Blondi saa paljon huomiota
Ainakin itse kun vaihdoin hiustenväriä. Joka äijä kääntää pään on se niin mukavaa ootteko huomannu mitään eroa jos tummat hiukset
Kommentit (32)
En ole kyllä huomannut, en sitten millään. Enemmän ne miehet tummista tykkää.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä huomannut, en sitten millään. Enemmän ne miehet tummista tykkää.
Riippuu ihmisestä. Ilmeisesti minulle sopii vaaleat hiukset paljon paremmin, vaikka olen luontaisesti tumma/ruskeahiuksinen.
T. Tuon pitkän sepustuksen kirjoittanut
Mie oon tumma tyttö. Puoliksi suomalainen ja puoliksi espanjalainen ja saan paljon huomiota. Mulla on tumman ruskea ja todella pitkä paksu tukka. Uskon että kokonaisuus ratkaisee, jotkut näyttävät paremmilta blondina ja saavat sen takia enemmän huomiota ja toisilla taas toisinpäin.
Täysin päinvastoin. Joka pää kääntyy kun on tummat pitkät hiukset. Haaleita blondeja sellaisen naisen vieressä ei kukaan vilkaisekaan.
Pitää paikkansa. Seuraa ja huomiota saan riittävästi. Onneksi osaan pitää naamalla ns. "resting bitch face:a", se karsii ylimääräiset tunkeutujat. Viihdyn silti blondina. Mikäs tässä on ollessa? Hyvä meininki.
Blondit saavat huomiota siksi että näyttävät mukavilta, lähestyttäviltä ja tavallisilta. Oikeasti katse viipyilee kuitenkin blondin selän takana tummissa kaunottarissa. Tämä on nähty monta kertaa.
mulla on pitkät lainehtivat hiukset ja olen saanut huomiota enemmän brunettena kuin blondina. Kaikille ei sovi vaaleat, mulle sopii ruskeat paremmin...
kyllä sen huomion kiinnittää kokonaisuus, ei yksityiskohdat
Eiköhän se riipu ihan siitä mikä itselle sopii parhaiten, ja missä värissä parhaalta näyttää. Lisäksi myös katsojan maku, kai oman makunsa mukaiset huomaa helpoiten. Itse huomaan kyllä blondit helpommin, tuntuu että kaikki ovat nykyään tummia Kim K -klooneja palkkikulmakarvoineen joten siinä blondi erottuu edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se riipu ihan siitä mikä itselle sopii parhaiten, ja missä värissä parhaalta näyttää. Lisäksi myös katsojan maku, kai oman makunsa mukaiset huomaa helpoiten. Itse huomaan kyllä blondit helpommin, tuntuu että kaikki ovat nykyään tummia Kim K -klooneja palkkikulmakarvoineen joten siinä blondi erottuu edukseen.
Just näin, turha väittää että nainen kuin nainen olisi hemaisevampi blondina. Ei todellakaan ole eikä hiusten vaalennus siis tuo mitään lisähuomiota.
Täysin päinvastoin. Joka pää kääntyy kun on tummat pitkät hiukset. Haaleita blondeja sellaisen naisen vieressä ei kukaan vilkaisekaan.
-no jos on myös pitkä vaalee tukka nii kyl se kiinnittää enemmänki huomioo. :D
Kyl blondeil jos ne on hienot nii enemmän ihmiset tuijottaa, varmaan näkyy kauemmas?? :D
Itelleni sopii kuulemma kaikki värit. mut oon sitä mieltä et ihan mustat ei sovi, eikä mitkään liilanpunaset :'D blondeista kampaajat aina hokee et mansikkablondi varmasti sopii taydellisesti ja se onkin totta itseasiassa, nyt tällänen kulahtanu blondi ilman pidennyksiä ja blondi sopii mulle, koen ehk oloni kotoisammaks blondeissa, varmaan luonteen takia , ja enemmän ooon hassu ku joku suosittutyttö-tyyppi. mut tummissa tietty ehk tuntuu et peittyy jotenki, siitä tykkään mut en nyt tiiä.
mun mielest riippuu aikapaljo muista asioista et kuka kiinnostuu ja kuka ei.... jos ei oo milläälail vastaanottavaine nii ihan sama mikä tukan väri on :DD
ihmisille sopii erilaiset värit ja asiat.
ja blondit on sillee helpommin lähestyttäviä, näyttää valosammilta tottakai :DDD
Kyllähän blondit hiukset on paljon näyttävämmät kuin perussuomalaiset paskanruskeat.
On olemassa sellainen sanonta, että blondilla ja sanomalehdellä on sitä yhteistä, että aamulla painetaan ja illalla laitetaan kiertoon. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän blondit hiukset on paljon näyttävämmät kuin perussuomalaiset paskanruskeat.
Blondit hiukset voivat olla näyttävät, mutta kaikkien ihonsävyyn ja pärstään ne eivät vaan istu.
En saa huomiota vaikka olen blondi, mutta mä olenkin valjun ja tylsän näköinen blondi enkä mitään kaunotar.
No mitäs luulette jos on Anna Kournikovamaisen näköinen upealla vartalolla ja älykkyysosamäärä huippukorkea?
Neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä on saanut kaiken salaisen tiedon haltuunsa ;)
Blondivitsit ja neekeeivitsit? Onko kumpikin hyväksyttyjä ja miksi ei ole? En näe eroa!
Tuostahan on ollut lukuisia kyselyitä.
Blondit ovat suositumpia kuin brunetet, mutta aika niukalla erolla.
Ainoa looginen selitys on helpompi lähestyttävyys. Blondit mielletään hauskemmiksi ja avoimemmiksi.
Vastaava juttu voisi olla pienet ja sirot naiset vs pitkät ja näyttävät naiset. Molemmista pidetään, mutta pieniä ja siroja on helpompi lähestyä.
Tunnistan ilmiön itse. Minua miellyttää eniten pitkät ja tummahiuksiset, voimakkaan oloiset naiset. Mutta lähestymisessä on korkeampi kynnys.
Se on totta. Lisäksi ihmiset suhtautuvat yllättävän eri tavoin hiustenvärin perusteella. Elämässäni oli noin vuoden pituinen jakso, jolloin hiukseni olivat blondatut ja olisin saanut miesseuraa todella helposti, tosin kukaan heistä ei sinänsä kiinnostanut, vaikka olinkin sinkku (olin ihastunut saavuttamattomaan, varattuun opettajaani eräässä korkeakoulussa). Miehet yleensä katsoivat minua kiinnostuneesti ja ihaillen. Ihmiset mielsivät minut ulospäinsuuntautuneeksi ja jotenkin "suosituksi".
Koin, että sisimmässäni en ollut lainkaan sellainen, millaisen vaikutelman blondit hiukset ja melko trendikkäät vaatteet minusta antoivat ja värjäsinkin hiukset ensin punaisiksi ja sitten tummiksi sekä aloin pukeutua nuhjaisempiin vaatteisiin ihan tarkoituksella sekä pitää silmälasejakin välillä.
Siinä samassa, kun olin värjännyt peittoon vaalean hiusvärin, niin suhtautuminen muuttui kuin taikaiskusta. Ihmiset eivät enää katsoneet minuun päin juurikaan, sain olla taas seinäruusuna. Vähitellen aloin pukeutuakin nuhjaisemmin. Sillä tiellä olen nyt pysynyt. Siten on kotoisampaa. :) Sisimmässäni olen epäsuosittu, vähän hassu nörtti. Sellaisessa nätin, sosiaalisen naisen roolissa en viihdy.