Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori tyttö ajoi polkupyörällä ilman käsiä ja katse naulittuna älykännyyn

Vierailija
20.10.2018 |

Tällaiseksi on maailma mennyt,pitäiskö jonkun alkaa tekemään jotain tälle asialle.
Tämä kännyköiden vahtaus on mennyt liian pitkälle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei haittaa minua tuo , koska täällä mammat ajaa autolla kolme lasta takapenkillä selaten kännykkää.

T: Porilainen

Paras näkemäni tapaus: mustalaisnainen ajoi autoa vilkkaassa kaupunkiliikenteessä pieni lapsi sylissään - ja samalla veti vielä röökiäkin...

Vierailija
22/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee käytyä keskustassa koulujen päättymisaikaan, niin tuntuu, että suurin osa koulusta kotiin pyöräilevistä lapsista selaa puhelinta. Muuten tuo puhelimen kanssa käveleminen/pyöräileminen tuntuu täällä maalla olevan harvinaisempaa. Aikuisten en ole sitä juuri nähnyt tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo, en ole ikinä nähnyt että ihmiset törmäilisivät kännykät kourassa tai edes räpeltäisivät niitä koko ajan. :)

Vierailija
24/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää siltä, että aika monet tuijottaa jalkoihinsa ilman kännykkääkin ja kulkevat huomioimatta ympäristöään mitenkään. Vastaantulijaa ei edes nähdä ennen kuin siihen suurinpiirtein törmää. Etenkin lapsilla ja nuorilla tuo on selvästi lisääntynyt.

Vaarallisinta hortoilua autoteillä näin Pokemon Go:n aikaan.

Vierailija
25/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tiete ilman kypärää?

Tottakai,kypärä on nolo ja peittää maalatut hiukset.

Vierailija
26/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylexin Almakin oli kävellyt päin valotolppaa puhelimen kanssa.

Vierailija
27/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän yhtälöön kun lisätään vielä se että se pyörä on useimmiten hutera muotijopo, niin ei seuraa kaunista jälkeä. Minun puolestani näille älypuhelimen kyylääjille voisi asentaa apupyörät, olkoon vaikka teini-ikäisiä.

Mikä vika jopossa? Kehtaatkin dissata!

Vierailija
28/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tyttöä ajoi kännyköitään räpläten pyörätien leveydeltä rinnakkain päin. Minulla oli fullface ja maastopyöräsuojat päällä koska olin ollut metsässä ajamassa. En edes kaatunut. Tytöistä en tiedä. Huudosta päätellen jäivät henkiin. En jäänyt selvittelemään.

Yleensä aloittaisin aikuisentäytyyollakypsempiblablablaa- moraalisaarnalla, mutta olen työmatkapyöräillessä ihan lirissä noiden rintamassa ajavien älypuhelinzombien kanssa, että nostan sinulle maljan, tuntematon sankarini.

Vierailija
29/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että oli nuori tyttö eikä vanha tyttö. Vanha tyttö olis voinut ajaa ojaan.

Vierailija
30/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiete ilman kypärää?

Tottakai,kypärä on nolo ja peittää maalatut hiukset.

Nykynuoret ei enää juurikaan hiuksiaan värjäile.

Vierailija
31/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tyttöä ajoi kännyköitään räpläten pyörätien leveydeltä rinnakkain päin. Minulla oli fullface ja maastopyöräsuojat päällä koska olin ollut metsässä ajamassa. En edes kaatunut. Tytöistä en tiedä. Huudosta päätellen jäivät henkiin. En jäänyt selvittelemään.

Ajoit sitten keskellä väylää kun onnistuit kaatamaan molemmat lapset. Oletko tyytytyväinen itseesi tämän uroteon jälkeen?

Vierailija
32/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.nautin tästä. Ei ne opi kuin kantapään kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme