Jos miehesi saisi jotain kaunista donnaa,
Kommentit (6)
Luulen, että se olisi menoa sitten. Mua ei nykyään seksi paljon huvita ahdistuksen takia ja ollaan miehen kanssa vaan lähinnä kaverit enää.
N27
Miksei ole vaihtoehtoa että panisi muttei pettäsi.
Unohdit vapaat suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole vaihtoehtoa että panisi muttei pettäsi.
Unohdit vapaat suhteet.
Ne oli tässä kyselyssä poissuljettu.
Tilaisuuksia on vuoden mittaan kymmeniä, silti en usko että niitä on hirveästi käytetty. Jos on niin sen verran diskreetisti ettei minun tarvitse niistä huolehtia. Kerran luulen mieheni ihastuneen upeaan kollegaansa jonka kanssa reissasi paljon. En silti usko että uskalsi lähestyä tätä muuten kuin kaverina.
Muuten sama kuin #1. Menettäisi liian paljon. Uusperheemme (minun) aikuiset lapset eivät varmaan enää pitäisi yhteyttä ja olisi samalla tavalla lähellä kuin nyt ja samalla menettäisi ihanat lastenlapsemmekin jotka ovat hänelle kaikki kaikessa. Yhdessä rakennettu talo lähtisi alta, ystäväpiirin arvostus notkahtaisi. Menettäisi kaikki ne upeat muistot joita on yhdessä yli 20v kerätty.
Menettäisi minut joka olen huonoina ja hyvinä hetkinä ollut tukena ja turvana, kannustanut häntä elämässä siihen pisteeseen missä nyt on. Kun tapasimme hän oli lähes luovuttanut elämästä ja parisuhdetta ei enää etsinytkään eikä voinut kuvitellakaan saavuttavansa sitä elintasoa kuin mikä nyt on. Tietää tämän hyvin.
Mutta koskaanhan ei voi olla varma, voinhan minäkin rakastua päätäpahkaa johonkin upeaan adonikseen ja jätän ukkoni sillä silmänräpäyksellä! Silloin ei välttämättä mieti seurauksia. Hyvä olla vähän varpaillaan ja pitää omasta suhteestaan huolta ettei ole altis houkutuksille:D
Vierailija kirjoitti:
Liian kallis pano. Se maksaisi hänelle avioeron myötä perheen, kodin ja kaikki. Itse rakennettu miehelle rakas talo lähtisi osituksessa myyntiin ja taloakin rakkaampi perhe hajoaisi ikuisesti.
Miten niin? Ei kai hän nyt sinulle siitä kertoisi.
Liian kallis pano. Se maksaisi hänelle avioeron myötä perheen, kodin ja kaikki. Itse rakennettu miehelle rakas talo lähtisi osituksessa myyntiin ja taloakin rakkaampi perhe hajoaisi ikuisesti.
Siinä menisi siis kaikki, mitä elämässä on hyvää ja kaunista. Sitä paitsi mieheni tykkää ja arvostaa minua yli kaiken näiden kahdenkymmenen yhdessä vietetyn hyvän vuoden jälkeenkin todella paljon ja se näkyy meidän suhteessa kauas. Minun kanssani hän pystyy juttelemaan ihan mistä vain ja juttelemmekin hyvin paljon. Seksiä on 1-4 kertaa viikossa molempien aloitteesta ja nukahdamme käsi kädessä joka ilta. Teemme kaikkea yhdessä ja perheemme on meille molemmille hyvin tärkeä. Miksi elämä kannattaisi pilata jonkun panon takia?