Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ns. sekapainoinen parisuhde (mixed-weight relationship)?

Vierailija
23.10.2018 |

Ts. että olette puolisonne kanssa huomattavan eri painoisia? Onko asia ollut aina sillä tavoin eli oletteko ihastuneet toisiinne sellaisinaan vai oletteko lihoneet tai laihtuneet?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja urheilullinen mies.

Pidän runsaista ja pyöreistä naisista ja vaimoni on sellainen. Laihat eivät aiheuta minussa mitään tunteita..

Kommenttiasi ei ole poistettu vaikket sitä löytä (nmro 7) :D

Oma mieheni on myös hoikka ja urheilullinen ja minuun täydellisen rakastunut, vaikka olen "laiha". Tuskin kuitenkaan muut naiset herättävät mitään voimakkaita tunteita olivat runsaita tai laihoja. Hyvä, että tiedät miestä pidät.

Vierailija
22/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "samanpainoinen" parisuhden: minä olen 57kg ja mies 65kg. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavatessa olimme molemmat normaalipainoisia ja nyt on vaimo lihonnut siitä jo 40 kg.

Alkaa kyllä jo häiritsemään, mutta miten tuollaisen ottaa puheeksi ilman, että syntyy hirveä riita.

Ei mitenkään. 

Meillä sama tilanne. Oltiin tavatessa normaalipainoisia. Minä olen lihonut lähes 40kg, mies on laihtunut 10kg. Mies huomauttelee mulle jatkuvasti syömisistäni ja lihomisestani. Jatkuvalla tarkoitan, että päivittäin. On arkipäivää, että mies suuttuu esim. siitä, että olen ostanut karkkipussin. Ensin saan kuulla kunniani, minkä jälkeen alkaa päiviä kestävä mykkäkoulu.

En voi arvostaa tällaista käytöstä lainkaan. Ymmärrän, että lihomiseni on tosi kova paikka miehelle. Mutta meneeköhän jo vähän yli herran käytös? En kunnioita miestä enää yhtään, kuten ei hänkään minua. Haluan erota, muttei ole vielä voimia viedä suunnitelmia loppuun. Uskon myös, että laihtuisin jos rinnallani ei olisi kokoaikaa mököttävä ja mäkättävä "mies". Mies ei ymmärrä käytöksensä vain pahentavan tilannettani. 

Vierailija
24/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavatessa olimme molemmat normaalipainoisia ja nyt on vaimo lihonnut siitä jo 40 kg.

Alkaa kyllä jo häiritsemään, mutta miten tuollaisen ottaa puheeksi ilman, että syntyy hirveä riita.

Et muistanut mainita kuinka paljon sinä olet lihonut.... Tosin mieshän ei toki liho, vaan muuttuu "rotevaksi". Harmi ettei naisilla ole samaa ylellisyyttä. Viet läskisi salille, sen jälkeen sulla on samat läskit plus vähän hauista. Ja kas, olet upea roteva seksipommi. Ainakin omasta mielestäsi.

Minun miehelläni on tullut noin 40 kiloa ylipainoa. Hän on entinen urheilija, joka ei tajua olevansa lihava. Luulee edelleen olevansa iso raamikas mies.

Vierailija
25/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. 

Meillä sama tilanne. Oltiin tavatessa normaalipainoisia. Minä olen lihonut lähes 40kg, mies on laihtunut 10kg. Mies huomauttelee mulle jatkuvasti syömisistäni ja lihomisestani. Jatkuvalla tarkoitan, että päivittäin. On arkipäivää, että mies suuttuu esim. siitä, että olen ostanut karkkipussin. Ensin saan kuulla kunniani, minkä jälkeen alkaa päiviä kestävä mykkäkoulu.

En voi arvostaa tällaista käytöstä lainkaan. Ymmärrän, että lihomiseni on tosi kova paikka miehelle. Mutta meneeköhän jo vähän yli herran käytös? En kunnioita miestä enää yhtään, kuten ei hänkään minua. Haluan erota, muttei ole vielä voimia viedä suunnitelmia loppuun. Uskon myös, että laihtuisin jos rinnallani ei olisi kokoaikaa mököttävä ja mäkättävä "mies". Mies ei ymmärrä käytöksensä vain pahentavan tilannettani. 

Miksi alapeukkuja? Myötätuntopeukkuja miehelleni?

Vierailija
26/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muodokas. Mies on taas "timmi". Mä syön kuin hiiri ja mies kuin porsas. Ne geenit.

Olen muuten huomannut mielenkiintoisen trendin. Todella usein, kun on timmi mies ja paksu nainen, niin nainen arvostelee sen miehen syömisiä todella rumasti. Miltä sinusta tuntuisi, jos mies sanoisi, että sinä puolestasi näytät porsaalta? Tulisi varmaan aika paha mieli. 

Mun mielestä se ei ole kyllä mitään arvostelua vaan kylmä fakta. Mun mies todellakin syö kuin porsas. Sillä kroppaan uppoavalla ruokamäärällä ei ole mitään rajoja. Uskoisitte, jos näkisitte, kuinka paljon tuollaiseen pulkannaruunkin voi ruokaa upota!

Vierailija
27/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on 173/66, minä 168/75. Eli mies on vinttikoira ja minä Ardennerinhevonen.

Kun tavattiin, mies oli samoissa mitoissa ja minä painoin 59 kiloa. Olen lihonut mielenterveysongelmien ja lääkkeiden takia, nyt paino on laskusuunassa.

Mies sanoi kerran kauniisti: "En voi sanoa että näyttäisit yhtä hyvältä kuin tavatessamme, koska se ei ole totta. Mutta ei se tarkoita ettetkö olisi haluttava." Ja kyllä se silti kehuu varsinkin takapuolta. Olen aina ollut urheilullinen, joten läski asettuu siinä aika hyvin.

Vierailija
28/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164kg nainen ja mieheni hyväkroppainen, komea. Saan joskus ulkopuolisilta kommentteja painostani, mutta onneksi mieheni ei ymmärrä niitä. ( Hän ei ymmärrä suomea). Hän pitää minusta tälläisenä.

Vierailija
29/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ts. että olette puolisonne kanssa huomattavan eri painoisia? Onko asia ollut aina sillä tavoin eli oletteko ihastuneet toisiinne sellaisinaan vai oletteko lihoneet tai laihtuneet?

En tiennytkaan etta Suomi on kolmikielinen maa, suomi, ruotsi, englanti. Miksi piti kaantaa otsikko englanniksi?

Vierailija
30/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo minua 20 kiloa painavampi (minä 172-70 hän 167-90), tavattuamme hän on kerännyt 10 kiloa. Ei haittaa yhtään mitään, rakastetaan toisiamme ja se on tärkeintä.

Vierailija
31/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimo minua 20 kiloa painavampi (minä 172-70 hän 167-90), tavattuamme hän on kerännyt 10 kiloa. Ei haittaa yhtään mitään, rakastetaan toisiamme ja se on tärkeintä.

Olisivatpa kaikki miehet samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
32/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,meillä mies isokokoinen. Minä pieni ja siro.,

Mies kiimassa mun pienuuteen., olen 12 v kokoinen.

Fakta.

Mun mies painaa130 kg, minä 55 kg.

Vierailija
33/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran ku taas seukkaan, niin tuttu homma.

Läskiä muijaa en ota.

Visuaalisesti ei kiihota, jos ei ole vartaloa vaan on pikemminkin pallo.

Ite 181 ja 125kg roteva saleileva heppu.

Läski saleileva heppu.

"Roteva"... Sori mutta edes builtfat ei selitä tuota painoa. Annan hei ihan oikeesti vinkin, lisää sitä aerobista ja laihduta. Ei ainakaan tasokkaat naiset halua mitään läskiä kaappia, jolla on liian suuret luulot tsestään. Leanit urheilulliset miehet on parhaita. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän