Blondi saa paljon huomiota
Ainakin itse kun vaihdoin hiustenväriä. Joka äijä kääntää pään on se niin mukavaa ootteko huomannu mitään eroa jos tummat hiukset
Kommentit (32)
Värjätyt hiukset, oli sitten vaaleat tai tummat, näyttää epäluonnollisilta, synteettisiltä. Tylsiltä.
t. Mies 32 v
Joo, blondina saa kyllä huomiota, mutta se on ns. huonoa huomiota, miehet luulevat että annan helposti. ja siksi lähestyvät. Brunettena, mustahiuksisena ja punapäänä sain olla ihan rauhassa, kukaan ei kiinnittänyt huomiota.
Minä saan enemmän huomiota punatukkaisena. Siis iskuyrityksiä ja ihan vaan kohteliaisuuksia muilta naisiltakin. Oikeasti olen blondi. Sellainen valju.
Vierailija kirjoitti:
Blondit saavat huomiota siksi että näyttävät mukavilta, lähestyttäviltä ja tavallisilta. Oikeasti katse viipyilee kuitenkin blondin selän takana tummissa kaunottarissa. Tämä on nähty monta kertaa.
Mitä ihmettä tarkoittaa, että blondit näyttävät helposti lähestyttäviltä??... 🙂🙂 Miksi? Miten? Tahtoo ymmärtää, kiinnostaa...
Blondasin ekaa kertaa nyt kesän alussa ja vaikutus on ollut hämmästyttävä. Olen saanut todella paljon huomiota varsinkin mustilta miehiltä.
Norjassa nuoret naiset värjää hiuksensa mustiksi, etteivät herätä liikaa huomiota, uusnorjalaisten keskuudessa
mies54v
Iskin baarista itselleni kauniin blondin. Nyt ollaan oltu parisuhteessa reilu kuukausi ja mimmi pihtaa. En ymmärrä. Ex-brunettini ei koskaan kieltäytynyt seksistä. Pillun ei pitäisi olla ase.
En ole koskaan värjännyt hiuksiani; hiukseni luonnollinen väri on sellainen hyvin vaalea kaura. Täällä ulkomailla asuvana, pitkiä, tuuheita hiuksiani on kyllä ihasteltu. Tyttärelläni on pitkät, tummanruskeat ja paksut hiukset; oma väri myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, blondina saa kyllä huomiota, mutta se on ns. huonoa huomiota, miehet luulevat että annan helposti. ja siksi lähestyvät. Brunettena, mustahiuksisena ja punapäänä sain olla ihan rauhassa, kukaan ei kiinnittänyt huomiota.
Ei ole huonoa huomiota, itse nautin kaikesta huomiosta, jonka saan. Suosin hyvin tummia miehiä ja olen huomannut, että blondi on heidän mieleensä.
En ole huomannut samaa. Kuvittelet varmaan. Suomessa on niin paljon blondeja ettei kukaan mies edes jaksa vilkaista toista kertaa. Eli blonde = boring. Eniten menekkiä on kun on aidot mustat hiukset ja kauniit kasvot.
En ole huomannut samaa. Kuvittelet varmaan. Suomessa on niin paljon blondeja, ettei kukaan mies edes jaksa vilkaista toista kertaa. Eli blonde = boring. Paljon enemmän menekkiä on kun on aidot mustat hiukset ja kauniit kasvot.
Joo ja se blondikin oli Tansaniasta . Keinoblondi!