Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisman työntekijänä milla alkaa oleen hermot loppu näiden LIDL asiakkaiden kanssa.

Vierailija
23.10.2018 |

Tulevat siis prismaan huutamaan työntekijälle että x asia on kalliimpi prismassa kuin lidlissä. Bonukset on kusetusta yms.

Sitten kun kerron mistä löytää lähimmän Lidlin niin aletaan valittamaan että olen röyhkeä ja kerron sun esimiehelle niin saat potkut:D

Mikä heitä vaivaa? Välillä nauretaan taukohuoneessa mahat kippuralla mutta pääsääntöisesti kyllä ihmetyttää tällaiset tyypit.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska niillä ei ole muuta tekemistä siellä Lidlissä käymisen lisäksi. Koti. Lidl, Prisma. Koti, Lidl, Prisma. jne. Ja kun on niin paha olla, että muidenkin pitää kärsiä. Ihan tuttua huttua. Joillakin ihmisillä on pakko itseään ylentää vaikka poloisen myyjän edessä. On niin paha olla. Ja voihan olla, että Lidlin myyjä vain tuhahtaa ja jatkaa töitänsä, mutta sinä lähdet mukaan keskusteluun. Ole hiljaa ja kävele ohi. Jos ihminen ei osaa ajatella, eikä ymmärrystä ole, sinä et voi sitä sille antaa. Jotkut on vaan niin....

Vierailija
22/27 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kokeile ihmeessä Prisman nettikauppaa, sopisi varmaan sinulle hyvin, ei tarvitse kuin ovelta hakea ostokset.

Mutta sitten ei pääse puristelemaan vihanneksia joten ei voi tietää saiko parhaita vaiko kasan päällimmäiset vain.

Nih, lähetätte kuiteskin sekundaa. En maksa huonoista tuotteista. Niitä teillä onkin riittänyt. Metelin ja hajun lisäksi saatte lisää miinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
24/27 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vuorotellen molemmissa kaupoissa riehumassa.

Vierailija
25/27 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä aikuiset ihmiset. Menisivät sitten LidlIin. Mitä järkeä on valittaa työntekijöille, jotka eivät päätä asioista. Voisivat ottaa yhteyttä suoraan johtajiin.

Vierailija
26/27 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia aloja, jossa ihmiset kaatavat kaiken ikävän tavallisiin työntekijöihin. Pakko vaan niellä ja sitten kotona joutuu itkemään.

Vierailija
27/27 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon semmonen aspa, että kohtelen kaikkia asiakaita kauniisti, kohteliaasti ja hymyillen. Mutta vittuilua tai tyhjän nillitystä en kuuntele vaan sanon kyllä suoraan ettei tänne onneksi ketään pakoteta ostoksille ja aina saa poistua sinne muualle jossa on halvemmat hinnat/tuote x myynnissä/joku muu typerä vinkuna.