arabin vaimo vastailee kysymyksiinne :)
Kommentit (42)
Millanen siellä toi neuvolaseuranta? Kuinka usein käyt ja onko ultraa?
Päivisin olen kotona, siivoan, laitan ruoan, hoidan kotia. Nyt raskaana ollessa tämä on ihan luonnollista. Aion jäädä kotiäidiksi. Töitä en ole vielä ajatellut. Kaipa täältä jotain työtä saisi jos hakisi.
t. ap
niin olen ollut tiiviisti tässä perheyhteisössä ja sieltä on ne tuttavat löytyneet. Nyt tulin palstalle kun en oikein unta saanut. Neuvola täällä on ihan toimiva, en tosin tiedä tarkasti millainen suomalainen neuvola on kun en siellä ole koskaan asioinut raskausasioissa. Mutta täällä käyn yleensä kerran kuussa neuvolassa ja ihan asiantuntevaa on hoito mielestäni ollut.
t. ap
Muuten olisin voinut synnyttää täällä, mutta kun halusin tulla kesällä Suomeen (kun täällä on niin kuuma) niin sitten luontevaa myös synnyttää Suomessa. Mies ei luultavasti tule synnytykseen mukaan, miettii vielä asiaa.
t. ap
Varsinkin jos on asunut toisessa maassa vasta niin vähän aikaa kuin ap:kin, niin on kai täysin luonnollista tulla tänne synnyttämään.
Mies tietenkin lähtee töiden takia jo aiemmin takaisin, näillä näkymin pari viikkoa synnytyksen jälkeen (jos nyt ylipäänsä syntyy ajallaan). Mutta onhan se kiva, että pääsevät Suomen sukulaisetkin näkemään heti vauvan, kun muuten menisi taas pitkä aika ennen kuin näkevät.
t. ap
Ihan länsimaisia sarjoja on kuten Lost jne. Samoin elokuvia ym.
t. ap
aasialaiselta nimeltä minun korvaani. En ole tavannut miestäni Omanissa.
t. ap
siis olitko itse suomalaiseen tyypilliseen tyyliin ennakkoluuloinen vai olitko heti avoimin mielin arabimiehen suhteen?
Vaikka äidinkieli on sama, eivät he ole arabeja. Mieheni on ortodoksikopti ja äidinkieli on arabia.
Mies ei ole hirveästi matkustellut. Kun pitää omasta kotimaastaaan. Nyt käyn sitten nukkumaan, alkaa kello olla jo hirveästi.
t. ap
öööt ja äät. Miksi sulla toimii?