Soitteleeko miehenne teille työmatkoiltaan?
Mulle soittelee, tuntuu että olisi parempi ettei soittelisi. Masennun vaan, kun olen itse lasten kanssa kotona neljän seinän sisällä nämä pimeät illat ja hän soittelee hotellilta, jossa juuri ottanut työkaverin kanssa oluen. Niin sitä olutta ennen ehtineet työpäivän jälkeen kierrellä kaupungilla ihan rauhassa.
Itsellä työpäivän jälkeen lasten ruokailu- ja harrastusrumba, sitten pimeys ja nuorimmat nukkumaan. Nyt netissä roikun, eipä tässä muutakaan elämää ole. Niin kivahan se on että mies kollegansa kanssa rentoutuu raskaan työpäivän päätteeksi.
Kommentit (25)
Ja jos mies ei soittelisi, olisi se siinäkin tapauksessa paska ja välinpitämätön mies.
Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä esti sinua hakeutumasta töihin joissa mielestäsi kierrellään vain kaupungilla ja juodaan olutta?
Montako vuotta olet maannut kotona lasten kanssa?
Tällä hetkellä perhe ja miehen työ.
Mies matkustaa sen verran etten voisi edes ajatella muuta kuin normi toimistoaikaa, sillä lapset on laitettava aamulla matkaan ja illalla sänkyyn, ja oman työpäivän jälkeenkin arki menee pitkälti lasten tarpeiden mukaan.
Ja en, en makaa kotona vaan teen täyttä työaikaa. Kotona olen ollut yhteensä n 3 vuotta lasten ollessa pieniä, lapsia 3.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies ei soittelisi, olisi se siinäkin tapauksessa paska ja välinpitämätön mies.
Mene töihin.
??? Mitä et ymmärrä? Teen kokopäivätyötä, enempään en pysty, lapsetkin on hoidettava.
Ap
Ei soittele, eikä halua, että minäkään soitan hänelle. Haluaa kuulemma keskittyä töihinsä. Joopa joo. Erohan tässä on tulossa, en haluaisi luopua ihanasta talostamme ja puutarhasta ja joutua muuttamaan jonnekin lähiöön kerrostaloon. Varaa ei olisi yksin muuhun, kun on paljon velkaa ja osa-aikainen työ. En ole välittänyt hänen "työmatkoistaan", mutta pelottaa, jos mies on löytänyt jonkun vakavasti otettavan ja haluaa eron todella.
Miehen työmatkat lisääntyi ja asema muuttui kun meillä jo oli yhteinen talo ja asuinpaikka valittu, ja lapset tehty. Eli elämäntilanteet voi muuttua 10 vuoden aikana aika paljon vaikka alkuun yhteisistä pelisäännöistä onkin sovittu.
Ap