Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keuhkokuume oireeton

Vierailija
23.10.2018 |

Vuorokauden kova kuume ja hieman yskää kuume laski yskä on pysynyt. Ihan muun asian takia olin lääkärissä ja huomasi minun yskivän välillä. Keuhkoröntgen ja antibiootti keuhkokuumeen takia!? Eikö keuhkokuumessa maata korkeassa kuumeessa sairaalassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just tuttavalla keuhkokuume jonka ainoana oireena nopeasti noussut kuume joka ei laskenut lääkkeillä. Crp yli 200. Diagnoosina keuhkokuume. Iv-antibiootit.

Ei ollut yskää ja hengitysäänet puhtaat.

Vierailija
2/3 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toipilaana keuhkokuumeesta. Yksi päivä kovaa kuumetta, muuten pelkkää lämpöilyä, keuhkot aivan loppu. Kotona antibioottikuuri hoitona. Antibiootit loppuivat kolme viikkoa sitten, kehkot eivät enää krohise, kurlaa tai ole hengenahdistusta, mutta rintaan koskee aivan sairaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla just tuttavalla keuhkokuume jonka ainoana oireena nopeasti noussut kuume joka ei laskenut lääkkeillä. Crp yli 200. Diagnoosina keuhkokuume. Iv-antibiootit.

Ei ollut yskää ja hengitysäänet puhtaat.

Minulla kuume laski ja nyt lämpö 36.7 lääkäri sanoi kuvassa näkyvän varjostuman sekä yskäni antoi viitteitä. Sanoi jos olo huononee kuume tulee niin päivystykseen. Hieman sekainen mieli kun olo ei tunnu mitenkään pahalta. Hieman hengästyttää ja välistä yskittää.