Prisman työntekijänä milla alkaa oleen hermot loppu näiden LIDL asiakkaiden kanssa.
Tulevat siis prismaan huutamaan työntekijälle että x asia on kalliimpi prismassa kuin lidlissä. Bonukset on kusetusta yms.
Sitten kun kerron mistä löytää lähimmän Lidlin niin aletaan valittamaan että olen röyhkeä ja kerron sun esimiehelle niin saat potkut:D
Mikä heitä vaivaa? Välillä nauretaan taukohuoneessa mahat kippuralla mutta pääsääntöisesti kyllä ihmetyttää tällaiset tyypit.
Kommentit (27)
Ja meillä Lidlissä ne huutaa "kun täältä ei saa edes oikeeta kokista/-tähän joku mitä ei ole valikoimassa-! Kaikkialta muualta saa!"
Täällä n. 1km päässä on Prisma ja ihan vieressä Citymarket. En ymmärrä miksi tulee meille huutamaan kun 200m vasemmalta löytyy Citymarketin ovet, menisi sinne jos niin kaipaa sitä kokista.
T: Lidliläinen
Mä kysyin kerran yhdeltä asiakkaalta että mitä sää täällä sitten teet, kun kaikki on niin kallista?
Lidl oli kiinni. :D
Sain myös haukut asiattomasta käytöksestä.
Ottaisit kiitollisena vastaan vinkit, niin voisit käydä ostamassa parhaat tarjoukset, vai saatko hyvätkin alennukset työnantajaltasi?
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä Lidlissä ne huutaa "kun täältä ei saa edes oikeeta kokista/-tähän joku mitä ei ole valikoimassa-! Kaikkialta muualta saa!"
Täällä n. 1km päässä on Prisma ja ihan vieressä Citymarket. En ymmärrä miksi tulee meille huutamaan kun 200m vasemmalta löytyy Citymarketin ovet, menisi sinne jos niin kaipaa sitä kokista.
T: Lidliläinen
Käänny nyt hyvä ihminen takaisin :)
Meidän Lidlistä saa kokista! Oikein tölkissä ja kylmäkaapista!
Kieltäkää prismaperheet niin tulen ostoksille. En jaksa ostella vihanneksiani, kun jonkun lapsi haisee ja huutaa kuin palosireeni. Ja mammat samalla kirjoittaa faceen päivitystä kuinka hauskaa on olla ruokaostoksilla vaikka lapsella on ripulit housuissa ja ihmiset ympärillä oksentavat silkasta ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit kiitollisena vastaan vinkit, niin voisit käydä ostamassa parhaat tarjoukset, vai saatko hyvätkin alennukset työnantajaltasi?
Ei hirveesti nappaa ottaa mitään vinkkejä vastaan pää punaisena räyhäävältä asiakkaalta.
Ap
Freeway Cola Lidlissä on parempaa ja paljon halvempaa kuin Coca-Cola.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäkää prismaperheet niin tulen ostoksille. En jaksa ostella vihanneksiani, kun jonkun lapsi haisee ja huutaa kuin palosireeni. Ja mammat samalla kirjoittaa faceen päivitystä kuinka hauskaa on olla ruokaostoksilla vaikka lapsella on ripulit housuissa ja ihmiset ympärillä oksentavat silkasta ilosta.
Prisma on perhemarketti ja pääsääntöisesti perheet kuluttavat enemmän joten ei nyt mene sinun pyyntösi läpi. Mutta kokeile ihmeessä Prisman nettikauppaa, sopisi varmaan sinulle hyvin, ei tarvitse kuin ovelta hakea ostokset.
Ap
Joo muistan kun Gigantin myyjänä kuulin tuhat kertaa "miksi tää maksaa enemmän kuin expertillä? Eikö se oo tyhmää maksaa liikaa?"
Sanoin monta kertaa, että on se. Mene sinne expertille ja osta se sieltä. Ja sama reaktio: asiakas suuttuu MULLE siitä. Mä muka olen ylimielinen, kun neuvoin asiakasta vain ostamaan sen edullisimman.
En usko, että asiakaspalvelijat kettuilevat noin asiakkaille. Edes Prisman myyjät. Luulisi jokaisen tottuneen siihen, että asiakkaita on joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kokeile ihmeessä Prisman nettikauppaa, sopisi varmaan sinulle hyvin, ei tarvitse kuin ovelta hakea ostokset.
Mutta sitten ei pääse puristelemaan vihanneksia joten ei voi tietää saiko parhaita vaiko kasan päällimmäiset vain.
Ja hyvänä kakkosvalittajina tulevat nämä, oltiin Espanjassa viime kesänä ja siellä ei tämä ja tämä maksanut kuin 6€ ja teillä maksaa 13€
senkin ahneet siat
Ap
Kuka hullu ostaa limuja tuhotakseen hampaansa. Coca Cola pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että asiakaspalvelijat kettuilevat noin asiakkaille. Edes Prisman myyjät. Luulisi jokaisen tottuneen siihen, että asiakkaita on joka lähtöön.
Anteeksi vain, mekin ollaan ihmisiä, ei robotteja!! Jos haukut pää punaisena ja valitat asiasta mille me emme voi mitään niin tottakai kehotamme sinua tekemään itsellesi parhaalla tavalla eli menemällä sinne Lidliin! Haukkumista tai huutamista ei kenenkään tarvitse sietää!
Ap
Ihmisille kasvaa joku vamma päähän ja persuuksiin kun astuvat kaupan ovista sisään. Ei tätä käyttäytymistä voi enää muulla perustella.
Vierailija kirjoitti:
Joo muistan kun Gigantin myyjänä kuulin tuhat kertaa "miksi tää maksaa enemmän kuin expertillä? Eikö se oo tyhmää maksaa liikaa?"
Sanoin monta kertaa, että on se. Mene sinne expertille ja osta se sieltä. Ja sama reaktio: asiakas suuttuu MULLE siitä. Mä muka olen ylimielinen, kun neuvoin asiakasta vain ostamaan sen edullisimman.
"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa" oli Gigantin slogan, joten ihmekös tuo.
Näitä on riittänyt aina. Asuin pienellä paikkakunnalla jossa oli kaksi kauppaa, Sale ja K-kauppa. Olin kesätöissä K-Kaupan kassalla ja joka päivä sai keski-ikäisiltä kuulla että toisessa kaupassa on tämäkin halvempaa. Ihmetytti kovasti miksei sitten mennyt sinne toiseen kauppaan tien toiselle puolelle. Ei siis ollut sen pidempi matka eli hyvin olisi voinut valita sen mukamas halvemman. En tiedä mitä luulivat tuolla saavuttavansa.
0/5