Riita! Mies väittää, että rusinat ovat kuivattuja pähkinöitä, mun mielestä ne ovat kuivattuja viinirypäleitä
Kommentit (44)
En halua loukata, mutta sinulla on todella tyhmä mies
Rusinat tehdään rekkamiesten *ersposkien välistä tulevista "rekkamiestenpastilleista". Kuivaamalla pershiki pois pastilleista niistä saadaan rusinoita.
Jos on totta niin jumankekka sun miehesi on TYHMÄ!
Kyllä ne on ihan rusinapuun hedelmiä eli rusinoita eikä mitään muuta, vaikka ovatkin kuivattuja. Mitäs ajattelitte esim. kuivattujen ananaiden olevan? Aivan, ne on yhä samoja ananaita.
Vierailija kirjoitti:
Riita! Mies väittää, että rusinat ovat kuivattuja pähkinöitä, mun mielestä ne ovat kuivattuja viinirypäleitä Kumpi on oikeassa?
Aika hauskan heitit, ei kukaan usko että noin tyhmiä ihmisiä oikeesti on. Mutta jos tämä olisikin totta, että joku luulee rusinoita kuivatuiksi pähkinöiksi... ja toinen ei... ja siitä tulee riita, niin ei tähän voi muuta sanoa kuin että kvg. Kyllä google tietää ja ratkaisee riitanne.
Vierailija kirjoitti:
Ne on pähkinöitä. Turha kinata.
Näin juuri. Ne on pähkinöitä, fakta. Piste.
Luulin lapsena oikeasti, että ne on kuivattuja luumuja.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinöitä ei edes voi kuivata.
Äläpä hupata, kylläpä voi.
Viinirypäleet, vaikka vaimoni sanoi että pähkinät.
Kun olin nuori niin mun silloinen poikaystävä myös väitti, että rusinat eivät voi olla viinirypäleitä. Piti mennä kauppaan, ja luetuttaa mitä paketin kyljessä lukee. Sen puoleen uskon tarinan, liekö sama mies.
Ne on viinirypäleitä, mutta mies on silti aina oikeassa. Älä väitä vastaan
Tällä kertaa naikkonen on oikeassa, mihin nyt rasti vedetään! Maailmankirjat sekaisin.
Teistä kahdesta pösilöstä sinä olet vähän fiksumpi
Olette kaikki ihan pihalla Rusinat on rusinoita, ne kasvaa rusinapensaassa.
Rusinathan kasvaa pensaissa, ollaanko sitä nukuttu ympäristöopin tunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat väärässä. Ne on kuivattuja päärynöitä, ameebat!
Eipäs. ne ovat kuivattuja aprikooseja.
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikki ihan pihalla Rusinat on rusinoita, ne kasvaa rusinapensaassa.
Niin. Makaronit taas kasvavat makaronipensaassa ja rahat tunnetusti puussa.
Ei kaikilla ole googlea.