Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superdryn vaatteet

Vierailija
21.10.2018 |

Voinko 35 vuotiaana miehenä ostaa noita hyvällä omatunnolla vai olenko turhan vanha?

Ihan hienoja ovat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös MikkoKuustosen ole usein niitä? Ei ne häntä miksikään muuta.

Vierailija
22/24 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ne näyttää wt-kamalta, ei pahalla. Räikeitä värejä ja logo(!) pääosassa...ei härregud...näyttää melkein teinien vaatteilta tai joltain 80-luvun juppien tyyliltä, jossa oli merkki usein se tärkein juttu. Että ei ap ellet ole oranssi pullistelija, jonka käsipuolessa kulkee yhtä oranssi tekohärpäke fitnesspimu joku "merkkilaukku" (Guess tmv.) olalla keikkuen.

Pyh. Suurin osa miesten vaatteista nykyään niin tylsiä että kiva että on jotain värikästä ja näyttävääkin. Noilla on kamaa sekä isoilla että pienillä logoilla.

Makunsa toki kullakin, ei siinä mitään. Yllättävänkin moni keskiluokkainen perheenäiti tai -isä noita näyttää ihme kyllä käyttävän eli jos tykkää niin sitten ostaa niitä. Eihän se muille kuulu ja luulisi tuon ikäisen jo uskaltavan laittaa päälle mitä itse haluaa ilman että pitää muiden mielipidettä miettiä tai kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinit tykkää käyttää, ovat vaan aika hintavia. Laatu on ollut hyvä, kestävät käyttöä vuosia. Itselleni en ole oikein osannut ostaa, koska en ehdoin tahdoin halua pukeutua kuten yläasteikäiset lapseni. Vaikka paljon ne kyllä lainailevat minun vaatteitani, että ehkä ajattelen tämän väärin ja nykyään pukeutuminen ei ole todellakaan ollenkaan enää ikäkysymys.

Vierailija
24/24 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kehtaa käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän