Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä jätti 6 kuukauden jälkeen eikä mitäään selitystä!Kuka selittää?

äiti x 2
23.10.2018 |

Täytyy kyllä sanoa, että tämä on ensimmäinen ja toivottavasti ainoa kerta, kun minut on jätetty ilman selitystä. Olen seurustellut 6 kk Vapusta 2018 lähtien eestiläisen rakennusmestarin kanssa. Olemme tavanneet sekä hotellissa että kahviloissa. Seksiä on ollut 1 x viikossa. Elokuussa jouduin 8 viikoksi sairaalaan ja hän jäi sairastumisviikollani työttömäksi. Hän matkusteli "äitinsä" luo Eestiin Arvelin, että on jotain outoa, kun viestit harvenivat eikä niitä ei tullut edes viikonloppuinna. Huomasin, että hän oli löytänyt kotona käyntiensä aikana uuden naisen, hän jopa soitti naiselle kesken seksimme ja kerraan autosta yllätin hänet soittamassa samalle naiselle ( tunnistin hypnoottisen naisen äänen). Mies esitteli naisen "luokkakaveriksi". No 27.9.2018 miesystäväni lähti "äitinsä luo "Eestiin" eikä ole sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut - tänään on 23.10.2018.//Ostin prepaidin , jonka numero miesystäväni ei tietenkään tuntenut etukäteenja soitin miesystäväni gsm:ään ja siellä vastasi "koko perhe"- sama nainen, lapsi ja miesystäväni- eli A) hänellä on joko salainen perhe ollut koko 6 kk tuntemisemme ajan Eestissä TAI B) hän on löytänyt uuden naisen. Whatsupp- viestini miesystäväni on lukenut ( näen sen viestin merkkiväristä), mutta ei niihin vastaa. Mitä teen? Meillä ei ole ollut riitaa missään vaiheessa. En ymmärrä tilannettaa lainkaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteläisen naapurimme nimi on Viro.

Eestiläiset tykkäävät itse kutsua itseään eestiläisiksi ja puhuvat Eestistä. Silloin he, jotka tottuvat kuulemaan eestiversion eestiläisten kertomana, toistavat eestijuttuja eivätkä käännä niitä viroksi :p Minulla oli myös eestiläinen tuttu, joka puhui eestiläisistä ja siksipä jos itse tykkäävät olla eestiläisiä mieluummin niin olkoot minun puolestani :)

Vierailija
22/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eestiläiset tykkäävät itse kutsua itseään eestiläisiksi ja puhuvat Eestistä. Silloin he, jotka tottuvat kuulemaan eestiversion eestiläisten kertomana, toistavat eestijuttuja eivätkä käännä niitä viroksi :p Minulla oli myös eestiläinen tuttu, joka puhui eestiläisistä ja siksipä jos itse tykkäävät olla eestiläisiä mieluummin niin olkoot minun puolestani :)

Vironkielellä kyllä mutta suomeksi Viro ja virolaiset. Vai käytätkö länsinaapuristamme Sverigeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vironkielellä kyllä mutta suomeksi Viro ja virolaiset. Vai käytätkö länsinaapuristamme Sverigeä?

No minulla ei ole ruotsalaista tuttua, mutta kutakin kansainvälistä aarretta kutsun niillä termeillä mistä he itse eniten tykkäävät. Niinhän hekin tekevät minun vuokseni ja jokunen on jopa opetellut suomea (siis ulkomailla asuvat) .

Vierailija
24/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vielä tarkennuksena, että ihan suomenkielellä kutsuvat itseään eesitläisiksi, eli yksi näistä asunut jo vuosia Suomessa ja puhuu hyvin suomea ja nimittää itseään suomeksi eeestiläiseksi.

Vierailija
25/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit liian hyvä hänelle, siinä syy.

Vierailija
26/26 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatti suhteen lopettamisessa Sipilän-mallia. Alle 10 naista voi lempata ilmoittamatta syytä.