Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halloween toi taas esille minun ja mieheni erilaisuuden, sai taas miettimään haluanko olla tässä suhteessa loppuelämäni?

Vierailija
22.10.2018 |

Kokeilin Lidlissä sellaista halloween-naamiota pelleillen miehelle ja mies mutisi "älä kehtaa" sekä luikki karkuun. Halloween koristeitakaan en saisi ostaa koska "me ei olla amerikassa ja noi on lapsille".
Aikaisemminkin on tullut näitä tilanteita, että mies tavallaan häpeää minua eikä tykkää yhtään samoista asioista. Olen mm. ollut yksin Raskasta Joulua-konsetissa, koska mies ei tykkää metallimusiikista. Ja mies taas on käynyt yksin Neljä Suoran keikalla koska minua ei kiinnostanut.
Miten sitten päädyimme yhteen? Netissä. Miksi aloimme seurustella jos pidimme alunperinkin eria asioista? Siksi kai että mies piti suunsa kiinni ja samoin minä, kumpikaan ei tahtonut loukata toista... Ja onhan mies komea, kätevä käsistään (rempannut tätä rintamiestaloa urakalla) hyvä lasten kanssa ja siivoaa ilman käskemistä. Minä olen 39 vuotias jos sillä on nyt jotain merkitystä, mies on 46v ja meillä on 6v poika.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee vielä. Kaksi liian erilaista ei vaan sovi yhteen. Tärkeintä on mielestäni yhteinen huumorintaju ja tuossa hulluttelussa sen huomaa, ettei teidän huumorintaju ole samanlaista.

Vierailija
2/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies introvertti ja sinä ekstrovertti? Jos olette tulleet toimeen tähän saakka niin mikä estää jatkamasta? Aikuisia, perheellisiä ihmiset olette molemmat, joten nuo ovat pikkujuttuja kokonaisuuteen nähden. Molemmat voi tehdä omalla vapaa-ajallaan / harrastuksissaan / omissa viiteryhmissään sitä mistä tykkää eikä se ole suhteen kummaltakaan osapuolelta mitenkään pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on lapsi, ja eroaisit, koska ette ole samaa mieltä kaikesta? Provo, tai kasva aikuiseksi. Keski-ikäinen nainen ei tajua, että rakastaa voi myös ihmistä, joka kuuntelee erilaista musiikkia kuin itse?????

Vierailija
4/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween on ihana. Mies pois jos ei tykkää

Vierailija
5/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero halloweenin takia? Miksikäs ei. Lisää yh-äitien epävakaita lapsia tämä maailma kaipaakin. 

Vierailija
6/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetköhän nyt kärpäsestä härkäsen? Minusta kerrot tuossa myös suhteenne pahimman ongelman, eli kommunikaation puutteen. Vai tulkitsinko väärin? Tilanne on tuttu: minä pelleilen ja hassuttelen, vaimoni ei koskaan. Hän ei kerro edes hauskoja juttuja tai sattumuksia. Mutta muuten hänen kanssaan on mukava elää. Hän sentään sietää hassutteluani ja sitä, että olen eloisa ja teen kaikenlaista irrationaalista. Kuitenkin minäkin kaipaisin yhdessä nauramista ja yhteistä, spontaania puuhailua. 

Vierailija
7/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen 46-vuotias suomalaismies ei pidä metallista?

Vierailija
8/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta meillä miehen kanssa sama tilanne. Osittain huumorintaju mätsää, osittain ei. Hän ei myöskään ole kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Joku tuossa ylempänä sanoi että puolisot voivat tehdä omissa harrastuksistaan ja ystäviensä kanssa sitä mitä huvittaa eikä se ole pois kummaltakaan. Niin mutta mitä jos toinen haluaisi tehdä yhdessä asioita, on toivonut sellaista puolisoa jonka kanssa yhdessä harrastaa ja viettää aikaa?? Ja toinen haluaa vaan olla kotona tekemättä mitään.

Vierailija
9/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetköhän nyt kärpäsestä härkäsen? Minusta kerrot tuossa myös suhteenne pahimman ongelman, eli kommunikaation puutteen. Vai tulkitsinko väärin? Tilanne on tuttu: minä pelleilen ja hassuttelen, vaimoni ei koskaan. Hän ei kerro edes hauskoja juttuja tai sattumuksia. Mutta muuten hänen kanssaan on mukava elää. Hän sentään sietää hassutteluani ja sitä, että olen eloisa ja teen kaikenlaista irrationaalista. Kuitenkin minäkin kaipaisin yhdessä nauramista ja yhteistä, spontaania puuhailua. 

Teillekin tulee ero 😁

Vierailija
10/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samaa mieltä Halloweenistä ("amerikan hapatusta!")... Kun olin 15v :)

Yritin kai näyttää aikuiselta.

M33

Vierailija
11/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies introvertti ja sinä ekstrovertti? Jos olette tulleet toimeen tähän saakka niin mikä estää jatkamasta? Aikuisia, perheellisiä ihmiset olette molemmat, joten nuo ovat pikkujuttuja kokonaisuuteen nähden. Molemmat voi tehdä omalla vapaa-ajallaan / harrastuksissaan / omissa viiteryhmissään sitä mistä tykkää eikä se ole suhteen kummaltakaan osapuolelta mitenkään pois. 

Ei, vaan mies on huumorintajuton tosikko ja nainen iloinen, elämänmyönteinen humoristi.

Vierailija
12/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta meillä miehen kanssa sama tilanne. Osittain huumorintaju mätsää, osittain ei. Hän ei myöskään ole kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Joku tuossa ylempänä sanoi että puolisot voivat tehdä omissa harrastuksistaan ja ystäviensä kanssa sitä mitä huvittaa eikä se ole pois kummaltakaan. Niin mutta mitä jos toinen haluaisi tehdä yhdessä asioita, on toivonut sellaista puolisoa jonka kanssa yhdessä harrastaa ja viettää aikaa?? Ja toinen haluaa vaan olla kotona tekemättä mitään.

Sellasen kanssa kun seurustelee, tekee asialle jotain, eli ei ainakaan perusta perhettä ko ihmisen kanssa, eihän?

Vierailija
13/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä, ap. Kaikki kokeilisi niitä halloween-naamioita kaupassa ja pelleilisi niillä, ellei se olisi niin kornia, kliseistä ja kulunut vitsi, sekä kaupan päälle teinimäistä ja amerikkalaisista elokuvista opittua. Terveisin nelikymppinen. Olet miehesi kanssa eri sukupolvea. Entä sitten?

Vierailija
14/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama!

Mies ei tykännyt kun koristelin joulupiparit. Eron otin heti kamasta ukosta!

Vierailija
15/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama!

Mies ei tykännyt kun koristelin joulupiparit. Eron otin heti kamasta ukosta!

Minun mies on kiihkoilija ja jouluna saa vain ja ainoastaan rukoilla kynttilänvalossa. Lapsiamme kiusataan kun eivät tienneet mitä joululahjat ovat. Puhuivat vain jouluraamatusta.

Pitäisikö jättää se sika?

Vierailija
16/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen 46-vuotias suomalaismies ei pidä metallista?

Henkisesti 70-vuotias, joka kuuntelee jotain humppapumppuja.

Vierailija
17/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellasen kanssa kun seurustelee, tekee asialle jotain, eli ei ainakaan perusta perhettä ko ihmisen kanssa, eihän?

Mua sitten ottaa hermoon tällaiset kommentit. Minkälainen ihminen mahtaa olla tämän kommentin takana. Ehkä joku parikymppinen jolla elämänkokemusta takana hyvin vähän tai ehkäpä jo vähän vanhempikin ihminen joka on vuosikausia pysynyt itse samanlaisena muuttumattomana, jäänyt vaille henkistä kasvua eri syistä. Eli siis joo, ymmärrätkö että joillakin parisuhteet saattavat olla pitkiä ja se seurusteluvaiheessa täydellisesti sopiva puoliso onkin voinut muuttua tai jämähtänyt paikoilleen ja itse on muuttunut. Ei kai monikaan nelikymppinen halua samoja asioita kuin kaksikymppinen??

Vierailija
18/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos teillä lapsi on niin miksi et sitten järkkää halloweenia lapsen kanssa? Ei siihen miestä tarvitse sotkea kunhan antaa teidän laittaa.

Aika pitkään olet ollut ukon kanssa ja nyt vasta tällaiset asiat vaivaavat. Houkuttaako vihreämpi ruoho naapurissa?

Vierailija
19/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/46 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä sitten mitään yhteistä, mikä pitää yllä rakkautta? Jos ei niin en näe mitään syytä vain olla yhdessä tottumuksesta. Jokin teitä kai pitää yhdessä? Mielestäni mielenkiinnonkohteiden erilaisuus ei ole väkisin este suhteelle, vaan täytyy olla jotain, mikä tätä suhdetta tasapainottaa.