Onneksi on jo yli 50-vuotias
Asioilla on puolensa. Nyr voi alkaa kulkea rauhassa, eikä juuri kukaan kyttää koko ajan tai yritä muuten iskeä. Itse olen ollut ainakin sen verran kaunis, että kyllästymiseen asti olen saanut ehdotuksia ja huomiota.
Miesvaltaisilla työpaikoilla olen kokenut oloni suorastaan tukalaksi. Tietenkin huomionsaanti on kivaakin, mutta rajansa kaikella.
Kommentit (14)
esimerkiksi Eini on paremman näköinen nyt kuin nuorena
Joo, ei miehiä rupsahtaneet kurppanat kiinnosta. Vanha mikä vanha.
Joo aikansa kutakin. Ei sitä jaksa koko elämää olla haluttu, kyllä sitä kaipaa jo omaa rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei miehiä rupsahtaneet kurppanat kiinnosta. Vanha mikä vanha.
Joo onneksi, kun kuntokin jo huonompi. Eihän sitä jaksaisi montaa hoitoa enää vanhana, jos yhtäkään. Nuorena sitä jaksaa...
Eini on kyllä ihan hyvännäköinen, mutta en usko, että hänen perässään silti niin paljon ainakaan nuoret miehet juokse.
Mua isketään nyt viiskikymppisenä enemmän kuin nuorena. En oikeastaan ymmärrä miksi. Enää tuijottelukaan ei onneksi ahdista, kun on parempi itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Eini on kyllä ihan hyvännäköinen, mutta en usko, että hänen perässään silti niin paljon ainakaan nuoret miehet juokse.
Miksi pitäisikään. Miehiä on kaikenikäisiä. Nyt hänen perässään juoksevat samaniköiset miehet plus miinus 15 v molempiin suuntiin. Niitä on määrällisesti enemmän kuin nuoria miehiä.
Nythän ne vasta juokseekin, nuorena sai olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
esimerkiksi Eini on paremman näköinen nyt kuin nuorena
Tsiisus khraist !
Jos sun mielestä se on NYT paremman näköinen, niin voi luoja paratkoon kuinka järkyttävän näköinen on mahtanutkaan olla nuorempana.
En tiedä, mutta itse henkilökohtaisesti en välitä siitä, että miehet juoksee perässä. Kaipaan omaa rauhaa. Joku toinen saattaa tykätä...
Taidat olla jotenkn yksinkertainen.
Tiedän tunteen. Olen itse myös ollut aina suhteellisen kaunis ja valivoimainen (näin siis minulle kommantoitu useita kertoja) ja saanut paljon huomiota ympärilläni.
Nyt 52-vuotiaana huomio on kyllä laantunut lähes täysin.
On jopa jotenkin outoa, kun saa olla rauhassa nykyisin....
Mutta toissalta ihan kivakin.
Miehet eivät kiinnosta miehinä enää millään lailla, joten on aivan sama miten he minuun suhtautuvat. Joskus nuorempana oli hauskaa kun ulkonäköni herätti kiinnostusta (ilahdutti, vaikka itse olinkin parisuhteessa). Olihan se itsetunnolle mukavaa.
Sillä on kyllä huonotkin puolensa, että miehet eivät kiinnosta, sillä se omakin kumppani on mies. Ei jaksa kiinnostaa, vaikka mies on komea ja hellä vielä lähes kolmenkymmenen vuoden jälkeenkin ja hän on myös minulle kovin rakas. Ehkä vaihdevuodet ovat tulossa ja saavat kehon uinahtamaan seksuaalisuuden suhteen. Siinä on parisuhteelle vaikea paikka jos niin käy. Olemme tosin jo elämässä saaneet kolhuja muutenkin, joten eiköhän liittomme kestä vanhenemisenkin.
Huono. Ihan todella.