Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondi saa paljon huomiota

Vierailija
21.10.2018 |

Ainakin itse kun vaihdoin hiustenväriä. Joka äijä kääntää pään on se niin mukavaa ootteko huomannu mitään eroa jos tummat hiukset

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondivitsit ja neekeeivitsit? Onko kumpikin hyväksyttyjä ja miksi ei ole? En näe eroa!

Näyttää tosi kiihoittavalta kun iso lihaksikas mustamies junttaa 30 senttisen melansa pienen blondinnaisen perseaukkoon! Ooh! Ruiks!

Joo ja se blondikin oli Tansaniasta . Keinoblondi!

Vierailija
22/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyt hiukset, oli sitten vaaleat tai tummat, näyttää epäluonnollisilta, synteettisiltä. Tylsiltä.

t. Mies 32 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, blondina saa kyllä huomiota, mutta se on ns. huonoa huomiota, miehet luulevat että annan helposti. ja siksi lähestyvät. Brunettena, mustahiuksisena ja punapäänä sain olla ihan rauhassa, kukaan ei kiinnittänyt huomiota. 

Vierailija
24/32 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan enemmän huomiota punatukkaisena. Siis iskuyrityksiä ja ihan vaan kohteliaisuuksia muilta naisiltakin. Oikeasti olen blondi. Sellainen valju.

Vierailija
25/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondit saavat huomiota siksi että näyttävät mukavilta, lähestyttäviltä ja tavallisilta. Oikeasti katse viipyilee kuitenkin blondin selän takana tummissa kaunottarissa. Tämä on nähty monta kertaa.

Mitä ihmettä tarkoittaa, että blondit näyttävät helposti lähestyttäviltä??... 🙂🙂 Miksi? Miten? Tahtoo ymmärtää, kiinnostaa...

Vierailija
26/32 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondasin ekaa kertaa nyt kesän alussa ja vaikutus on ollut hämmästyttävä. Olen saanut todella paljon huomiota varsinkin mustilta miehiltä.

Vierailija
27/32 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa nuoret naiset värjää hiuksensa mustiksi, etteivät herätä liikaa huomiota, uusnorjalaisten keskuudessa

mies54v

Vierailija
28/32 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin baarista itselleni kauniin blondin. Nyt ollaan oltu parisuhteessa reilu kuukausi ja mimmi pihtaa. En ymmärrä. Ex-brunettini ei koskaan kieltäytynyt seksistä. Pillun ei pitäisi olla ase.

Vierailija
29/32 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt hiuksiani; hiukseni luonnollinen väri on sellainen hyvin vaalea kaura. Täällä ulkomailla asuvana, pitkiä, tuuheita hiuksiani on kyllä ihasteltu. Tyttärelläni on pitkät, tummanruskeat ja paksut hiukset; oma väri myöskin.

Vierailija
30/32 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, blondina saa kyllä huomiota, mutta se on ns. huonoa huomiota, miehet luulevat että annan helposti. ja siksi lähestyvät. Brunettena, mustahiuksisena ja punapäänä sain olla ihan rauhassa, kukaan ei kiinnittänyt huomiota. 

Ei ole huonoa huomiota, itse nautin kaikesta huomiosta, jonka saan. Suosin hyvin tummia miehiä ja olen huomannut, että blondi on heidän mieleensä.

Vierailija
31/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut samaa. Kuvittelet varmaan. Suomessa on niin paljon blondeja ettei kukaan mies edes jaksa vilkaista toista kertaa. Eli blonde = boring. Eniten menekkiä on kun on aidot mustat hiukset ja kauniit kasvot.

Vierailija
32/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut samaa. Kuvittelet varmaan. Suomessa on niin paljon blondeja, ettei kukaan mies edes jaksa vilkaista toista kertaa. Eli blonde = boring. Paljon enemmän menekkiä on kun on aidot mustat hiukset ja kauniit kasvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi