Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka mielestä naiset ja miehet eivät voi olla kavereita

Vierailija
21.10.2018 |

Sanoivat, että naiset eivät ole halunneet tehdä kanssasi tuttavuutta. Voin sanoa, etten minäkään haluaisi tehdä kanssasi tuttavuutta, jos suhtaudut minuun niin kuin johonkin toiseen lajiin. Jos sinulla on jo valmis mielipide siitä, mistä tuntemattomat ihmiset ovat kiinnostuneet, et varmaankaan vaikuta tutustumisen arvoiselta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset ei voi olla kavereita.

Jos naiset ei tätä tajua, niin sitten ollaan kuin eri lajia. Naisilta taitaa puuttua se benis-benis. Se ohjaa ja dominoi jossain määrin miesten käyttäytymistä ja ajattelumaailmaa.

Ei tartte kuin yksi alakuloinen tai yksinäinen ilta ja pullo viiniä, niin sitten ne herutusviestit lähtee.

"Mut mä luulin, että ollaan vaan kavereita."

Aika naiivia ajattelua.

Varmasti tulee tuollainen olo, jos ei ole kauhean laajat sosiaaliset piirit. 

Ap

Vierailija
22/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta naisen kaverina oltuani voin väittää, että se on mahdollista. Molemmilla ollut suhteita sen aikana, eikä ystävyyssuhde ole siitä miksikään mennyt, eikä ne suhteetkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotta naisen kaverina oltuani voin väittää, että se on mahdollista. Molemmilla ollut suhteita sen aikana, eikä ystävyyssuhde ole siitä miksikään mennyt, eikä ne suhteetkaan. 

Mäkin tässä mietin, koska niitä herutusviestejä rupeaa tulemaan. Luulis, että niitä olis tullut silloin, kun olimme nuoria ja sinkkuja.

Ap

Vierailija
24/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ketjuni poistui? No ei se mitään. Mutta tosiaan, olen aina kokenut KAIKKI naiset täysin toiseksi lajiksi, ja tavallaan olen mielestäni siinä jopa oikeassa. Olisi melko tekopyhää hymistelyä sanoa, että naiset ja miehet ovat ihan samanlaisia. Oman kokemukseni mukaan ovat TODELLA erilaisia.

Itse en sano että naiset ja miehet ovat samanlaisia, mutta kyllä me samaa lajia ollaan. Ei kannata ajatella liian mustavalkoisesti.

Vierailija
25/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset ei voi olla kavereita.

Jos naiset ei tätä tajua, niin sitten ollaan kuin eri lajia. Naisilta taitaa puuttua se benis-benis. Se ohjaa ja dominoi jossain määrin miesten käyttäytymistä ja ajattelumaailmaa.

Ei tartte kuin yksi alakuloinen tai yksinäinen ilta ja pullo viiniä, niin sitten ne herutusviestit lähtee.

"Mut mä luulin, että ollaan vaan kavereita."

Aika naiivia ajattelua.

Ei se ole pelkästään sukupuolesta kiinni. Itse olen naisena ajautunut toistuvasti kaverisuhteisiin, joissa minulla olisi kiinnostusta muuhunkin mutta miehellä ei. Ja olen punkkupullon jälkeen lähetellyt herutusviestejä ja saanut pakit.

Monet sanovat, ettei miesten ja naisten välinen kaveruus onnistu, koska toinen haluaa aina jotain enemmän. Minä en omista kokemuksista huolimatta usko siihen. Kun on kerran olemassa niitä pakkien antajia, jotka omasta puolestaan pystyvät täysin platoniseen ystävyyteen, niin mikä muka estäisi kahta tällaista ihmistä ystävystymästä keskenään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä