Nutraajat viikolla19
Tasaisesti mennään!
Saas nähdä, miten seuraavat 2 viikkoa, kun ajattelin tsempata ennen synttäreitä:)
lähtöpaino 69,2kg
viikko 13 68,6kg -0,6kg
viikko 14: 66,9kg -1,7kg
viikko 15: 66,7kg -0,2kg
viikko 16: 66.4kg -0,3kg
viikko 17: 66,1kg -0,3kg
viikko 18: 65,8kg -0,3kg
viikko 19: 65,5kg -0,3kg
yhteensä lähtenyt 3,7kg
tavoite 63-65kg
pilkku
Kommentit (8)
Aika ottaa itseään taas niskasta kiinni ja palata ruotuun :)
Tosin positiivista kyllä, paino ei lomareissun aikana päässyt yhtään nousemaan! Tuli liikuttua niin paljon normaaliin verrattuna.
Nyt kuitenkin alotan taas nutrauksen, kun on noita juhliakin tulossa ja mekossa ois kiva näyttäytyä hoikempana.
Työmaata mulla on vielä paljon edessä, mut otetaan pois kilo kerrallaan
paino nyt 95kg
tavote joskus 65kg
t:sininenkirsikka
p.s. lettis TERVETULOA!
takaisin sininenkirsikka!
Sekä mukaan lettis!
Lettis, paketista löytyy ohjeita. 5 pussia /päivä jos täysnutraat, osahan meistä osanutraa. Itsekin käytän nutrituotteita enää satunnaisesti, ensimmäiset 2 viikkoa söin 4 pussia nutrikeittoa/päivä, iltapalaksi marjoja tms, kun kaipasin syötävää. Ja osanhan keitoista voi korvata patukoilla, suosikkini on pähkinäsuklaa:)
pilkku
ruotuun taas.Ja siis viimeviikolla
viikko 18, paino 76,8
viikko 19 76 pudotusta -0,8kg
eli jossain välissä ennen viikonloppua oli paino jo lähellä 75,5 kiloa mutta viikonlopun kuoharit,täytskärit, voileipäkakut yms tekivät tehtävänsä.Nyt alkaa totaalinen TÄYSNUTRAUS :) (näkis vain).Pakko on ainakin kahvia juoda ja yllätysyllätys ensi viikonloppuna on laivaristeily.Noh turha kai on huolehtia etukäteen...Aurinkoista ja lämmintä päivää kaikille nutraajille
-Happy
näin nutrilet paketin jossa makuna " kermainen" kana. Onko kukaan maistanut??? Mulla kun pusseista alas menee vain suklaa, niin mietin et olisko toi hyvä suolanen vaihtoehto.
Sitä voisi kyllä maistaa kun löytää. Näin myös mainoksen, että patukoihin olisi tullut brownies-maku:)
pilkku
näin että, se joka tykkää pussikeitoissa kanakeitosta ehkä tykkää myös tästä.Jäi aika helposti paakkuiseksi, mutta siis omasta mielestäni ihan kohtuullista eli kerran päivässä voi sitäkin syödä.Kyllä edelleen olen itse suklaan kannattaja.
-Happy
ei voi sanoa tsemppaamisesta mitään.. syöminen on epäsäännöllistä, ja kaikenlaista tarjoiluakin on töissä ollut.. Kotona on ollut niin paljon tekemistä, että toisaalta tulee liikuttua paljon siivouksien merkeissä, mutta toisaalta sitten tulee nälkä!
Ostin suklaanutripaketin, jotta saa vähän aterioita taas korvattua kevyemmin..
No on vielä 1½viikkoa aikaa tsempata:D
pilkku
Mua kiinnostais alkaa teidän mukaan jos teille vaan sopii?
Aino pulma täs on etten ole ennen nutraillut joten en tiedä miten se käytännössä toimii?
Ostan nutrilett paketin joka sisältää nutrilett-pusseja joita sitten syödään ruuan korvikkeena?Syödäänkö sitten mitään muuta ja montako pussia saa syödä?
Mulla on reipas 4 kk ikäinen vauveli,en imetä enään joten laihdutus voisi alkaa ,tai on se jo alkanutkin.Raskaudenaikana tuli vaivaiset 24kg.
Nyt on pudonnut n.20kg,mut viimeiset rippeet on tiukassa ja haluaisin kokeilla jotain uutta josko se tehoais?
elikkäs ,voittako olla mun gaa =)
lettis