Äiti ylpeilee jästillä pojallaan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005873357.html
Uppiniskaiseksi kasvatettu. Oli ainoa lapsi, en yhtään yllättynyt. Olen noita ainokaisia ennenkin tavannut töissä. Vaikea sopeutua sääntöihin ja siihen että on muitakin joita huomioida.
Kommentit (28)
Voi perustaa oman firman ja pompotella myäuut pitämään nauhansa.
Jästiydessähän ei mitään pahaa kun sehän on ihmisyyden merkki :) Tollo tuo enneminkin on kuin jästi.
Sinänsä kylläkin hienoa että tuolla on periaatteita, vaikkakin käy työsuhteen päälle. Moni muu ois taipunut :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei olen miesten syöville keksitty mitään nauhoilla rahastamisia.
Kyllä minäkin ylpeilisin, jos minulla olisi poika, joka rakastaa ja tukee äitiään julkisesti! Ihana ja suoraselkäinen nuorimies ❤️
Vierailija kirjoitti:
Nytkö naisten pitäisi alkaa rahastaa eturauhassyöpäkulkusilla, kun miehet haluaa rihkamaa eikä kasvattaa viiksiä marraskuussa?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei, Movember kerää rahaa muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Rintasyöpää esiintyy myös miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö naisten pitäisi alkaa rahastaa eturauhassyöpäkulkusilla, kun miehet haluaa rihkamaa eikä kasvattaa viiksiä marraskuussa?
Eturauhassyöpäkulkuset 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sen kun alat vain keksimään. Mikä estää?
Kun ajattelee, että vieressä seisovan firma työntekijöillä saa olla se pinssi, niin aika naurettavallehan tuo irtisanominen vaikuttaa.
Jaahas, tylsää töissä... ja sitten mamman lihapatojen ja rahakukkaron ääreen.
Olen ylpeä pojastani, joka pystyy olemaan töissä, vaikka välillä ottaa se työ päähän.
Miten muka tämä jupakka auttoi tuota äitiä? Päinvastoin joutuu nyt varmaan tukemaan poikaansa taloudellisesti kun tältä lähti työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eturauhassyöpäkulkuset 🤣🤣🤣
Niitä olisikin hyvä myydä näin joulun alla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten muka tämä jupakka auttoi tuota äitiä? Päinvastoin joutuu nyt varmaan tukemaan poikaansa taloudellisesti kun tältä lähti työpaikka.
Mitäpä äidit eivät tekisi rakkaudensa eteen?
Poika osoittanut todellista rakkautta äitiään kohtaan pienellä eleellä, johon typerä työnjohto puuttui.
Julkisella alalla saanimineulojen lisäksi käyttää vaikka mitä rintanappeja työnantajan puuttumatta.
– Olen miettinyt, voiko kasvoilla esiin tuleminen vaikuttaa työllistymiseen. Kyllä tuolla joku pieni pelko kolkuttaa, että pidetäänkö häntä vaikeana henkilönä, Tarja myöntää.
Äitikin luulee että poika ei työllisty helposti ja jää mamman elätiksi
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee, että vieressä seisovan firma työntekijöillä saa olla se pinssi, niin aika naurettavallehan tuo irtisanominen vaikuttaa.
Jokaiselle firmalla on omat pukeutumissääntönsä. Jos haluaa olla firmassa töissä noudattaa niitä, jos ei voi mennä jonnekin muualle. Väärä paikkaa alkaa potea uhmaikää.
Nuo nauhat ovat ihan turhaa rihkamaa muutenkin. Jos haluaa tukea syöpätutkimusta tms. voi tukea ilman krääsääkin.
En ainakaan itse pitäisi minään rakkauden osoituksena jos lapseni menisi ottamaan potkut töistä kieltäytymällä noudattamasta työpaikan sääntöjä. Päinvastoin. Olisin aika huolissani että pystyykö jatkossakaan toimimaan työelämän sääntöjen mukaan muissakaan asioissa.
"– Kyllä Airpro menettää todella hyvän työntekijän. Moni on sanonut, miten olet kasvattanut hienon pojan. Patrik on aina kohtelias ja ottaa muut huomioon."
...paitsi työnantajan?
Vierailija kirjoitti:
– Olen miettinyt, voiko kasvoilla esiin tuleminen vaikuttaa työllistymiseen. Kyllä tuolla joku pieni pelko kolkuttaa, että pidetäänkö häntä vaikeana henkilönä, Tarja myöntää.
Äitikin luulee että poika ei työllisty helposti ja jää mamman elätiksi
Vai jopa toivoo? Mukavampihan se on olla pojan kanssa kuin yksin ja siihenhän tuota poikaa on taidettu kasvattaa koko ikänsä.
Kuka mies pitää roosa nauhaa...