Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin pari asiaa ihonhoitorutiineissa, ja nyt ihoni hehkuu hyväkuntoisena, vaikka käytössä on halpistuotteet.

Vierailija
23.10.2018 |

Kasvojeni iho on superherkkä, helposti punoittava ja kuivuva. Näppyjäkin on, ja mustapäitä.

Paitsi enää ei ole noista ongelmista tietoakaan, kun tein pari muutosta:

- En enää koskaan kuivaa kasvojani pyyhkeeseen. Suihkun ja pesun jälkeen annan veden imeytyä ja haihtua kasvoilta itsekseen, enkä edes hipaise niitä pyyhkeellä.
- Kosken kasvoihini VAIN juuri pestyillä käsillä. Esimerkiksi käsipesun ja kasvovoiteen levityksen välillä tuli aiemmin huomaamattaan koskettua kylpyhuoneen peilikaapin ottimiin, ovenkahvaan yms. bakteeripesiin. Nyt otan tuotteet ensin esille, sitten pesen kädet kunnolla ja kosken kasvoihin taatusti puhtain sormin.
- Levitän kosteusseerumin myös yövoiteen alle. Aiemmin laitoin seerumin vain päivävoiteen alle.

Siis ihoni on nykyään virheetön, hehkuva ja kaunis ihan ilman meikkiäkin! Ensimmäistä kertaa ikinä 😲

Käytössä on edulliset herkän ihon tuoksuttomat markettitökötit, LV:n kasvoseerumi ja Erisanin päivä- ja yövoide. Misellivesi on jotain ekoa, en muista merkkiä. Oli halvempaa kuitenkin kuin perusniveat yms. Muuta en sitten käytäkään: aamulla pyyhintä misellivedellä, seerumi ja päivävoide. Illalla sama setti, mutta päivävoiteen sijaan yövoide.

Halusin vain jakaa tämän, kun itse koin nämä muutokset niin mullistavina. Olen niin innoissani tästä tunteesta, kun ei tarvitse koko ajan peitellä ja hävetä huonoa ihoaan, eikä tähän mene edes aikaa eikä rahaa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas aina ollut punainen iho ja hirveästi mustapäitä otsasta leukaan. Valehtelematta kysynyt ympäri Helsinkiä apua lääkäreiltä, kosmetologelta, kauneus instituutioista. Yhteensä varmaan 100 ihmiseltä ja asiantuntijoilta. Joko on tarjottu 800 euron hoitoja jotka eivät edes toimi, voimmakkaita ja rasvattomia akne voiteita. Se tietämättömyys on aika karmiva näillä jotka on alalla. Ei tiedä mistään mitään tai ollaan toivottomia. Apteekkarit suoraan sanoen jäävät sanattomina ja heittävät jotain vain. Arvauskeskuksien jälkeen tajusin vain avata Youtuben ja löytää sieltä ratkaisun.

Nyt on käytössä korealainen Cosrx BHA litku poisti kaikki mustapäät, tasotti ja kirkasti ihon sävyn kuukaudessa. Se onnen määrä on uskomaton!! En tarvitse enään käyttää meikkivoidetta!

Korealaiset tuotteet ovat äärimmäisen edullisia ja tehokkaita. Niin hellävaraisia eikä mitään sivuvaikutuksia.

Kun taas se paska mitä myydään ihmisille länsimaissa tuhoavat ihon. Jos kaikki ymmärtäisivät katsoa Youtubesta videot jossa todelliset asiantuntijat puhuvat niin lääkäreitä ei tarvittaisi enään mihinkään, puhumattakaan apteekeista!

Vierailija
22/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin kiitos. Ostoslistalle tuo kasvoseerumi ja misellivesi. En ole koskaan käyttänyt vaikka olen 36-vuotias. Mitä kuorintaa käytät?

Kiinnostaisi myös tietää mitä meikkejä käytät? Itse en meikkaa joka päivä mutta pari kertaa viikossa.

Kuorin ihoa tosi epäsäännöllisesti, mutta silloin kun kuorin, niin hyvin kevyesti mineraalisavella. On muistaakseni Ruohonjuuresta ostettu. Teen siitä veden kanssa tahnan ja hieron kasvoille.

Samaa savea ripottelen joskus myös shampoon sekaan. Tulee kuohkea tukka.

Ja jatkoa vielä. Meikkipohjaan käytän nykyään vain kevyesti Lumenen Longwear Blur -meikkipuuteria, koska en halua peittää tätä ihon omaa hehkua meikkivoiteilla tai muillakaan, joita aiemmin koin tarvitsevani.

Ap

Mulla sama mutta meikkivoiteena käytössä ollut jo pitkään. T. 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas aina ollut punainen iho ja hirveästi mustapäitä otsasta leukaan. Valehtelematta kysynyt ympäri Helsinkiä apua lääkäreiltä, kosmetologelta, kauneus instituutioista. Yhteensä varmaan 100 ihmiseltä ja asiantuntijoilta. Joko on tarjottu 800 euron hoitoja jotka eivät edes toimi, voimmakkaita ja rasvattomia akne voiteita. Se tietämättömyys on aika karmiva näillä jotka on alalla. Ei tiedä mistään mitään tai ollaan toivottomia. Apteekkarit suoraan sanoen jäävät sanattomina ja heittävät jotain vain. Arvauskeskuksien jälkeen tajusin vain avata Youtuben ja löytää sieltä ratkaisun.

Nyt on käytössä korealainen Cosrx BHA litku poisti kaikki mustapäät, tasotti ja kirkasti ihon sävyn kuukaudessa. Se onnen määrä on uskomaton!! En tarvitse enään käyttää meikkivoidetta!

Korealaiset tuotteet ovat äärimmäisen edullisia ja tehokkaita. Niin hellävaraisia eikä mitään sivuvaikutuksia.

Kun taas se paska mitä myydään ihmisille länsimaissa tuhoavat ihon. Jos kaikki ymmärtäisivät katsoa Youtubesta videot jossa todelliset asiantuntijat puhuvat niin lääkäreitä ei tarvittaisi enään mihinkään, puhumattakaan apteekeista!

Aika kärjistettyä tekstiä. Itsekin käytän koreakosmetiikkaa melkein yksinomaan ja tykkään siitä, mutta ihan samalla lailla voi korealaiseenkin tuotteeseen allergisoitua tai herkistyä. Ja ihosairaudet pitää aina hoidattaa ihotautilääkärillä, oikeanlainen kosmetiikka voi toki joissain tapauksissa olla hoidon tukena.

Vierailija
24/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihon tyyppi? kuiva, sekaiho vai rasvainen?

Kuivuuteen, punaisuuteen ja couperosaan taipuvainen erittäin herkkä (seka?)iho.

Ap

Vierailija
25/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilaatte noita korealaisia tuotteita? Olen ajatellut siirtyä kokonaan ekotuotteisiin, jos vain löydän aineet, joihin superherkkä ihoni ei reagoi. Löytyykö korealaisista sellaisia?

Ap

Vierailija
26/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tilaatte noita korealaisia tuotteita? Olen ajatellut siirtyä kokonaan ekotuotteisiin, jos vain löydän aineet, joihin superherkkä ihoni ei reagoi. Löytyykö korealaisista sellaisia?

Ap

Ostolakossa-blogi just käsitteli koralaista luonnonkosmetiikkaa. Muutenkin tuossa blogissa on paljon hyvää tietoa ko. aiheesta

https://blogit.terve.fi/ostolakossa/onko-koreassa-luonnonkosmetiikkaa/

Itse tilaan koreakosmetiikkani pääosin iHerbista ja jolse.comista.

Vierailija
27/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihon tyyppi? kuiva, sekaiho vai rasvainen?

Kuivuuteen, punaisuuteen ja couperosaan taipuvainen erittäin herkkä (seka?)iho.

Ap

Ok, mulla couperosaa vaan nenänpielissä, oma ihoni on sekaiho, talvella pintakuiva, täytyy kokeilla niksejäsi jos toimisi. Varsinkin tuota puhtautta!

Vierailija
28/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmeisesti ainut korealainen luonnonkosmetiikkasertifioitu sarja on Whamisa. Sitä saa Suomesta monesta paikasta, Ruohonjuuri, Stokka, Ego ym.

Tosin tuotteet saattavat ärsyttää herkkää ihoa. Itse tykkään, hoitonesteet (toner) ovat superhyviä, puhdistusöljystä myös tykkään ja kevyestä kosteusvoiteesta (water cream). Ainakin Katja Kokko on kirjoittanut blogissaan Whamisan tuotteista ja miten niitä käytetään.

Vierailija
29/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kaikki pesu- ja voidetuotteet herkän ihon tuotteisiin (LV, Simple, Lacto line) ja ihoni on parantunut kummasti. Olisinpa huomannut tehdä niin jo aiemmin...

Vierailija
30/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh mitä paskaa. Ihan sitä samaa bha happoa on kuules länsimaisissa tuotteissakin. Halpojakin merkkejä on paljon omastakin takaa.

Ihan lahkomaiset suurudet on kyllä tuo korea kosmetiikka jottanut. Toi 10-15 step rutiinikin muistuttaa jotain rituualia. Ja sekin että se auttomaattisesti parempaa jos se on jotain kaukomailta tilauttua litkua eikä jotain lähikaupan halvinta.

Itse olen myös kokeillut korea kosmetiikkaa. Tilasin kaikki suosituimmat jutut mitä netissä hehkutettiin. Ei se iho yhtään paremmaksi tullut. Halpaakan ei se ollut. Juu, yksittäiset pullot ovat kyllä halpoja mutta kun niitä pitää sitten olla 10 kpl ihonhoitorutiinissa.

Vierailija
31/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikissa korealaisissa sitten tsiljoona eri tököttiä ja työvaihetta? Herkälle iholle kun ei sovi kovin monimutkainen rituaali. Mitä vähempi työvaiheita ja "mekaanista hankausta", sen parempi.

Siksi pidän homman simppelinä: meikki pois misellivedellä kevyesti pyyhkien, seerumin levitys ja kosteusvoide perään. Enempää iho ei kestä reagoimatta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän