Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
karonkka
20.10.2018 |
Väitöstilaisuus ja karonkka pian edessä. Millaisia karonkkoja teillä on ollut, keitä kutsuitte? Tutkimusväki tietysti, mutta työkaverit, suku..? Jatkan väikkärin jälkeen tutkimuksen tekoa eri porukalla, olisiko nämäkin henkilöt hyvä kutsua karonkkaan, vaikkeivät olleet mukana väikkärissä?
Kommentit (2)
Kiitos vastauksesta! En itse ajatellut kutsua laitoksen muita proffia kuin ohjaajani (toinen on myös kustos), kun en ole heidän kanssaan ollut missään tekemisissä. Kustannan itse kaiken (illallinen, juomat), mitään ulkopuolista ohjelmaa en ehkä järjestä. Oliko sulla jotain ohjelmaa puheiden lisäksi? Kavereilla on ollut karaokea ym., mutta itse vierastan ajatusta..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kutsut pakollistn lisäksi ne, joihin on rahaa.
Omassa karonkassani oli pakollisten ohjaajien, esitarkastajien ja vastaväittäjien ja kustoksen lisäksi laitoksen proffat, lähimmät työkaverit, toimistohenkilökunta (heitähän tarvii koko ajan) aviomies ja omat sekä appivanhemmat. Maksoi noin 3000€
Monilla väkeä on kutsuttuna enemmän, ja tulevat yhteistyökuviot olisi tässä kyllä aika hyvällä sijalla, jos ne jo on tiedossa. Mutta sen mukaan, mihin rahat riittää.
Nykyään monet pyytävät vieraita lunastamaan illalliskortin. Älä kuitenkaan tee tätä ohjaajille, esitarkastajille, tarkastajille tai kustokselle.