Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikroilme paljastaa keskustelukumppanisi oikean mielipiteen sinusta

Vierailija
23.10.2018 |

Kannattaa testata: kun keskustelet jonkun kanssa niin puhu ensin niin, että katselet hetken aikaa muualle kääntyneenä. Sitten yllättäen käännä katseesi suoraan keskustelukumppanisi silmiin. Ja kas: hänellä saattaa vilahtaa halveksuva ilme jonka juuri ja juuri saa vaihdettua pikaisesti kiinnostuneen näköisenä olevaksi. Ja toivoo samalla etten olisi huomannut sitä, kun hän sekunnin murto-osan katseli minua päästä jalkoihin ilmeellä kuin olisin kilo pask**aa :D
Tällä testillä pystyt helposti seulomaan muka-kaverit suoraan roskikseen. Mikroilmeet kertovat kaiken.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei tunne hyviä tunteita lainkaan?

Vierailija
2/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei tunne hyviä tunteita lainkaan?

Lennät roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Hyvä neuvo. Mikroilmeet kertovat kaiken ja minäkin lemppaan tuollaiset pois elämästäni.

Vierailija
4/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. 

Vierailija
5/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos toisella on tahdottomia lihasnykäyksiä tai ilmeen vääristymiä? Mikrosellaisia? Saatkin ihan väärän käsityksen.

Vierailija
6/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parkinsonin tauti tai pakkoliikkeitä.

Vierailija
7/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samalla metodilla pystyy paljastamaan narsistin, psykopaatin ja huijarin. Tai sitten ei.

Vierailija
8/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tuota menetelmää. Parkinsonia tai CP-vammaa sairastavien ilmeet kyllä erottaa mikroilmeistä.

Vierailija
9/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olleesi oikeassa?

Vierailija
10/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroilmeet ovat hyvin nopeita, ei paljaalle silmälle näkyviä ilmeitä. Ammattilaisetkin käyttävät filmin pysäyttämistä apuna niiden tulkitsemiseen. Sellainen pysähtynyt tuijotus kun luulee, ettei kukaan katso, ei ole mikroilme. Liikaa tulkintaa kannattaa muutenkin varoa.

Vierailija
11/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että paljastaa.

Ei tarvi yrittää mielistellä sitä pazciaista. >;-(

Vierailija
12/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin jo roskii

Vierailija
13/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeiden tulkitsijat ovat rasittavia ihmisiä.

Vierailija
14/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa testata: kun keskustelet jonkun kanssa niin puhu ensin niin, että katselet hetken aikaa muualle kääntyneenä. Sitten yllättäen käännä katseesi suoraan keskustelukumppanisi silmiin. Ja kas: hänellä saattaa vilahtaa halveksuva ilme jonka juuri ja juuri saa vaihdettua pikaisesti kiinnostuneen näköisenä olevaksi. Ja toivoo samalla etten olisi huomannut sitä, kun hän sekunnin murto-osan katseli minua päästä jalkoihin ilmeellä kuin olisin kilo pask**aa :D

Tällä testillä pystyt helposti seulomaan muka-kaverit suoraan roskikseen. Mikroilmeet kertovat kaiken.

Kuulostaa pätevältä vinkiltä. Tietysti esimerkiksi fyysisesti huono olo voi saada ihmiset myös käyttäytymään oudosti.

Vierailija
15/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on 24/7 päällä tonnin seteli -ilme? Mulla on. Saan jatkuvasti kuittailua siitä, miten mua taas kiinnostaa muiden jutut, vaikka oikeasti mua kiinnostaa ne jutut! En vain voi mun naamalle mitään.

Tähän nyt sitten vielä joku satavarma mikroilmetulkitsija, niin voi jee. Katoaa kaverit ympäriltä.

Vierailija
16/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikroilmeet ovat hyvin nopeita, ei paljaalle silmälle näkyviä ilmeitä. Ammattilaisetkin käyttävät filmin pysäyttämistä apuna niiden tulkitsemiseen. Sellainen pysähtynyt tuijotus kun luulee, ettei kukaan katso, ei ole mikroilme. Liikaa tulkintaa kannattaa muutenkin varoa.

Tämä on höpöjuttu. Kyllä ne näkyvät niille, jotka vain osaavat tarkkailla. Kyse ei ole mistään nano- tai pikosekunnin mittaisista valoakin nopeammista värähdyksistä, vaan ihan normaaleista sekunnin murto-osista, jotka pystyy todellakin paljaalla silmällä havaitsemaan, jos vain tietää mitä etsii ja on tarpeeksi terävät hoksottimet.

Vierailija
17/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti narsistit, psykopaatit ja epäsosiaaliset ajattelevat näin, sehän on päivänselvää.

Vierailija
18/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti narsistit, psykopaatit ja epäsosiaaliset ajattelevat näin, sehän on päivänselvää.

Just tätä tarkoitin. Tehän näette niitä kaikkialla. Toisissa ihmisissä näkee usein sitä mitä itsekin on.

Vierailija
19/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme paikalle enää sitä taannoista absoluuttista ihmistuntijaa, joka lukee meitä muita kuin avointa kirjaa. Ja olihan se ruotsalainen (?) "ajatustenlukija", joka pyysi vierasta ihmistä valitsemaan kirjakaupan kirjoista yhden teoksen. Kuljettamalla tätä vierasta ihmistä pitkin kauppaa ja reaktioita seuraamalla hän pystyi päättelemään, minkä kirjan tämä vieras oli valinnut.

Meillä kuuluu olevan peilisoluja, jotka reagoivat toisten tunneilmaisuun. Kokemuskin varmaan opettaa jotakin. Itse ainakin olen pälyillyt, kun olen valehdellut. Puheäänikin vaihtelee mielentilan mukaan. Näitä tällaisia asioita on paljon. Mikroilmeistäkin olen kuullut puhuttavan aikaisemmin. Varmaan sellaisiakin on.

Uskon, että jotkut ovat taitavampia tai herkempiä ymmärtämään ja tulkitsemaan oikeansuuntaisesti toisia ihmisiä. Kuitenkin tällaiseen yksittäiseen asiaan perustuva päättely on minusta liian yksinkertaista. Tympääntynyt ilme nyt voi johtua vaikka väsymyksestä tai herra ties mistä. Yksi vippaskontsi ei tee kenestäkään ajatustenlukijaa.

Vierailija
20/36 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun välillä tekemään ihan töitä, jotta pystyn keskittymään tylsään tai pitkään juttuun. Ei kannata liikoja tulkita, kuuntelija voi ajatella ihan jotain muuta ja mikroilmeet johtua jostain muusta kuin kertojasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan