Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni ei välitä vaikka tyttärensä elämä valuu viemäriin

Vierailija
23.10.2018 |

Siskoni ei välitä tai ei ymmärrä että hänen lapsellaan, joka on jo 20, on hätä. Itkettää ihan kun katson tytön ylioppilaskuvaa, siinä on vielä kaunis ja terveen näköinen. Muutamassa kuukaudessa amfetamiini on tehnyt tytöstä luuta ja nahkaa. Viinaa ja amfetamiinia kuluu, tyttö itse myönsi kun pakotin puhumaan, en tiedä mistä saa rahaa kun on toimeentulotukea, pelottaa arvailla. Uusi kaveripiiri on karmiva, varsinkin lähes kolmekymppinen nainen jolla on kuulema "bisneksiä"

Voi rakas Jumala jos olet olemassa niin auta!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sentään äitinsäkin reagoinut! Hirveä juttu vielä tähän päälle. Tytön ja tämän kaverin seksin myynti-ilmoitus löytyi joltain ihme sivustolta, se on nyt poistettu sieltä ja tyttö kiistää että mitään olisi tapahtunut, mutta se ilmoitus oli ollut ilmeisesti kesästä asti niin epäilen etteikö kukaan olisi muka ottanut yhteyttä.

Vierailija
22/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, kuka täti mukaa etsiskelee seksisivustoilta siskon tyttären ilmoituksia.

Mutta sen voin kertoa, että itse ainakin vähättelen murheitani. En halua, että joku sukulainen tunkee nokkansa liian syvälle, ja joutuisin käymään juuri hänen kanssa läpi asioita, joita en halua juuri hänelle kertoa. Tämä vaikuttaa ulkopuolisesta välinpitämättömältä, mutta se on yksi tapa vetää rajoja.

Huumeongelmaisia ei voi sinänsä auttaa mitenkään, voit kuskata vaikka mille lääkäreille ja toki saat maksella kaikki laskutkin, mutta jos tyttö itse päättää itseään myydä ja huumeita ostella, niin sen hän myös tekee. Syyhän on tietenkin aina kaikissa muissa, ei koskaan käyttäjässä itsessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, kuka täti mukaa etsiskelee seksisivustoilta siskon tyttären ilmoituksia.

Mutta sen voin kertoa, että itse ainakin vähättelen murheitani. En halua, että joku sukulainen tunkee nokkansa liian syvälle, ja joutuisin käymään juuri hänen kanssa läpi asioita, joita en halua juuri hänelle kertoa. Tämä vaikuttaa ulkopuolisesta välinpitämättömältä, mutta se on yksi tapa vetää rajoja.

Huumeongelmaisia ei voi sinänsä auttaa mitenkään, voit kuskata vaikka mille lääkäreille ja toki saat maksella kaikki laskutkin, mutta jos tyttö itse päättää itseään myydä ja huumeita ostella, niin sen hän myös tekee. Syyhän on tietenkin aina kaikissa muissa, ei koskaan käyttäjässä itsessään.

Kuule, en ole etsinyt ilmoitusta seksisivustoilta vaan ihan ulkopuolinen vinkkasi

Vierailija
24/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sentään äitinsäkin reagoinut! Hirveä juttu vielä tähän päälle. Tytön ja tämän kaverin seksin myynti-ilmoitus löytyi joltain ihme sivustolta, se on nyt poistettu sieltä ja tyttö kiistää että mitään olisi tapahtunut, mutta se ilmoitus oli ollut ilmeisesti kesästä asti niin epäilen etteikö kukaan olisi muka ottanut yhteyttä.

Mikä se semmonen "joku ihme sivusto" on?! Av palsta😂👍

Vierailija
25/25 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmonen "joku ihme sivusto" on?! Av palsta😂👍

En tiedä eikä kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän