Voiko perhepäivähoitaja tarjota hoitolapsilleen roskiksista kerättyjä ruokia?
Vai velvoittaako ruokakorvaus per lapsi ostamaan ruoat kaupasta?
Vai voiko huoletta käyttää lähikaupan roskakatoksen löytöjä lasten ravintona?
Kommentit (11)
että pienten lkasten vastustuskyky on alhaisempi kuin aikuisten. Eli et voi.
että sama se onko vanhaa vai tuoretta kunhan on monipuolista?! Kätevää ja halpaa...
Toki kannattaa pitää suu supussa, sillä tiukkapipoisia ja ennakkoluuloisia ihmisiä riittää.
Muistatteko vielä sen Turun tapauksen?
Ei ole ikinä moista käynyt pienessä mielessäkään... Enkä usko että ap:ta lukuunottamatta kenelläkään muullakaan normaalilla ihmisellä!
t. yks. pph (joka ei säästele lasten ruoissa!)
Minäkin hoitajana annan kunnon ruokaa lapsille. Enkä ole törmännyt yhteenkään hoitajaan joka tarjoaisi jotain epäilyttävää. Noitakaan ranskiksia ei oo näkyny.
Itse ex-hoitajanana laitoin parasta lapsille ja annokset olivat taatusti isompia kun päiväkodeissa ja sain vielä kiitosta entisiltä hoitolapsilta ja heidän vanhemmiltaan hyvän ruuan tarjoamisesta.
No,ehkei nyt sentään.
Vaikka se ruokakorvaus ei riitäkään niin ei tulisi mieleenikään antaa vanhaa/dyykattua ruokaa lapsille...hyi!
Samaa syötän kuin omillekin.
oletkos koskaan tullut todella ajatelleeksi mitä ideologia tarkoittaa? Ei se ole toisten aate, vaan jokainen sinunkin tekemäsi valinta on ideologinen... Niinpä lapsesi on kiedottu moninkerroin niihin ideologisiin järjestelmiin, joiden puitteissa sinä toimit ja tulkitset maailmaa...
Ja itse aiheeseen: Voisin ajatella lapsilleni " dyykattua" ruokaa, jos se olisi esim. pelastusarmeijalta haettua, ehjissä pakkauksissa ja vielä käyttöpäivältään kunnossa... Itse ei tulisi mieleenkään lähteä etsimään, mutta jos pph viitsisi ja hygienia-asioista todella pidettäisiin huoli, en kllä protestoisikaan...
Jotkut ahkerat jopa pitävät kasvimaata. Ilmaista ruokaa, eikö totta?
yksityisillä. Jos lapselleni tarjoaisit nostaisin oikeusjutun. Ei minulla ole mitään dyykkausta vastaan, itsekin syönyt dyykattua ruokaa joskus, mutta lastani ei sotketa mihinkään ideologiaan.