Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että laihdun mutten pysty

Vierailija
21.10.2018 |

Olen nyt nelikymppinen kolmen kouluikäisen äiti. Yhdessä miehen kanssa oltu kohta 25vuotta. Kun teininä tavattiin painoin 47kg ja avioituessamme 53kg. Ymmärrän hyvin miestä miksi kokee niin suureksi pettymykseksi että joka lapsi jätti yli 5kg ekstraa ja sitten vielä viimeisten 5 vuoden aikana olen vain paisunut. Paras laihdutukseni on ollut kun muutamassa kuukaudessa laihdutin 78-kiloisesta 69-kiloiseksi ollen jo muutaman kilon päässä 65 kilon normaalipainon ylärajasta 161-senttiselle...

Mulla on tässä hirmu ristiriita. Toisaalta janoan ihailua ja ahdistaa kun tiedän olevani miehen silmissä valas vaikka sanoo asian asiallisesti esim. kun suren ettei se kehu usein niin sanoo etten mäkään pysty tekee mitä se toivoo että laihduttaisin....Mutta kun mulla on vaan hirveen huono itsekuri. Laihdutus ja kalorien laskeminen kestää maks 3 viikkoa. Laihdutan muutaman kilon ja sitten ne aina tulee korkojen kanssa. En tajua miten ihmiset pystyy kieltäytyy houkutuksista ja jaksavat liikkua tarpeeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulle apua paastopäivistä kaksi kertaa viikossa? Söisit päivien aikana 500 kaloria. Minä pidin 5:2-paastosta.

Mielestäni miehesi on epäkohtelias. Tuskinpa hän näyttää samalta kuin tavatessanne ja tuskin sinä pidät kaikista hänen fyysisistä ominaisuuksistaan.

Vierailija
2/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu ei ole laihduttaminen vaan ruokavalion muutos. Tähän tarvitset koko perheen mukaan. Kun neljäs viikko tulee niin jos retkahdetaan niin homma jatkuu seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelkaa koko perhe yhdessä ruoat koko viikolle. Ostatte vain tarvittavat kerran viikossa. Herkkuja ei tarvitse jättää kokonaan pois, pitäkää vaikka yksi herkkupäivä viikossa.

Vierailija
4/4 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:2 ei käy kaikille, koska joillakin on taipumus vetää ne paastopäivien kalorit ns. normipäivinä. Eivät laihdu yhtään. Ei siis sovellu niille, joilla on taipumus ahmimiseen.

Ap:n täytyy tehdä valinta, haluaako olla hoikka vai syödä liikaa. Laihtumiseen eivät dieetit auta, koska yleensä kilot tulevat korkojen keralla takaisin dieetin päättymisen jälkeen. Tarvitaan elämänmuutos, mieluusti jonkun ravitsemusasiantuntijan johdolla, jotta on edes pieni mahdollisuus onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän