Voisitko elää miehen kanssa joka on duunari, ostaa vaatteet Jac&Jonesilta, tykkää katsella jääkiekkoa ja lempinimi on Japi?
Tällainen kysymys otsikossa. Kertokaa naiset mielipiteenne ja -kuvanne miehestä. Voisitko rakastua ja perusperheen Japin kanssa?
Kommentit (37)
Jos Japilla on huumorintajua ja itseironian kykyä, niin joo, mikä ettei.
Voisinko seurustella naisen kanssa, joka on itsekäs, pikkusieluinen, haluaa olla jotenkin parempi kuin on, pilkkaa avoimesti muita ja kirjoittaa kaikesta tästä aloituksen vauvapalstalle? En todellakaan.
Mieluummin Japi kuin joku itsetehostusta huokuva mies, joka asuu vaikka Eirassa, ajaa Bemarilla jne. (On miljoona velkaa, ei pysty hoitamaan talous- tai kotiasioitaan, seksielämä mitätöntä ja ainoa ajatus on minä-minä-minä-raha-raha-raha). Japi osaa varmasti lukea ja jutella, selviää kodin pikkurempoista ja lähtee kanssani kävelylle sunnuntai-iltapäivänä. ;)
En missään nimessä, prinssi harry on oltava vähintään
Kyllä jos Japi on älykäs, raha-asiat ovat kunnossa, on siisti, eikä Japilla ole päihde- tai mielenterveysongelmaa.
Jos Japilla on ihana luonne ja ei ole vakavia mt/päihdeongelmia niin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kysymys otsikossa. Kertokaa naiset mielipiteenne ja -kuvanne miehestä. Voisitko rakastua ja perusperheen Japin kanssa?
Kyllä, jos Japi on mukava eikä hänellä mitään erityisen isoja ongelmia ole.
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaikea olla sellaisen naisen kanssa joka kirjoittaa sekavasti. Helpottaisi, jos lauseessa olisi aina verbi.
Riippuu ihan siitä, millainen se Japi noin muuten olisi.
Vähän riippuu..Mistä nimi Japi tulee? Saanko kutsua oikealla nimellä?
Todella karmea lempinimi.
Ehkä Japi ei halua elää ap:n kanssa, koska tämä ei täytä älyllistä vähimmäisvaatimustasoa.
En voisi. Kuulostaa täysin erilIselta ihmiseltä kuin itse olen. Perustin perheen miehen kanssa, jolla on yliopistotutkinto, ostaa vaatteet pääasiassa varustelekasta tai wurthiltä, harrastaa lukemista ja lastensa kanssa puuhailua ja jota kutsutaan ihan ristimänimellään.
Joo, jos osaa kirjoittaa Jackin oikein.
Jääkiekko on mulle kynnyskysymys, joten en. Muuten kelpaisi.
Ottamatta muuten vielä kantaa, mikä vika on ihan off-topic Jack&Jonesin vaatteissa?
Japi siis ostaa piraattivaatteita. Muutenhan tuollainen Jarno kävisi mulle oikeinkin hyvin.
Mikäli Japilla on työssä kasvaneet vahvat käsivarret ja iso meisseli, niin monta asiaa saa anteeksi.
Mainostoimistossa partaansa sukiva laiha hipsteri jää ilman tälläkertaa.
jos japilla seisoo sinun ylipainoistasi huolimatta niin anna palaa
Unelmamies 😍