Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksuhiuksiset miehet ovat tosi hassun näköisiä! :D jotenkin epämiesmäisiä

Vierailija
21.10.2018 |

Mun mielestä sopivan ohuet hiukset näyttävät hyviltä eikä tietenkään liian ohuet!

Mutta paksuhiuksiset miehet ovat ihan koomisen näköisiä pottapäitä :D.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on paksut hiukset niin usein testot ovat melko matalat. Siitä johtuu ehkä epämiesmäisyys ja koomiset piirteet. .

Korkea testoisilla miehillä on usein ohuet hiukset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on paksut hiukset niin usein testot ovat melko matalat. Siitä johtuu ehkä epämiesmäisyys ja koomiset piirteet. .

Korkea testoisilla miehillä on usein ohuet hiukset..

On tässä testoasiassa perää, hieman naismaisia ovat luonteeltaan.

Vierailija
5/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Vierailija
6/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa testoasiassa ei ole perää pennin vertaa. Asia on toki eri jos hiukset lähtevät kokonaan pois, silloin testo voi olla taustalla. Mutta hiusten laatuun se ei kyllä tuolla lailla korreloi.

Vierailija
7/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän aikoina kaljuuntuminen oli vielä suuri häpeä ja oli huomattavasti vähemmän kuin nykyään?

Vierailija
8/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeilla miehillä on kalju johtuen teston tihkumisesta päänahan läpi.

Vierailija
9/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä testoilla on hiusten paksuuden kanssa?

Vierailija
10/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies on niin menevä että tukkakin lähtee päästä siinä vauhdissa. Sohvaperuna-mammanpoika kerkiää kasvatella kutrejaan.

Vierailija
11/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuhiuksiset miehet ovat yleensä tosi komeita ja siirtävät geeninsä myös söpöille tyttärilleen.

Vierailija
12/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paksuhiuksiset ovat afrikasta kotoisin. Kyllä se nyt pitäisi ihan ihonväristä jo huomata. Se hiuspehko on kehittynyt suojaamaan päätä kuumalta auringolta. Voi tosi iso afro olla kyllä vähän hassun näköinen, mutta ei ehkä kannata nauraa ainakaan päin naamaa.

Vierailija
13/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri Pekkarisella on tosi tuuhea tukka ikäisekseen.

Vierailija
14/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi paksut kiharat. Joka aamu herätessäni on stondis eli testotasot ihan kunnossa. Olen myös harteikas ja suht lihaksikas.

Tajusin vasta nyt lähempänä 30 vuotta, että kaikilla miehillä ei seiso joka aamu.

Vierailija
15/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi paksut kiharat. Joka aamu herätessäni on stondis eli testotasot ihan kunnossa. Olen myös harteikas ja suht lihaksikas.

Tajusin vasta nyt lähempänä 30 vuotta, että kaikilla miehillä ei seiso joka aamu.

Petikaveristasiko huomasit?

Vierailija
16/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaljuuntuva mies yrittää lohduttaa itseään. Ikävä kyllä useimpien naisten mielestä tuuheat hiukset ovat komeat, testohöpinät eivät myöskään pidä paikkaansa.

Vierailija
17/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petikaveristasiko huomasit?

It's not gay if its in a three way...

Ei vaan, kavereiden kanssa keskusteltiin kerran tässä lähikuukausina kun oltiin illanvietossa. :O

Vierailija
18/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paksutukkakirurgilentäjät laatikkoleualla voi lähettää mulle!

Olen valmis uhrautumaan yhteisen hyvän nimissä. Ei kestä kiittää ☺️

Vierailija
19/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ongelma on siinä että paksu tukka suomalaisella miehellä on niin harvinainen, ettei parturit osaa kunnolla leikata sitä. Nyt on näkynyt kummallisia pompadour-laatikoita pään päällä kun ei ole osattu leikata paksua tukkaa oikein. Isommissa kaupungeissa on onneksi mm turkkilaisia ja kurdipartureita jotka on tottuneet leikkaamaan paksuja miesten hiuksia.

Vierailija
20/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aika paljon miehiä, ja kyllä niin oli että kaikkein paksutukkaisimmalla oli pienin p.ppeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan