Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin pari asiaa ihonhoitorutiineissa, ja nyt ihoni hehkuu hyväkuntoisena, vaikka käytössä on halpistuotteet.

Vierailija
23.10.2018 |

Kasvojeni iho on superherkkä, helposti punoittava ja kuivuva. Näppyjäkin on, ja mustapäitä.

Paitsi enää ei ole noista ongelmista tietoakaan, kun tein pari muutosta:

- En enää koskaan kuivaa kasvojani pyyhkeeseen. Suihkun ja pesun jälkeen annan veden imeytyä ja haihtua kasvoilta itsekseen, enkä edes hipaise niitä pyyhkeellä.
- Kosken kasvoihini VAIN juuri pestyillä käsillä. Esimerkiksi käsipesun ja kasvovoiteen levityksen välillä tuli aiemmin huomaamattaan koskettua kylpyhuoneen peilikaapin ottimiin, ovenkahvaan yms. bakteeripesiin. Nyt otan tuotteet ensin esille, sitten pesen kädet kunnolla ja kosken kasvoihin taatusti puhtain sormin.
- Levitän kosteusseerumin myös yövoiteen alle. Aiemmin laitoin seerumin vain päivävoiteen alle.

Siis ihoni on nykyään virheetön, hehkuva ja kaunis ihan ilman meikkiäkin! Ensimmäistä kertaa ikinä 😲

Käytössä on edulliset herkän ihon tuoksuttomat markettitökötit, LV:n kasvoseerumi ja Erisanin päivä- ja yövoide. Misellivesi on jotain ekoa, en muista merkkiä. Oli halvempaa kuitenkin kuin perusniveat yms. Muuta en sitten käytäkään: aamulla pyyhintä misellivedellä, seerumi ja päivävoide. Illalla sama setti, mutta päivävoiteen sijaan yövoide.

Halusin vain jakaa tämän, kun itse koin nämä muutokset niin mullistavina. Olen niin innoissani tästä tunteesta, kun ei tarvitse koko ajan peitellä ja hävetä huonoa ihoaan, eikä tähän mene edes aikaa eikä rahaa!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, onnea!

Vierailija
2/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Minullakin, lisäsin hedelmähappokuorinnan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taika piilee puhtaudessa ja seerumissa. Itselläni on myös iho elämäni parhaassa kunnossa nyt 48-vuotiaana.

Vierailija
4/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ennen kaikkea toivon, että myös joku muu samojen ongelmien kanssa painiva saisi noista vinkeistä apua. :) Perusjuttuja, joita en ollut tullut itse aiemmin edes ajatelleeksi. Muut toki voivat olla fiksumpia kuin minä 🙈

Ap

Vierailija
5/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin ”pese ja pidä” taktiikan korealaiseen ihonhoitorutiiniin ja kosmetiikkaan. Nyt välillä huomaan siveleväni kasvojani kun ällistelen niiden sileyttä. Iho on myös ihanan tasavärinen.

Vierailija
6/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään seerumeita ja meikkaan -kevyt meikkivoide&ripsiväri- linjalla.

Olen 35v ja tehnyt aina näin. Iho on hyväkuntoinen joka päivä. En käytä myöskään alkoholia enkä polta.

Samanikäiset ystävät näyttävät ihan eriltä, uskon että meikillä ja päihteillä saa ihon rumaksi jo aikaisin.

Ap, Voisin ottaa sun keinot kyllä käyttöön sillä eihän täällä kukaan nuorene ;)

Vierailija
7/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin kiitos. Ostoslistalle tuo kasvoseerumi ja misellivesi. En ole koskaan käyttänyt vaikka olen 36-vuotias. Mitä kuorintaa käytät?

Kiinnostaisi myös tietää mitä meikkejä käytät? Itse en meikkaa joka päivä mutta pari kertaa viikossa.

Vierailija
8/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on halpisseerumi? Yleensä kaikki seerumit on kalliita.

Vierailija
9/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on a ja o ihon kunnossa.

Vierailija
10/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa huomasinkin

Vierailija
11/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Lorealin seerumin saa alle kympillä. Lumenen seerumia oon myös ostanut alke kympillä ja 50 ml putelin Lähde-seerumia halvimmillaan 12,90€:lla.

Vierailija
12/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa iho parani kun lopetin räpläämästä leukaa (hormonaaliset finnit, oli pakko tarkistaa josko sieltä oli tulossa seuraava finni - nyt kun lopetin tunnustelemasta finnejä, niitä ei tule) ja rupesin käyttämään seerumia + voidetta päivittäin. Halpaa ja iho voi mainiosti.

Vierailija
13/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin kiitos. Ostoslistalle tuo kasvoseerumi ja misellivesi. En ole koskaan käyttänyt vaikka olen 36-vuotias. Mitä kuorintaa käytät?

Kiinnostaisi myös tietää mitä meikkejä käytät? Itse en meikkaa joka päivä mutta pari kertaa viikossa.

Kuorin ihoa tosi epäsäännöllisesti, mutta silloin kun kuorin, niin hyvin kevyesti mineraalisavella. On muistaakseni Ruohonjuuresta ostettu. Teen siitä veden kanssa tahnan ja hieron kasvoille.

Samaa savea ripottelen joskus myös shampoon sekaan. Tulee kuohkea tukka.

Vierailija
14/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se hinta noissa yleensä ratkaise.

Kuluttajalehti ja muutkin on testanneet, usein paras ollut Lidlin tuote, joka ollut yleensä myös halvin.

Vierailija
15/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorin ihoa tosi epäsäännöllisesti, mutta silloin kun kuorin, niin hyvin kevyesti mineraalisavella. On muistaakseni Ruohonjuuresta ostettu. Teen siitä veden kanssa tahnan ja hieron kasvoille.

Ja jatkoa vielä. Meikkipohjaan käytän nykyään vain kevyesti Lumenen Longwear Blur -meikkipuuteria, koska en halua peittää tätä ihon omaa hehkua meikkivoiteilla tai muillakaan, joita aiemmin koin tarvitsevani.

Ap

Vierailija
16/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan näppyjä leukalinjaan just näpräämällä. Stressaantuneena/tylsistyneenä ihan huomaamatta kädet eksyy kasvoille. Tiedä miten sais tän pakko-oireilun loppumaan.

Vierailija
17/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ruokavalioni on hyvinkin terveellinen ja monipuolinen (paljon kasviksia ja hyviä rasvoja, kalaa, pähkinöitä, marjoja, siemeniä jne), enkä myöskään tupakoi tai käytä alkoholia, nukun riittävästi, ulkoilen ja liikun, en syö sokeria jne jne, niin näköjään vasta noilla aloituksen muutoksilla oli lopulta ratkaisevaa merkitystä ihon kunnossa.

Tietysti jos ryyppäisin ja valvoisin ja ahmisin sokeria, niin siinä ei parhaatkaan seerumit auttaisi pidemmän päälle yhtään mitään. Että molempia tarvitaan.

Ap.

Vierailija
18/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ruokavalioni on hyvinkin terveellinen ja monipuolinen (paljon kasviksia ja hyviä rasvoja, kalaa, pähkinöitä, marjoja, siemeniä jne), enkä myöskään tupakoi tai käytä alkoholia, nukun ri

Riittävästi, ulkoilen ja liikun, en syö sokeria jne jne, niin näköjään vasta noilla aloituksen muutoksilla oli lopulta ratkaisevaa merkitystä ihon kunnossa.

Tietysti jos ryyppäisin ja valvoisin ja ahmisin sokeria, niin siinä ei parhaatkaan seerumit auttaisi pidemmän päälle yhtään mitään. Että molempia tarvitaan.

Ap.

Sinä tarvitset. Geeneilläkin osuutensa, ihon laadulla ja tyypillä.

Itse en tarvitse voiteita, kasvovettä käytän aamuisin tottumuksesta.

Mutta hyvä siis, että olet löytänyt itsellesi toimivan hoitotavan.

Vierailija
19/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihon tyyppi? kuiva, sekaiho vai rasvainen?

Vierailija
20/31 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkoa vielä. Meikkipohjaan käytän nykyään vain kevyesti Lumenen Longwear Blur -meikkipuuteria, koska en halua peittää tätä ihon omaa hehkua meikkivoiteilla tai muillakaan, joita aiemmin koin tarvitsevani.

Ap

Mulla sama. T. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi