*niisk* olen yrittäjä ja kyllä minä niin mielenipahoitin, kun
täysin pyytettömästi ja hyvää hyvyyttäni olin vain huolissani nalkäisistä viattomista lapsukaisista ja halusin tarjota heille pizzaa koska pahat lakkolaistädit eivät halunneet tehdä nälkaisille lapsille ruokaa. Vahingossa unhodin ilmoittaa päiväkotiin että olen tulossa pizzojen ja maikkarin kanssa jakamaan näitä täysin pyyteettömiä pizzoja mutta eivät kelvanneet päiväkodille sen paremmin pizzat kuin tv-kamerat. Onneksi sentään ip-lehdet julkaisivat jutut tästä minun täysin epäpoliittisesta ja ilman mainostarkoitusta tehdystä tempauksesta.
Kommentit (12)
En tajua miksi ne päiväkodintädit heittivät pizzat roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä roskiin heitetty vaan palautetaan yrittäjälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Voin pahoin, kun lapsia käytetään keppihevosena oman edun ajamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
On kuulemma rikkuriutta. Pyysikö yrittäjä Maikkaria tulemaan tekemään juttua, vai miksi tämä media tunki juttua tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No esim. siksi, ettei varmistakaan mahdollisia ruoka-aineallergioita olla huomioitu mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Punikit voisivat laajentaa laittomat lakot koskemaan sairaita ja vanhuksia ja jättää ne ilman ruokaa juhannukseen saakka.
Saataisiin ihannepunikkiyhteiskunta Pohjois-Korean tapaan, jossa ei ole hyödyttömiä suita ruokittavana.
Poliittiset lakot eivät ole laittomia. Tanskassa, tuolla yrittäjien ihmemaassa poliittisa lakkoja on kolme kertaa enemmän vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Punikit voisivat laajentaa laittomat lakot koskemaan sairaita ja vanhuksia ja jättää ne ilman ruokaa juhannukseen saakka.
Saataisiin ihannepunikkiyhteiskunta Pohjois-Korean tapaan, jossa ei ole hyödyttömiä suita ruokittavana.
Sipilä on jo hoitanut homman ja eläkeläisiä laskee kuukausittain syökö vai ottaako lääkkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi että pk:ssa ei ollut tietoa koko pizzoista ja sinne oli tilattu ruoka kaupungilta joka oli tulossa. Lisäksi kuvausluvat yms. oli pyytämättä vanhemmilta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä on jo hoitanut homman ja eläkeläisiä laskee kuukausittain syökö vai ottaako lääkkeensä.
Kyllä! Tämä on lahkolaisten alainen holokausti.
Miksi duunarit on niin kovia itkemään ja valittamaan joka asiasta?
Jos lapsiperheiden ahdinko ja köyhät nälkäiset lapset näin paljon yrittäjiä huolettavat kannattaisi ehkä miettiä osallistumista esim. hurstin tai myllypuron ruokajakeluun koska nuo nälkäiset lpasukaisethan ovat kaikki loma-ajat ilman ruokaa jos eivät siis kotoa saa mitään. Mutta eihän se nyt huoleta vaan ilkeät tädit jotka eivät halua tehdä ruokaa lapsille.