Voisitko elää miehen kanssa joka on duunari, ostaa vaatteet Jac&Jonesilta, tykkää katsella jääkiekkoa ja lempinimi on Japi?
Tällainen kysymys otsikossa. Kertokaa naiset mielipiteenne ja -kuvanne miehestä. Voisitko rakastua ja perusperheen Japin kanssa?
Kommentit (37)
Ei se nimi miestä pahenna, vaikka hiukka hintahtavalta kuulostaakin.
Jos Japi on 185cm, 85kg, hauista ja pyykkilautaa, niin todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta muuten vielä kantaa, mikä vika on ihan off-topic Jack&Jonesin vaatteissa?
Se on klisee. Kaikki amis-AMK -tason nuoret miehet käy ostamassa vaatteensa tuolta. Henkkamaukka on liian feminiininen, KappAhlissa ei ole nykyään enää miesten vaatteita esillä myymälöissä ja Stocka -osasto on liian kallis. Joten Jäkkäriin vaan vaateostoksille.
Kyllä mun dippainssiksi opiskeleva poika ostaa J&J:ltä. Stokka on kuulemma hintahtava ja sopii parturi-kampaaja-pojille.
En tiedä Japista vielä mitään. En näe syytä miksi häneen rakastuisin.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kysymys otsikossa. Kertokaa naiset mielipiteenne ja -kuvanne miehestä. Voisitko rakastua ja perusperheen Japin kanssa?
Muuten kyllä mutta se jack&jones!
T. Akateeminen
Joo voisin. Vaatteet ihan ok ja koulutus myös. Ainoastaan nimi häiritsee.
Jos Japi on kiltti, hyvä aviomies ja isä ja hoitaa asiansa kunnolla, niin ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos Japi on kiltti, hyvä aviomies ja isä ja hoitaa asiansa kunnolla, niin ehdottomasti.
Ja itse olen akateeminen.
Japi tuskin kelpuuttaisi kirjoitustaidotonta av-palstalla notkuvaa miesvihaajaa, ellei olisi masokisti.
Mikä oli muuten aloittajan koulutus ja työtilanne tällä hetkellä?
Ikiopiskelua vuosikausia naistutkimuksessa ja afrikkalaisessa tanssissa ja nyt julkisen sektorin käsienheiluttelusuojatyöpaikassa?
Nämä Japit ovat Suomen selkärankoja ja talouden pystyssä pitäjiä.
Mielummin eläisin Japin kanssa kun vikisevän av mamman.
T: Mies
Tunnen tällaisen Japin ihan oikeassa elämässä ja ihan mukava ja huumorintajuinen on. Mutta en parisuhteeseen hänen kanssaan alkaisi koska hän on jo naimisissa.
Aika vähän tässä Japista kerrotaan, mutta mikään mainituista seikoista ei haittaisi millään lailla. Jääkiekkoa saa katsoa keskenään, mutta ei Japinkaan tarvitse olla kiinnostunut kaikesta, mitä minä teen.
Mielikuva?
Japi harrastaa valokuvausta ja aikidoa, pitää grungesta, pelkää tulipaloja (pelko on johtanut lievään ocd-oireiluun hellojen ym. tarkistelussa.)
Japin isä kuoli Japin ollessa 15. Toisinaan Japi selailee isänsä lapsena tekemää kasviota. Japi on allerginen raaoille omenoille. Hän ajattelee usein masturboidessaan rinnoille tulemista. Japi ei ole varma, haluaako lapsia.
Tai ihan mitä muuta tahansa.
Seurustelen jo tuollaisen Japin kanssa. Nimi ei tosin ole Japi. Nuo ominaisuudet tuntuu sopivan aika moneen mieheen.
Kunhan ei ole perussuomalainen niin ok.
Se on klisee. Kaikki amis-AMK -tason nuoret miehet käy ostamassa vaatteensa tuolta. Henkkamaukka on liian feminiininen, KappAhlissa ei ole nykyään enää miesten vaatteita esillä myymälöissä ja Stocka -osasto on liian kallis. Joten Jäkkäriin vaan vaateostoksille.