Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo kysymys intiimialueelta, auttakaa!

Vierailija
07.05.2006 |

Onko teistä kukaan pienennyttänyt häpyhuuliaan?

Tämä on kuisallista ja noloa, joten olen onnellinen, että täällä voi kysyä asioita nimettömänä :o)

Minulla on aina ollut aika suuret häpyhuulet, mutta nyt synnytyksen jälkeen ne tuntuvat aivan kamalilta. Ja näyttävät! Synnytyksestä aikaa 1v4kk joten olen kyllä muuten ehtinyt palautua.

Mutta mitä noille häpäreille voisi tehdä? Ne ovat sen luokan kiusa että hankautuvat rikki välillä istuessa esim hevosen selässä tai pyöräillessä. Ja kipu on tosi karmea. Ja minua myös nolottaa/hävettää suuseksi jota mieheni mielellään harrastaa...

Voiko niitä pienennyttää ja miten se tapahtuu? Saako esim kelalta mitään korvauksia kun kyse on tosiaan lääketieteellisestä haitasta (vaikka tietty kosmeettinenkin ongelma).

Auttakaa -asiallisesti, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saat asiallisia ja tietoon perustuvia vastauksia.

Vierailija
2/7 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jostain täältä netistä lukenut että rajana leikkaukselle on 3cm. Elikkä sen verran pitäsi olla pituutta, että laikkaavat lääketieteellisestä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti leikkaavat ja tuleepa KELAkin vastaan jonkinverran, kun vain menet gynelle tai tavalliselle arvauskeskuslääkärille. Kun kerran siitä on selkeästi (muutakin kuin kosmeettista) haittaa.

Vierailija
4/7 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niiiiiiiin noloa... Täytyy varmaan alkaa ottaa selvää, että mitä noille voisi tehdä. Inhottaa vaan ajatuskin alkaa jostain esim kelasta kyselemään virkailijalta, että hei, mites nuo korvaukset jos menen pienennyttämään häoyhuuliani :o/ KÄÄK!

No, jotain tarvitsee kuitenkin tehdä.

Vielä huhuilen onko KETÄÄN jolle pienennysleikkausta tehty???

ap

Vierailija
5/7 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isojen häppärien palvojia. Haukkuvat normihäppäreil varustettuja viivapilluiksi.. :-D

Eli ei kun seksi-palstalle itsetunnon kohotukseeen!

Vierailija
6/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että ne hankautuvat rikki. Todellinen ongelma siis.

Vierailija
7/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä lapsia, ja oikein kauhistuttaa, jos ne synnytyksessä leviää vielä pahemmin.

Mulla on ongelma sisemmissä häpyhuulisssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi