Harmittaako muita varattuja se, ettei voi kokeilla Tinderiä?
Minua hieman. Olen pariutunut "esihistoriallisella" ajalla, ja tuollainenkin kokemus jää kokematta.
Myönnän, että oman markkina-arvon testaaminen kiinnostaisi mutta olisi yös hauska katsoa, millaista väkeä Tinderissä on.
N39
Kommentit (24)
Kyllä vähän harmittaa. Vaikka olenkin onnellisesti naimisissa ollut jo toistakymmentä vuotta, niin ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää vetoanko yhtään vastakkaiseen sukupuoleen.
Ei harmita. Seuraan sivusta kun kaveri yrittää tavata jonkun hyvän tuollaisten sovellusten kautta ja pystyn vain itsekseni miettimään että en ikinä jaksaisi sellaista. Loputtoman valikoivaa ja pinnallista ihmisshoppailua, lyhytjänteistä ja kärsimätöntä ja tylyä. Kukaan ei osaa sitoutua yhteen ihmiseen sen vertaa että ehtisi ihastua tähän.
Ja se viestittely... minä inhoan viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita. Seuraan sivusta kun kaveri yrittää tavata jonkun hyvän tuollaisten sovellusten kautta ja pystyn vain itsekseni miettimään että en ikinä jaksaisi sellaista. Loputtoman valikoivaa ja pinnallista ihmisshoppailua, lyhytjänteistä ja kärsimätöntä ja tylyä. Kukaan ei osaa sitoutua yhteen ihmiseen sen vertaa että ehtisi ihastua tähän.
Ja se viestittely... minä inhoan viestittelyä.
Ongelma tai haaste vain n, että missä tuon yhden(kin) potenttiaalisen kumppaniehdokkaan, johon ehtisi jopa ihastua voisi kohdata tai tavata. - Tiedän kyllä kliseisen sanonnan, että Se oikea voi tulla vastaan missä ja milloin vaan.... Mutta toisnaan tuntuu, että -Suomessa- ainoita paikkoja, joissa on moraalisesti hyväksyttävää ja sallttua yrittää lähestyä ja kuka ties kohdatakin joku "erityinen" ovat vain puolihämärässä baarissa ja/ tai yökerhossa yms. Ja niissäkin mieluummin ilta kymmenen jälkeen... Huokaus entä jos nämä edellä mainitut paikat ei nappaa ja kiinnosta juuri lainkaan(?)
Sehän on täynnä varattuja.