Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori tyttö ajoi polkupyörällä ilman käsiä ja katse naulittuna älykännyyn

Vierailija
20.10.2018 |

Tällaiseksi on maailma mennyt,pitäiskö jonkun alkaa tekemään jotain tälle asialle.
Tämä kännyköiden vahtaus on mennyt liian pitkälle.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun vaikka kaatuu, niin vahingon ilo on paras ilo.

Vierailija
2/32 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa minua tuo , koska täällä mammat ajaa autolla kolme lasta takapenkillä selaten kännykkää.

T: Porilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nykyään varsin yleinen näky että pyöräilevän lapsen katse on suunnattuna alaspäin omiin jalkoihin puhelimen takia,ei suinkaan eteenpäin.

Vierailija
4/32 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niitä Siperia opettaa ja lentävät turvalleen.

Vierailija
5/32 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei haittaa minua tuo , koska täällä mammat ajaa autolla kolme lasta takapenkillä selaten kännykkää.

Tuollaisilta pitäis ottaa kortti pois.

Vierailija
6/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun päälleni ajoi kevyenliikenteenväylällä nuorimies, joka räpläsi pyöräillessään kännykkäänsä. Tämän seurauksena minulta murtui kyynärluu, joka leikkauksessa kursittiin kokoon teräslevyillä. Toisella kerralla itse ollessani pyöräilemässä, nuori kännykkää räpläävä tyttö polki vastaan väärällä puolella tietä. Yhteentörmäyksen välttämiseksi jouduin väistämään ojaan. Tässä onneksi kärsivät vain uudet housut ja hanskat, itse selvisin ilman vammoja. Nuo kännykkäaddiktit ovat vaaraksi liikenteessä paitsi itselleen, myös muille.

Vierailija
7/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä ajoi kännyköitään räpläten pyörätien leveydeltä rinnakkain päin. Minulla oli fullface ja maastopyöräsuojat päällä koska olin ollut metsässä ajamassa. En edes kaatunut. Tytöistä en tiedä. Huudosta päätellen jäivät henkiin. En jäänyt selvittelemään.

Vierailija
8/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiete ilman kypärää?

Vierailija
9/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kun osuvat samalla tieosuudella vastakkain sen kännykkää tuijottavan pyöräilijän kanssa, niin voi tulla rumaa jälkeä.

Vierailija
10/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua. Jopa keskustassa. Samoin jalankulkijat törmäilevät toisiinsa, kun olettavat muiden väistävän. Hauskaa seurata näitä jostain baarin ikkunasta.

Vierailija
11/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kun osuvat samalla tieosuudella vastakkain sen kännykkää tuijottavan pyöräilijän kanssa, niin voi tulla rumaa jälkeä.

Yksi sana: luonnonvalinta.

Vierailija
12/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän yhtälöön kun lisätään vielä se että se pyörä on useimmiten hutera muotijopo, niin ei seuraa kaunista jälkeä. Minun puolestani näille älypuhelimen kyylääjille voisi asentaa apupyörät, olkoon vaikka teini-ikäisiä.

Vierailija
13/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös puhelimen käytöstä pyörällä ajaessa voisi tehdä laitonta, kuten autoilussa? Kyllä kilisisi hyvin euroja valtion kassaan kun pääsisi pyöräilijöitä sakottamaan.

Vierailija
14/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multi task tyttö, mitähän muuta osaa tehdä samaan aikaan?

Vierailija
15/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset katsovat jopolla ajaessa jopa videoita kuulokkeet päässä. Tähän kum lisätätään luurit päässä juoksevat fitnessmimmit ja vähän vanhemmat pyöräilytrikoisiin ahtautuneet kolme erilaista pyörää omistavat järjetöntä vauhtia pyörillä kiitävät miehet sekä lastenvaunuja työntäessä av:ta kännykällä lukevat mammat niin kevyen liikenteen kaaos on valmis. Autoilijaparka väistää näitä kaikkia.

Vierailija
16/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee surullisen usein. Kuinkahan paljon näitä kuolee, kun kännykkä on koko elämä. 

Vierailija
17/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä oli täälläpäin vuosia sitten tapana hypätä tahallaan pyörien eteen ja huutaa "seis" ilman mitään syytä. Vähentyi sen jälkeen kun joku päätti ettei pysähdykkään ja teini joutui sairaalaan. Eli kyllä näitä teinien vaarallisuuksia aina on, ne vaan muuttavat muotoaan.

Vierailija
18/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös puhelimen käytöstä pyörällä ajaessa voisi tehdä laitonta, kuten autoilussa? Kyllä kilisisi hyvin euroja valtion kassaan kun pääsisi pyöräilijöitä sakottamaan.

Se on ollu laitonta jo kauan ja poliisi on siitä sakkojakin antanut.

Vierailija
19/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulumatkoilla ekaluokkalaisesta lähtien lapset kävelee puhelin kädessä. Bussipysäkillä odotetaan bussia kasaan lyyhistyneenä ja selataan puhelinta. Teinit ajaa pyörällä puhelinta selaten ja aikuiset räplää kännykkää liikennevaloissa.

Ja kuinka helppoa siihen puhelimeen on koukuttua? Todella helppoa. Se tarjoaa jatkuvasti erilaisia ärsykkeitä ja niitähän me kaivataan.

Oma lapsi on vielä niin pieni, ettei tarvitse puhelinta mihinkään, mutta hankalaa on keksiä, miten sen omankin lapsen saa tulevaisuudessa tekemään jotain muuta kun istumaan puhelimella.

Vierailija
20/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuttua. Jopa keskustassa. Samoin jalankulkijat törmäilevät toisiinsa, kun olettavat muiden väistävän. Hauskaa seurata näitä jostain baarin ikkunasta.

Mulla samat huvit! Hauskaa seurata sekä ulkomailla että kotimaassa kun ihmiset törmäilee kännyjen kanssa. Joskus menee terassilla pitkäänkin naureskellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi