Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti ostamaan mulle suklaata ja pähkinöitä =)

Vierailija
20.10.2018 |

Hirveä makeanhimo ja tissuttelen viiniä. Vaihtelun että kamala suklaan himo ja mies lähti oitis kipsalle suklaan hakuun😊

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee myös tuota, on aina hakemassa vaikka kuuta taivaalta. Tykkää hemmotella. Ollaan onnekkaita ❤️

Ihana kuulla 😊 Sitä se rakkaus parhaimmillaan on.

Vierailija
22/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en henkilökohtaisesti tykkää näistä"mä meen heti"miehistä ne on yleensä sellaisia lässyttäjiä ja takertujia ettei vaan jaksa🙊🙉🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa rauhassa soitettua tyttöystävälleen.

Tai tinder kuumana...

Vierailija
24/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies sulle mitään tuo. Nosta takapuolesi ylös ja mene itse hakemaan. Ärsyttää tuollaiset sohvaperunat. No, onneksi mies saa katsella nuoria hyväkroppaisia naisia, jotka eivät makaa sohvalla eikä määrää puolisoa!

Olet kyllä kohtuuton! Miten kehtaat laitaa toisen omille asioillesi! Toivottavasti miesparka ymmärtää, miten pahasti se on tossun alla ennen kuin jää mitään kovia pysyviä traumoja.

Onhan noita miehiä jotka kiihottuu vaan tosi isoista naisista ja ostaa roskaruokaa niille🍔🍟🌮🌭🧀🍕🥞🥐🌯🍿🍡🍨🍦🍰🎂🍭🍩🍯🥧🥪🌭🥞🥖🥜🍔🍖🍲🍛

Vierailija
25/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nössö ukko

Vierailija
26/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina miettinyt että mitä nää ihmiset"oikeesti" haluaa kertoa kun vaivautuvat tulemaan tänne näistä tekee aloituksen,ite en vaan viittis tai tulis mieleenkään,riippuu ehkä aloittajan iästä..🙄

Vierailija
27/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina miettinyt että mitä nää ihmiset"oikeesti" haluaa kertoa kun vaivautuvat tulemaan tänne näistä tekee aloituksen,ite en vaan viittis tai tulis mieleenkään,riippuu ehkä aloittajan iästä..🙄

Jaksoit kuitenkin vastata XD

Vierailija
28/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksoit kuitenkin vastata XD

Jaksamisella ei ole mitään tekemistä viitsimisen kanssa,pointtia et näköjään ymmärtänyt mutta ymmärrän kyllä miksi et🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi