Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähipiirisi ahdistavin läheinen ja miksi?

Vierailija
21.10.2018 |

Mua ahdistaa mieheni veli, joka on outo,sulkeutunut ja pelottava.
Jotenkin tavallaan myös säälittävä,mutta pidän häntä silti arvaamattomana. Hän on niin kivikasvo ja erakko, olen usein miettinyt että mitä jos hänellä flippaa ihan tosissaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista paskaahan me erakot saamme sietää läheltä ja kaukaa. Huh huh. Toivottavasti hänellä flippaa oikein kunnolla ja näyttää kaikille närhen munat. Olen loputtoman kyllästynyt näihin ennakkoluuloihin, joita tuntuvat yleensä viljelevän ne keskinkertaiset, hieman yksinkertaiset tapaukset.

Vierailija
2/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jee! Minulla oli ihan sama tyyppi mielessä kuin ap:llä. (No ei ihan sama, tällä ei ole veljen vaimoa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista paskaahan me erakot saamme sietää läheltä ja kaukaa. Huh huh. Toivottavasti hänellä flippaa oikein kunnolla ja näyttää kaikille närhen munat. Olen loputtoman kyllästynyt näihin ennakkoluuloihin, joita tuntuvat yleensä viljelevän ne keskinkertaiset, hieman yksinkertaiset tapaukset.

Tuo aggressiivinen puhe ei yhtään auta asiaa. Mun kohdalla kyse ei ainakaan ole mistään ennakkoluuloista vaan asioista, joista tuo ihminen on ihan itse puhunut.

T. Kakkonen

Vierailija
4/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi! Ei tarvitse edes miettiä. Se pyörittää ihan omaa piiriään, joiden kanssa se juoruilee ja puhuu pahaa seläntakana. Se on jopa jäännyt kiinni vääristetyistä "totuuksista" ja itse keksimistään huuhaa-höpinöistä. Mun kanssa se ei tule toimeen, kun en anna sen ohjailla itseäni, enkä anna sille otetta.

Hyvät naurut ollaan saatu sen kustannuksella, kun sen jutut on täyttä soopaa ja ne valheeet kiertää pitkin sukulaisten loksuttavia leukoja. Hauskinta tässä on paljastaa se ja lopulta oikoa sen huuhaa-tarinoita. Kuten arvata saattaa, en ole anoppini suosiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi