Mies lähti ostamaan mulle suklaata ja pähkinöitä =)
Hirveä makeanhimo ja tissuttelen viiniä. Vaihtelun että kamala suklaan himo ja mies lähti oitis kipsalle suklaan hakuun😊
Kommentit (28)
Mä en henkilökohtaisesti tykkää näistä"mä meen heti"miehistä ne on yleensä sellaisia lässyttäjiä ja takertujia ettei vaan jaksa🙊🙉🙈
Vierailija kirjoitti:
Saa rauhassa soitettua tyttöystävälleen.
Tai tinder kuumana...
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies sulle mitään tuo. Nosta takapuolesi ylös ja mene itse hakemaan. Ärsyttää tuollaiset sohvaperunat. No, onneksi mies saa katsella nuoria hyväkroppaisia naisia, jotka eivät makaa sohvalla eikä määrää puolisoa!
Olet kyllä kohtuuton! Miten kehtaat laitaa toisen omille asioillesi! Toivottavasti miesparka ymmärtää, miten pahasti se on tossun alla ennen kuin jää mitään kovia pysyviä traumoja.
Onhan noita miehiä jotka kiihottuu vaan tosi isoista naisista ja ostaa roskaruokaa niille🍔🍟🌮🌭🧀🍕🥞🥐🌯🍿🍡🍨🍦🍰🎂🍭🍩🍯🥧🥪🌭🥞🥖🥜🍔🍖🍲🍛
Mä oon aina miettinyt että mitä nää ihmiset"oikeesti" haluaa kertoa kun vaivautuvat tulemaan tänne näistä tekee aloituksen,ite en vaan viittis tai tulis mieleenkään,riippuu ehkä aloittajan iästä..🙄
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina miettinyt että mitä nää ihmiset"oikeesti" haluaa kertoa kun vaivautuvat tulemaan tänne näistä tekee aloituksen,ite en vaan viittis tai tulis mieleenkään,riippuu ehkä aloittajan iästä..🙄
Jaksoit kuitenkin vastata XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksoit kuitenkin vastata XD
Jaksamisella ei ole mitään tekemistä viitsimisen kanssa,pointtia et näköjään ymmärtänyt mutta ymmärrän kyllä miksi et🙄
Ihana kuulla 😊 Sitä se rakkaus parhaimmillaan on.