Miksi naiset aina puhuu " kemiasta? "
Miksei myönnä suoraan että kemia=hyvä ulkonäkö. Jos ei ole miehen kanssa "kemiaa" niin ei ole vaan tarpeeksi komea. Miksi pitää joku kemia änkeä tuohon, kun kyse on vaan ulkonäöstä.
Kommentit (35)
Sä et ole selkeästikään ollut ikinä oikeasti ihastunut ja tuntenut vetovoimaa kokonaista ihmistä kohtaan ulkonäöstä huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole selkeästikään ollut ikinä oikeasti ihastunut ja tuntenut vetovoimaa kokonaista ihmistä kohtaan ulkonäöstä huolimatta?
Ei, koska hän ei käsitä, että kyse on toisen vetovoimasta.
Ihmiset pitävät hyvin erilaisista ihmisistä.
Naiset nyt ylipäätään puhuvat kaikenlaista paskaa. Ketä varten kuvittelit horoskooppien ja ”lifestyle” blogien olevan?
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt ylipäätään puhuvat kaikenlaista paskaa. Ketä varten kuvittelit horoskooppien ja ”lifestyle” blogien olevan?
Olen pahoillani siitä, ettei yksikään naine halua sinua.
Ikävä juttu ettet ole kemiaa kokenut. Jos olisit, ymmärtäisit asian.
Ne puhuvat kemiasta koska fysiikasta puhuminen toisi mieleen fyysisen olemuksen ja sehän ei ole nykynaisten vahvinta osa-aluetta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se on?
Koska se ei tarkoita sitä. :D Mulle ainakin kemia tarkoittaa sellaisia juttuja kuten että toisen seurassa on helppo olla, olemusta, tapaa puhua ja käyttää sanoja jne. Joidenkin puhetyyli esimerkiksi on viehättävä, joidenkin neutraali(hko) eikä herätä mitään tunteita ja joidenkin luotaantyöntävä. Se että ajattelet vetovoiman syntyvän pelkästä ulkonäöstä kertoo susta aika paljon.
Mulla on mieheni kanssa ihan järjetön seksuaalinen kemia. Ollaan oltu jo kohta kahdeksan vuotta yhdessä, olen häntä reilusti vanhempi, mutta aina ja vaan kemiat on kohdillaan. Tavatessamme mies ei ollut lainkaan sellainen "tumma ja tulinen" joka on ollut perinteisesti tyyppini, mutta jo baaritiskillä toisiamme tuijottaessamme aikoinaan kemia kävi heti selväksi. Miellyttää toki silmääni <3
En yhtään ihmettele ettei naiset viehäty tämän ketjun ukoista. Ulkonäöstä en voi sanoa mitään mutta kommenttien sisällöstä huokuu sisäinen rumuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se on?
Henkinen yhteys.
Miksi aikuiset ihmiset ruokkivat taas trollia?
Vierailija kirjoitti:
Miksei myönnä suoraan että kemia=hyvä ulkonäkö. Jos ei ole miehen kanssa "kemiaa" niin ei ole vaan tarpeeksi komea. Miksi pitää joku kemia änkeä tuohon, kun kyse on vaan ulkonäöstä.
ei ulkonäkö ole yhtä ku kemia.
jos sä kadulla näet itseäsi viehättävän ihmisen niin ei teillä ole välttämättä yhtään mitään keskusteltavaa keskenään eikä ns. yhteyttä. perhosia vatsassa yms.
oikea kemia on harvinaista.
Eikös jotku äijät laulakin kemiasta? Neon 2? Että ei se mitään naisten höpinää ole...
Olen ollut treffeillä mielettömän hyvännäköisten miesten kanssa, joiden kanssa ei ollut mitään kemiaa. Ja sellaisten jotka eivät todellakaan vastaa ns ihannettani, mutta olivat äärimmäisen pantavia. Kyse ei siis ole millään lailla ulkonäöstä, kunhan toinen ei ole suoranaisesti epämiellyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut treffeillä mielettömän hyvännäköisten miesten kanssa, joiden kanssa ei ollut mitään kemiaa. Ja sellaisten jotka eivät todellakaan vastaa ns ihannettani, mutta olivat äärimmäisen pantavia. Kyse ei siis ole millään lailla ulkonäöstä, kunhan toinen ei ole suoranaisesti epämiellyttävän näköinen.
Väännä minulle rautalangasta, että miksi sinä vastailet kirjoittajalle, joka tehtailee näitä avauksia vain saadakseen naiset puolustuskannalle ja sitten hykertelee käsi housuissaan sille, kun onnistuu siinä. Eikö tästä ihan oikeasti voisi saada taas aikuisten palstan?
Ei kemia ole mitään ulkonäköön liittyvää. Itsekin olen tapaillut todella hyvännäköisiä ja viehättäviä naisia, joiden kanssa ei vaan voinut ajatella seksiä kummempaa. Luonteet eivät ole natsanneet.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet todella yksinkertainen jos kuvittelet kemian olevan yhtä kuin hyvä ulkonäkö. Se kun ei pidä paikkaansa, kyse on useammasta asiasta eli kokonaisuudesta. Pelkka komea ulkonäkö ei riitä, jos ulosanti on kuin u.lilla ja käytöstavat kuin porsaalla. Hyvät tavat kaunistavat pitää paikkansa edelleen.
"Kemiasta" puhuminen on sosiaalisesti hyväksytty termi pinnallisuudelle. Jos nainen sanoisi suoraan, että mies on liian ruma, niin muuthan voisivat ajatella, että nainen on pinnallinen, eikä hän sitä toki halua (vaikka pinnallinen onkin). Tarvitaan siis tällainen kiertoilmaus.