumaan. Nyt netissä roikun, eipä tässä muutakaan elämää ole. Niin kivahan se on että mies kollegansa kanssa rentoutuu raskaan työpäivän päätteeksi.
Kommentit (25)
No jos olisi itsellä reissutyötä tekevä mies niin parempi ettei soittelisi, kun tietää mitä siellä reissuilla oikeasti tehdään. Täällä oli vasta se aihe työmatkoja tekevien miesten pettämistouhuista ja se kyllä avasi silmät. Harmi kun aihe poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
No jos olisi itsellä reissutyötä tekevä mies niin parempi ettei soittelisi, kun tietää mitä siellä reissuilla oikeasti tehdään. Täällä oli vasta se aihe työmatkoja tekevien miesten pettämistouhuista ja se kyllä avasi silmät. Harmi kun aihe poistettiin.
Mitä kaikkea siinä ketjussa oli? Apua 😱 omakin mieheni tekee työreissuja ja hän kerran jäi kiinni tavallaan touhuistaan. Edelleen epäilyttää.
Soittaa kyllä, kohta soitetaan pitkä iltasoitto jossa käydään läpi päivän asiat ja omat ajatukset. Sitä ennen pitäis vielä jaksaa vähän tehdä työhommia koneella töihin huomiseksi ja lopettaa tämä slarvailu av:lla ;)
Ei yleensä soita. Laitellaan kylläkin viestejä. Joskus jutellaan FaceTimen kautta, jos ehtii.
Ei soita. Enkä minäkään miehelle omilta työmatkoiltani. WhatsApp-viestejä lähetellään. Ja ainakin mulla ja omilla kollegoillani ne reissut on täyttä työtä eikä huvittelua, illalliset ja oluetkin verkostoitumista. Mutta ihmeen paljon tuntuu olevan niitä jotka vaan remuaa työmatkoilla, eihän av-mammat semmoisia voisi kuvitella.
Minä (n) olen meillä se, joka matkustaa työn puolesta. Soittelen joka ilta ainakin lyhyen puhelun. Samoin soitellaan myös, jos jompi kumpi on lomamatkalla.
Pistää viestin kun on päässyt perille ja kotiintulosta arvioidun saapumisajan. Välillä soitellaan ja viestitellään jos on asiaa.
Joka ilta. Hän myös soittaa, jos olen itse reissussa. Yleensä soitan vain, että olen päässyt perille.
Hän on kova puhumaan ja keskustelemaan ja tykkää jakaa päivän tapahtumat.
Ei mitään kaavaa, joskus soittaa, joskus ei, enemmän laitetaan viestejä puolin ja toisin kun toinen on reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soittelee, tuntuu että olisi parempi ettei soittelisi. Masennun vaan, kun olen itse lasten kanssa kotona neljän seinän sisällä nämä pimeät illat ja hän soittelee hotellilta, jossa juuri ottanut työkaverin kanssa oluen. Niin sitä olutta ennen ehtineet työpäivän jälkeen kierrellä kaupungilla ihan rauhassa.
Itsellä työpäivän jälkeen lasten ruokailu- ja harrastusrumba, sitten pimeys ja nuorimmat nukkumaan. Nyt netissä roikun, eipä tässä muutakaan elämää ole. Niin kivahan se on että mies kollegansa kanssa rentoutuu raskaan työpäivän päätteeksi.
Kai keskustelitte ennen lasten hankkimista siitä, kumpi on kotona ja kuinka pitkään? Vai päättikö mies yksipuolisesti toisin ja jäit lasten kanssa kotiin vastoin tahtoasi?
Mikä esti sinua hakeutumasta töihin joissa mielestäsi kierrellään vain kaupungilla ja juodaan olutta?
Montako vuotta olet maannut kotona lasten kanssa?
Harvemmin soittelee. Lähinnä jos on jotain oikeaa asiaa. Huomenet, hyvät yöt ja perus kuulumisten kyselyt viestitellään, koska molemmilla kiire omassa arjessa niin ei aina se vastapuoli jouda just silloin puhumaan kun toinen joutais. On tehnyt jo monta vuotta työtä, jossa suurimman osan ajasta on 4pv viikossa reissussa. Todettu tää toimivaksi. Alussa mies yritti soitella, mut totesi pian että aina on huono hetki ja sit se lähinnä ärsyttää mua kun kiire on hoitaa lasten menot ja tarpeet, sit jos vielä just siinä pitäis päivänsä kulkua toiselle raportoida.
Mies tekee reissussa 10-12h työpäiviä, joten kiireinen on hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä esti sinua hakeutumasta töihin joissa mielestäsi kierrellään vain kaupungilla ja juodaan olutta?
Miksi pidät tarpeellisena nimitellä ap:ta kotona makailevaksi?
Joka aamu ja ilta:) Tai joskus minä soitan aamulla ja hän illalla ennen kuin lähtee illalliselle.
Näin teen myös minä omilla työmatkoillani. Ei siellä hirveästi ehdi kiertelemään kaupungilla - 6 aikoihin hotellille ja 7 jälkeen illalliselle. Joskus ilta venyy puolilleöin jos on virallisempi tilaisuus mutta yleensä palaan hotellille heti kun voin. Mies saattaa ottaa oluen tms työkavereiden kanssa. Jos on asiakkaiden kanssa liikkeellä pääsee hotelliin vasta kun viimeinen asiakas on "valmis". On sitä menty aamukuudelta hotellihuoneeseen kun vieraalle on yöelämä maistunut. Itse juon vain lasillisen seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät tarpeellisena nimitellä ap:ta kotona makailevaksi?
Kysymyksien esittäminen on nimittelyä? Sano nyt vielä että se on naisvihaa?
Thoudellakin, sen jälkeen kun on tyhjentänyt pussukkaansa paikallisen palveluntarjoajan luona.
Juottolassa siis ottanut olusen, senkin kaksimieliset apinat.
Ps. miehelläni on vain yksi kives.
Ei aina. Jos on vain yhden yön reissussa, ei välttämättä soita kertaakaan. Pidemmiltä kyllä.